Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 8 martie 2014

Jurnalul unei femei simple 30

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 8 martie ora 10:07
Ma gandesc ca trebuie sa ma duc sa-mi fac tratamentul (oare de ce n-am nici o prietena asistenta?:)) In week-end e destul de complicat...
Sunt recunoscătoare pentru: momentele de tihna in care gandurile se aseaza frumos unele dupa altele si nu trebuie sa fac si sa rezolv mai multe in acelasi timp
Citesc: :)) ooooo, am primit cadou de 8 martie o carte pe care mi-o doream mult, a unui autor care mie imi este extrem de drag inca de cand eram in liceu, un poet mistic de o mare sensibilitate, genialitate si credinta - Daniel Turcea
Saptamana care a trecut a fost una destul de dificila, dar si faina, mi-a revenit curajul:), eu sunt in genere o fata curajoasa
Ceea ce sper: sa ne cumparam pamant, sa-mi simplific viata
Ce mai mesteresc:crosetez esarfa din alpaca...din lipsa timpului n-am facut toata saptamana nici un rand
Ascult:linistea, cum merge apa prin calorifere
Unul dintre lucrurile mele preferate: cana in care-mi beau cafeaua
Imi doresc: sa stiu sa prioritizez, sa iau deciziile cele mai bune, chiar daca nu sunt cele mai facile, sa traiesc asa cum visez sa o fac
Din bucatarie: fasole la umflat, paine, covrigi, biscuiti si ficatei care asteapta sa fie facuti pentru Ilinca

Ieri: am primit flori foarte frumoase si am fost dupa program la coafor, asa ca astazi chiar daca sunt racita bine ma simt frumusica

Astazi:ma duc sa-mi fac tratamentul, apoi intentionez sa crosetez, cos...
Pentru maine: inca nu stiu, ma hotarasc cand ma trezesc

O imagine pentru astazi: La multi ani voua femei frumoase, destepte si curajoase din blogosfera pe care am privilegiul sa va cunosc!
sursa google
Un citat: Rugaciune

"Rugati-va
pentru mine, rugati-va,
biruitorilor, fericitilor.
rugati-va in lumina
in har
si in adevar
sa-ncep
eternitatea
ascultarii lui Dumnezeu
a vietii in Dumnezeu
a rugaciunii
iarta-ma.
Te-am cautat in petale, in chipul
cel mai frumos, am crezut
ca erai, ca erai
in clipa cea scrisa
Te iubesc dar prea putin,
Da-mi sa Te iubesc
cu intreaga-mi
                              fiinta!"        (Daniel Turcea)

24 de comentarii:

  1. La multi ani si tie, frumoasa mea! La multi ani si Puiutei mici!
    Sanatate multa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* La multi ani draga mea Loredana! Sa fii sanatoasa si plina de bucurie, fetele ce sa mai spun ele sunt doua zane: una delicata ca un fluturas si una ca o explozie da veselie.

      Ștergere
  2. La Multi Ani, draga Anca! Si mult soare in viata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie draga Ingrid, sa ai o primavara de poveste!

      Ștergere
  3. La multi ani domnita! Sa ai parte de ce iti doresti si zambetul Ilincai sa-ti fie balsam pentru suflet mereu! Te pup! Spor la crosetat, cusut sau ce vei face azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Catrinel doamna soricel! Sa dea Domnul :*, am cam lenevit, am citit mai mult decat sa crosetez:)

      Ștergere
  4. Pentru Ilinca, un gând frumos! Şi pentru tine, răbdare. Toate se vor rezolva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Se rezolva daca ai curajul de a o lua de la capat si cateodata ma simt obosita pentru schimbari majore...

      Ștergere
  5. La multi ani de ziua femeii.Sa fi iubita si za zambesti.



    "Rondel de 8 Martie

    Femeia e ceva miraculos,
    Ce ne transmite-o dulce frenezie;
    De-aceea-i adresez un gand frumos
    Si ii dedic modesta-mi poezie.

    In fata ei eu ma inchin pios
    Cat vremea nu e inca prea tarzie;
    Femeia e ceva miraculos,
    Ce ne transmite-o dulce frenezie.

    Cuvintele imi par ca-s de prisos
    Si-as vrea sa am mai multa fantezie,
    S-o venerez si sa-i aduc prinos;
    E si balsam, e si anestezie...

    Femeia e ceva miraculos "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani draga Ghemulet, ce frumos mai spui tu la fiecare ocazie:*

      Ștergere
  6. O prietena asistenta e nepretuita la casa omului. Stiu de cand am avut eu criza de sciatica ;)
    Dar o prietena e nepretuita oricum, asa ca iti multumesc ca esti prietena mea virtuala si iti doresc o primavara frumoasa ca tine! La multi ani, Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani frumosi si tie draga mea Iuliana! Eu iti multumesc:*

      Ștergere
  7. La multi ani! Cu bucurii si implinirea viselor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani draga Corina, sa ni le implinim toate pe cele bune!

      Ștergere
  8. Sănătate multă, draga mea! Şi o primăvară minunată, cu bucurii multe!
    Îmi place mult jurnalul tău, îmi lasă mereu o stare de bine, de pace. Pe Daniel Turcea îl iubesc şi eu, l-am descoperit la preoteasa Corina Negreanu. Ce frumos ai spus despre el, exact aşa il simt şi eu a fi fost - profund, de o rară sensibilitate şi de o credinţă mistuitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ai o primavara minunata si tu draga Mariana. Este un poet si un om asa incredibil si e pe gustul cred si a celor credinciosi si a celor care-si pun intelectul inainte, pentru ca era foarte destept si talentat... Am plans la multe pasaje din carte, parca nici n-am impartasi aceeasi credinta asa sunt de departe de ce a fost el...

      Ștergere
  9. Anca draga, o primavara minunata sa aveti, sa treceti cu bine peste toate cele, sa te bucuri de toate florile proaspete ce iti ies in cale, de toate perlele micutei tale, de fiecare cafea aromata si de fiecare pagina de suflet citita...Imbratisari cu mare drag! Dumnezeu sa va tina pe drumul cel bun pururea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia multumesc:* tu sigur vei avea o primavara tare ocupata si vesela:*

      Ștergere
  10. Imi place si florile si rugaciunea. Dumnezeu sa va ajute sa va cumparati pamintul dorit, multa sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sa dea Domnul la toata lumea:*

      Ștergere
  11. Multumesc din suflet pentru toata dragostea pe care o impartasesti prin postarile tale...sincer, gasesc la tine multe lucruri minunate ce imi picura bucurie in suflet .MULTUMESC ,MULTUMESC,MULTUMESC! Cu consideratie Valentina- Iasi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Valentina multumesc mult pentru cuvintele frumoase:*, eu va multumesc ca nus utn singura prin blogosfera;)

      Ștergere
  12. Sunt minunate randurile impartasite.Multumim.O Zi frumoasa dragelor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Salutări dragi ție și Ilincăi! O primăvară superbă să aveți! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...