Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 18 februarie 2014

Diverse...

ursulet finalizat, inca nu stiu ce va deveni...
 
am facut suporturi de cani in culori pastel
mami si Ilinca (cand eram la spital) ati observat ca ne tinem de mana? si eu am un nor la cap?:))

ursulet in lucru si patratele pentru pernuta unei prietene


28 de comentarii:

  1. Ursuleţul ar putea deveni o faţă de pernă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura la asta m-am gandit initial si cred ca asta va deveni:), daca as ve doi as putea face doua mici draperii, dar nu mai am rabdare sa cos unul neam:))

      Ștergere
  2. Ce lucruri minunate ies din mainile tale Ancuta! Nu stiu la care sa ma uit mai intai: la ursulet care e dupa cum se exprima copii mei 'genial', sau la suporturile sau patratelele pe care le-ai facut ca o adevarata profesionista. Desenul Ilincutei este de vis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Danuta, si mie imi place mult desenul si suporturile si patratelele le-am facut pas cu pas dupa youtube (e un profesor minunat)

      Ștergere
  3. Dar ursuletul chiar e maricel si e foarte dragut!
    Imi plac mult patratelele astea cu floricica in mijloc, mai ca mi-ai facut pofta sa incerc si eu, cautand pe youtube (eu n-am treaba cu crosetatul :D si nici nu ma atrage, in general, dar astea sunt chiar dragute). Ai putea sa-mi spui ce fel ata ai folosit si de unde ai cumparat-o?
    Desenul Ilincai e perfect - desi e "abstract" :))) - va reprezinta pe voi doua, de mana si cred asta spune mult! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Da e mare... Desenul e minunat pentru manutele care se tin una de alta (asta spune multe despre atasament) si ma bucura foarte tare, nu e ea foarte talentata la desen. Ata este bumbac, am cumparat-o de la Moldova etajul 4, dar am vazut si la Guliver (in magazinul acela comunist unde sunt papuci au si ate:), crosetul e 2.5. Bumbacul este foarte placut la atingere si daca faci pernuta o poti folosi si vara;) (a, si sa stii ca dau dependenta patratelele:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu multumesc pentru informatiile despre ate si crosete! Ma gindeam zilele trecute sa fac o comanda de pe net, dar clar trebuia sa fie una marisoara si nu chiar eram pregatita. Asa... pot sa ma duc linistita sa-mi iau o singura culoare si un croset sa incerc!

      Ștergere
  5. Sănătate multă, Ancuţa, bine că acum te-ai liniştit şi te simţi bine!
    Aşa mă uit cu jind la frumuseţile ce ies din mâinile voastre-fetele talentate ale netului şi mă gâââândesc
    Şi suportul şi desenul Ilincuţei şi ursuleţul desigur, sunt frumoase şi calde ca voi. Mare lucru că a desenat cum vă ţineţi de mână, cred că te-a emoţionat foarte tare. Încă o dată, vreau să-ţi spun sănătate multă! Şi să iei zambilele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... a mai repetat desenul si face un fel de cruce intre noi:)... Mihaela toate suntem talentate, youtube e plin de tutoriale...Mi-am luat zambile, ma simt bine multumesc Domnului.

      Ștergere
  6. Ce minunate sunt... "diversele". Culorile pastel sunt frumoase, ursuletul este dulce tare, iar desenul Ilincai clar este bun pentru pastrat peste ani. De abia astept sa vad pernutele! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* si mie-mi plac mult culorile pastel...iar desenul mi-a placut foarte mult :*

      Ștergere
  7. Desenul e abstract (si e simpatic asa) pentru ca si Ilinca e inca prea micuta ca sa poata desena altfel. Dar ce reprezinta e minunat!
    Multumesc pentru indicatiile despre ate si croseta :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca, ai fi avand tu un nor la cap, dar picioarele sunt sigur pe pamant!:) Culorile sunt minunate, la granny square, si ursuletul e tare dragalas, cred ca pe o pernuta alba pt Ilinca se potriveste tare bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daaa, picioarele pe pamant. Multumesc draga Claudia

      Ștergere
  9. Eu credeam ca "norul" e perna! :))))
    Am crezut ca te-a desenat pe patul din spital, stind cu capul pe perna!

    Ah! Si patratelele zici ca-s biscuiti! Iti vine sa-i maninci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*, norul e de la cazatura, de la creierul inflamat:)). Sunt simpaticepatratelele, imi place modelul acesta :), cred ca am sa le repet pentru provocarea irinei de pe dulcecasa sa fac o paturica mica de picnic pentru Ilincuta

      Ștergere
  10. Mami, e clar, esti cu capul in nori! :))
    Tare frumos lucrezi, suporturile si imbracamintea canitei sunt minunate, cand vad asa lucrusoare frumoase imi vine sa ma apuc de crosetat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana draga mea, sa stii ca este terapeutic, ti se ordoneaza si toate gandurile in timp ce lucrezi...

      Ștergere
  11. Ce dulci sunt suporturile de cani...M-am indragostit...Am pe lista de cumparaturi un ceainic si am s ale fac si eu suporturi asa cum am vazut la tine...
    Ursuletul este atat de frumos cusut si diagrama este superba...Cred ca o pernuta pentru ilinca....cred ca ar iesi tare frumoasa.
    Felicitari pentru toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc draga mea, cred ca ochiului tau nu i-a scapat ca m-am grabit la luna (spre sfarsitul unei broderii ma plictisesc foarte tare si abia astept sa termin).
      Uite ceainic ca al meu http://www.bamboo.ro/Bucatarie-Ceainic-din-ceramica-6 , are pret foarte bun, nu stiu daca livreaza si cu posta, eu din amgazin l-am cumparat...

      Ștergere
  12. Ursuletul e dulce, dulce de tot! Orice ar deveni, sunt sigura ca va fi apreciat din tot sufletul.

    Desenul Ilincutei e special, mai ales ca sunteti impreuna in el. Cred ca il pastrezi, nu-i asa? Eu am gasit din intamplare in pod o foaie cu un desen de al meu de cand eram mica (cu o oita). Pe atunci mi s-a parut foarte reusita, dar acum abia aducea a mioara.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ceva ce sigur iti va placea mult (carnetel/agenda+Micul Print):
    http://www.dol.ro/carti/carti-pentru-copii/diverse/carnet-de-insemnari-cele-mai-frumoase-citate-din-micul-print-yra02855.html [eu mi l-am luat si e foarte frumos]
    E la reducere (16 lei fata de 23). Tot pe Diverta sunt reduceri si la carnetelele dragute de la Santoro (am observat unul printre pozele tale de pe blog, mai demult). La o comanda de 100 de lei transportul e gratuit.
    http://www.dol.ro/papetarie/colectii-adolescenti/santoro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il am si eu:* Multumesc ca imi semnalezi lucrusoare dintr-acestea care tare-mi mai plac

      Ștergere
  14. Buna Anca! Pe ce material ai brodat ursuletul? Ai luat modelul dintr-o revista? Eu chiar as vrea sa brodez niste lenjerie de pat pentru fetita mea si m-am hotarat sa incep cu materialul....
    Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am brodat pe etamina clasica, este destul de ieftina si se brodeaza usor. Da, dintr-o revista greceasca. Daca vrei modelul ti-l pot trimite prin posta, desi e cam rufoasa revista;)

      Ștergere
    2. Draga Anca, iti multumesc mult! Nu-I nevoie, deocamdata incarc sa ma inspir de la tine, sa "fur" un picut din poza. O sa caut si eu etamina, desi cred ca ar fi un pic prea aspra pentru fata de perna de dormit... Tu ce ai facut cu ea, ce a devenit pana la urma?
      Multumesc si te citesc cu drag!
      Diana

      Ștergere
    3. Eu am multe reviste si un model cusut nu il mai cos...ca ma plictisesc repede. Pana la urma va deveni o pernuta decorativa pentru pat. Este destul de rgos materialul ca sa doarma pe el, o panza ar fi mai buna, dar si mai greu de cusut. Multumesc:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...