Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 4 aprilie 2014

Jurnalul unei femei simple 32

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi:  Sambata, 5 aprilie ora 08:25
Ma gandesc sa ma duc la un homeopat (pana acum credeam ca sunt niste sarlatani, dar am vazut rezultate la o colega, asa ca ma gandesc ca poate...)
Sunt recunoscătoare pentru: soare, momentele de liniste, sanatate
Citesc: franturi, nu am nici o lectura momentan si e bine asa
Saptamana care a trecut a fost mai linistita, am mai renntat la unele proiecte
Ceea ce sper: sa ne simplificam viata
Ce mai mesteresc:m-am apucat de cusut ceva pentru o pernuta pentru ziua unei prietene...sper sa si finalizez ca in ultima vreme ma apuc de multe si nu finalizez nimic
Ascult: "un motan cat un pisoi pa-ram pa-ram pam pam..."
Unul dintre lucrurile mele preferate: cafeaua (termen generic insemnand ceai, apa, covrig, prajitura, inghetata) in compania prietenelor
Imi doresc: sa ma misc, sa ies din starea de letargie
Din bucatarie: absolut nimic, cred ca voi face o prajitura mai incolo iar de mancare nu am nici o idee (am terminat un bors de fasole cu urzici si parca ar mai merge unul:))

Ieri: am comandat niste prostioare pentru ziua ilincutei - va avea o petrecere tematica la gradinita  (farfurii si pahare si baloane si tort cu printesa Sophia - e la moda printre domnisoare si  e desenele animat la care are acces - 30 minute in week-end)

Astazi: balet, sa fac prajitura, sa cos, poate sa fac putina ordine in debara?
Pentru maine:daca nu ploua cred ca vom petrece ziua afara
O imagine pentru astazi:
google

18 comentarii:

  1. Andrei se face bine cu Oscilococcinum cand e racit si Stodal cand nu tuseste foarte rau. Ambele sunt homeopate. Am mai auzit de oameni incantati, dar am inteles ca trebuie neaparat sa nimeresti un homeopat foarte bun...
    Va pup cu drag si va doresc sa reusiti tot ce va propuneti!
    Sambata frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai auzit de Oscilococcinum, am sa iau si eu preventiv:) pentru Ilinca, desi sper ca de acum nu vor mai fi atatea raceli si viroze la gradinita:). Duminica binecuvantata!

      Ștergere
  2. Aaa, va pregatiti de petrecere, ce frumos! Cand e ziua Ilincutai? Si cat implineste, 4 anisori? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe 8...da implineste 4. Nu e mare petrecere, dar va fi tort si suc si baloane la gradinita si cadou o bicicleta pentru care a adunat multe liniute pentru purtare exemplara intr-un caiet:). Oricum dorinta de ziua ei este sa-i cumpar niste abtibilduri:))

      Ștergere
  3. Anca, prietena are un medic homeopat bun in Iasi....daca vrei o pot intreba cum o cheama si unde are cabinet. Pe ea a pus-o pe picioare cu multe afectiuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia te rog frumos:*

      Ștergere
    2. ICHIM MIHAELA 0744438216. Are cabinet langa Muzeul de Istorie, la blocul turn, nr. 3 la interfon. Daca vrei sa nu apara informatiile pe blog poti sa nu aprobi comentariul.

      Ștergere
  4. Ancuta, eu am avut acum cativa ani accese de panica. Dupa doi ani de tratamente cu tot felul de calmante si antidepresive, consultatii la psihologi si psihiatrii, am reusit sa ma vindec cu tratament homeopat. E adevarat ca a fost de durata vreo 6 luni, dar rezultatele au fost minunate la momentul respectiv. La multi ani Ilincai! Petrecere frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos:), eu am o problema neurologica, iau unt ratament foarte agresiv si mi-as dori sa incerc si altceva...

      Ștergere
  5. La multi ani, sa-ti traiasca Ilincuta! :-*
    Sper c-ati avut o zi frumoasa, a fost prima ei aniversare impreuna cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, da, am fost cu tort la gradinita, am intrat cu el cu lumanarile aprinse era si speriata si uimita si fericita, cand ii cantau copiii la multi ani m-a busit plansul:)

      Ștergere
  6. La multi ani, Ilincuta!!! O imbratisare mare! Pup obrajorii si minutele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea,in ultima vreme am fost extrem d eocupata cu serviciul dar ma bucur s ate recitesc...sa aflu ca sunteti bine...te imbratisez cu drag si iti doresc o saptamana minunata

    RăspundețiȘtergere
  8. Am urmat si eu un tratament homeopat, pentru o alta afectiune. A fost asa simplu si atat de eficient incat nu ar fi reusit nici 5 doctori cu tratamente medicamentoase.Sincer, nu imi venea sa cred ce rezultate a avut. Si nici nu era prea scump. Doar sa fie un homeopat bun care sa faca si o anamneza serioasa...dureaza cred, si mai mult de 1/ ora - 1.30 discutia initiala.Depinde de situatie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...