Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 1 martie 2014

Jurnalul unei femei simple 29

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 1 martie ora 10:53
Ma gandesc la multe amestecate care trebuiesc ordonate, curatate, prioritizate
Sunt recunoscătoare pentru: fiecare clipa
Citesc: :)) Crima Olgai Arbelina de Andrei Makine si 24 ore din viata unei femei
Saptamana care a trecut am lucrat intr-un ritm demential si mi-a fost rau aproape in fiecare seara (nu m-am refacut complet)
Ceea ce sper: sa ne cumparam pamant
Ce mai mesteresc:crosetez esarfa din alpaca si...am facut niste martisoare cu Ilinca la gradinita in cadrul unui atelier cu parintii. Pentru mine a fost minunat sa observ ce copil am, am plecat plutind de acolo.
Ascult: masina de spalat se invarte
Unul dintre lucrurile mele preferate: crenvurstii (dar mananc doar de Craciun si de Paste:)) -imi fac o bucurie
Imi doresc: sanatate si pamant (asta cu pamantul se acutizeaza in fiecare primavara)
Din bucatarie pufarini, lapte fara cofeina, absolut nimic de mancare ...diseara vom iesi in oras iar la pranz vom manca ochiuri (preferatele Ilincai)

Ieri:am primit un kit de la Lidl cu zambile, le-am pus in pamant, asteptam sa creasca

Astazi:ma duc sa-mi fac tratamentul, apoi vom cumpara cateva martisoare
Pentru maine: ...
Un citat: "Moartea este numita liturgic "adormire"; o parte a fiintei umane adoarme (facultatile legate de trup), si o parte ramane constienta (ca organ al constienei, sufletul ramane in duh)" P. Evdokimov
O imagine pentru astazi:
va invit sa faceti o plimbare printr-o piata de flori

16 comentarii:

  1. Ghiocelul

    Din clăbucii de zăpadă,
    Un ghiocel bucuros
    Scoţând capul spre lumină,
    Se laudă copilăros:

    - Uite aşa, cât sunt de mic,
    Într-un picior mă ridic,
    Mă lupt cu zăpada rece,
    Nici o floare nu mă întrece,

    Sunt un mărţişor râvnit,
    Primăverii,
    Poarta florilor deschid.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghemulet micut dragut o primavara magica sa ai! Martisoarele sunt absolut superbe si delicate exact ca niste flutursi!

      Ștergere
  2. Imi vine si mie sa rad, dar m-am oprit la cremvursi, sunt si placerea mea vinovata, dar ca si tine mananc destul de rar :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sunt buni tare, nu-i asa? pacat ca sunt atat de nesanatosi...

      Ștergere
  3. M-ai facut curioasa cu piata de flori. Cosbuc (piata de flori din Bucuresti) nu e foarte departe, ar merita o plimbare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa iti dea Dumnezeu sanatate si sa te indrume spre bucatica aia de pamant unde sa va faceti coltisorul vostru de rai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul Corina! Imi doresc tare mult:*

      Ștergere
  5. Puteam sa jur ca aseara ti-am lasat un comentariu...poate eram prea somnoroasa si cine stie unde am apasat...
    La noi zilele astea intreg orasul e o piata de flori si martisoare. Am fost aseara la Lidl si cred ca aveam mai multe lalele decat orice altceva :)) Imi plac zilele astea, tare as vrea sa dureze zambetele, forfota asta pozitiva, copilasii care mesteresc martisoare si felicitari pentru mami, barbatii care cumpara flori, femeile care primesc si sunt parca mai vesele si mai frumoase ca oricand...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Stiu ce spui la fiece colt de strada sunt tiganci cu flori si martisoare, e foarte fain. Aseara am fost in oras toata lumea dadea sau primea flori: lalele, zambile, flori nepretioase de primavara;) Si eu ma tund vineri ca sa fiu mai frumusica de ziua femeii, nu stiu cum, dar in fiecare an parca ne imbracam mai frumos intr-adevar zilele acestea:)

      Ștergere
  6. chiar asa cum a privit Ilinca martisoarele? o atrag deja ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu au dat-o pe spate, cred ca procesul de creatie i-a placut mai mult si faptul ca eram langa ea. Oricum aseara a primit flori de la niste prieteni, i-au adus ghiocei si branduse galbene :) - sunt primele flori din viata ei...O primavara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi pare rău să aud că încă nu eşti refăcută complet şi îţi este rău. Multă sănătate îţi doresc!
    Să te ajute Dumnezeu să îţi îndeplineşti dorinţa!
    Săptămână frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Catrinel, la fel, poate macar in week-end avem noroc si de soare:)

      Ștergere
  9. Doi dolofani acolo, pe covor.Sunt haiosi. off topic :te rog fa modificarea in blogroll, la mine -noul site este www.uncopilsioghinda.ro inainte era .com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...