Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 28 februarie 2014

Mozaicul lunii februarie 2014


10 comentarii:

  1. Activitati dulci, asa ca intre fete!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) mai ales oja de la degetelele de la picioare. Mie nu-mi plac copiii vopsiti nici la 15 ani, dar...ca sa nu o mai doara pe Ilinca degetelele cand ii tai unghiile o dau cu oja la picioare (cat va purta sosetele) si e asa de incantata!

      Ștergere
  2. A doua poza de sus, din stanga, e minunata!

    Mi-as dori mult sa ne cunoastem candva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irinuca draga multumesc...sigur se va intampla ca o sa venim la mare:)

      Ștergere
  3. Un mozaic superb! Mă bucur mult să văd fălcuţele bucălate. Poza cu pisoiul sau cu... cei doi pisoi :) îmi place mult de tot!
    Să ai o primăvară frumoasă de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Catrinel, o primavara minunata si voua! Abia astept sa vad pozele de Florii!

      Ștergere
  4. Ce mozaic dragut! Fotografia cu Ilinca si Shuba e tare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc mult Maria, o primavara frumoasa sa ai!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...