Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 1 februarie 2014

Jurnalul unei femei simple 26

ingerasul lui Andrei
Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 1 februarie16 :12
Ma gandesc la un plan pe care il schitez
Sunt recunoscătoare pentru: caldura din casa, cana de cafea cu muuult lapte pe care o beau
Citesc: diverse site-uri
Saptamana care a trecut a fost ger  si am mers pe jos mult (cu taxiul pana la gradinita si apoi coboram Copoul pe jos - masinuta e sub nameti) spre serviciu si mi-am amintit de vremea cand eram studenta - era un ger de abia puteam respira si urcam spre cursuri si coboram la biblioteca. In anul 4 de facutlate am lipsit o singura zi de la biblioteca (in unele zile mergeam de la 9dimineata la 8 seara, mancam la cantina ciorba de legume cu 2 bulci de paine in fiecare zi ) - a fost un an cand am citit muuulte carti faine
Ceea ce sper: sa imi reuseasca planul, sa fiu mai concentrata
Ce mai mesteresc: schitez planul si aceleasi patratele:) pentru o pernuta
Ascult:apa care merge prin calorifere (ce sunet frumos iarna...dupa cel al focului trosnind in soba e urmatorul preferat acum pe ger)
Unul dintre lucrurile mele preferate: diminetile de week-end
Imi doresc: sa fac totul asa cum trebuie, sa tin un regim ca de cand cu frigul parca imi e foame intr-una
Din bucatarie: carne de porc cu brocoli in cuptor si briose pe care le-am facut la prima ora dimineata
Ieri: cafeaua de vinerea cu M.

Astazi: o zi de week-end petrecuta in casa, crosetat, jucat, mancare, ceva dulce...
Pentru maine: putin iesit la zapada, de terminat ceva pentru serviciu

Un citat care imi place:Intreaga lume coalizata impotriva ta nu-ti poate face nici un sfert din raul pe care ti-l poti face tu insuti.
 Va invit la o ciocolata calda si va doresc un sfarsit de week-end plind de cladura si zapadaaa...

google


9 comentarii:

  1. Ia incearca asta full screen http://www.youtube.com/watch?v=GHZF9BTt2u4 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) prea tare:* nici nu mi-am inchipuit ca exista asa ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai amintit de Copoul studenţiei mele. Am mâncat şi eu un an la cantina din Puşkin. Aveau nişte pârjoale tare bune.Şi de zăpada dinspre Târguşor unde erau băieţii. Pfuii, ce vremuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa, cu mâncatul ai dreptate. Şi eu simt nevoia să mănânc tot timpul. Iarna...

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare imi place sa revin pe blogul tau!
    Treaba aceasta cu mancatul o simt si eu din plin. Am crezut ca oi avea eu ceva... Din pacate la mine se cam vad rezultatele la rontaitul asta precum un soarece. :)
    Ai ceva de coborat... nu gluma. Iasul este un oras superb, iar zona aceea e o minunatie.
    Multumim pentru ciocolata calda! Planurile tale sa prinda contur si sa se indeplineasca! Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa dea Domnu sa se implineasca la toata lumea:*. Si la mine se vede foarte tare:)), Este foarte frumos Copoul si asa...neschimbat:). Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea iti doresc si eu sa ti se implineasca planurile si sa fie totul asa cum iti doresti.Multumim pentru ciocolata .Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...