Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 26 martie 2014

O casa mare!

- Mami vrei sa desenez o casa mare sau una mica?
-As vrea una mica.
-Dar mami, nu incapem impreuna!
google

6 comentarii:

  1. Daca e dragoste intre voi, sigur incapeti.Spune-i ca veti musca dintr-o prajitura ca Alice din Tara Minunilor si va veti face mici, mititele. Deci sa deseneze ce vrea ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee buna are Ghindaa :). O casuta si-o poveste. Si o fetita si o mamica dulci , dulci , dulci !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca e mare sau mica nu conteaza f mult, oricum va fi plina de iubire. Va pup pe amandoua fete frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos...am ramas asa...in visare...Isi va da seama singurica ca veti incapea amandoua in ea...si va veti lovi doar de...dragoste

    RăspundețiȘtergere
  5. Servus Anca! Ti-am dedicat pe blogul meu o postare care sigur o sa-ti placa :D
    http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2014/04/ousoare-cochete-paste-2014.html

    Te poti inscrie si tu la provocare daca doresti :)
    Iti doresc o zi minunata si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...