Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 16 aprilie 2014

In asteptarea Pastelui

Sunt foarte foarte ocupata si nu am mai postat nimic, sunt restanta si la citit blogurile pe care " le iau cu mine oriunde ma duc". Astazi si maine sunt in concediu - adica astazi ma duc la serviciu pret de jumatate de ora sa finalizez ceva si apoi sunt libera sa fac ce trebuie facut inaintea sarbatorilor. Apartamentul arata ca si cum as fi aruncat o grenada:)), orice intentie de a face curat si frumos nu am reusit sa o finalizez.
Sper ca maine sa iasa soarele, ca atunci cand e soare am mai mult spor, acum fiind gri si urat mai mult imi vine sa ma cuibaresc langa caloriferul cald si sa lucrez ceva (nu e timp de asta dar mi-i asa un dor!).
Postul a fost doar un post alimentar din pacate... nimic nu am facut cum ar fi trebuit... a fost o perioada dementiala, sper sa se aseze, pentru ca nu prea gestionez cum trebuie situatiile astea.
Cat despre pregatirile pentru Paste, astazi si maine vreau sa curat casa.
Meniul de Paste este foarte foarte simplu :
- vineri
            fac pasca si ridic de la cofetarie cozonacul comandat
            ridic sarmalele comandate si le fierb in vas de lut la cuptor (sa miroase in casa a gospodina)
- sambata
          - fac un borsulet de vita cu bors si leustean
          - fac friptura de miel (adica o pun in tava cu legume (morcov rondele, usturoi, gogosar) si-o ung cu un sos facut din mustar, vin, miere, boia de ardei sare si piper)
          - am 6 hainute din plastic dintr-acelea care se strang cand le bagi in apa clocotita :D jenant da, pentru oua si mai fac vreo 5 cu vopsea tipografica ca sunt frumoase si stralucitoare si ...........
gataaaaa :))
 Asta e tot, duminica

dimineata vom bea cafea cu lapteeeee/lapte cu cacao  cu cozonac+pasca
la pranz si seara vom manca borsulet cu friptura sau cu sarmale. Cam prea mult:)
Va doresc spor la treburi si nu va osteniti prea tare cu un meniu complicat - bucurie in tot ca faceti:*

14 comentarii:

  1. Mult spor la toate si sarbatori fericite si luminate!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor si tie, Anca!
    si
    Sarbatori cu pace si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori luminate, Ancuta!
    Meniul tau seamana cu meniul meu, simplu si bun :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Astăzi la tine în căsuţă miroase grozav a leuştean.:) Eu fac ciorbă de găină de casă, tot cu leuştean proaspăt şi friptură.
    Să ai sărbători frumoase alături de piticuţa ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc mult Catrinel. Ieri am facut pasca cu branza traditionala - rotunda cu cruce din aluat impletit deasupra si pasca cu smantana, dar cuptorul meu e etans si nu a mirosit a coptura in casa, de la vecini miroase incredibil in tot blocul... macar a leustean sa miroase si la mine:))

      Ștergere
  5. Paste Fericit alaturi de toti cei dragi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarbatori luminate si Sarbatoarea Invierii sa va unple inimile de bucurie!
    Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat a inviat! Multumesc Corina!

      Ștergere
  7. Sarbatori luminate alaturi de cei dragi!
    Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...