Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 20 ianuarie 2014

Oite si hainuta de ceainic

Pentru ca bolim trebuie sa ne ocupam cu ceva timpul, cu oile noastre...

hainuta ceainicului completa-am ales sa o fac din doua bucati (cu capac) pentru ca la cele dintr-o bucata nu stiu pe unde se toarna ceaiul, asa ca e un ceainic cu hainuta si cu fes

27 de comentarii:

  1. sanatate multa!. Sunteti doua fete frumoase si talentate. Sa aveti multa dragoste una fata de alta.

    Georgi si Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceainicul lucrat de tine (adica hainuta lui) mi-a cazut cu tronc din prima! Ador portocaliul si-mi place cum ai combinat cu albastru si bej.

    Oitele sunt dragalase foc si mi s-a parut ca vad putin roz si in blanita. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mie imi place cum a iesit, de anul trecut voiam sa fac o hainuta dar nu aveam ceainic:D. Daaaaa oita este prietena cea mai buna a unei fetite Ilinca din povestea de seara:)

      Ștergere
  3. Oau, hainuta ceainicului e chiar foarte frumoasa!
    Sanatate multa celei mici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Au si inceput racelile de gradinita? :( Sanatate multa!
    Hainuta ceainicului e absolut minunata! Imi place teribil de mult, ai maini de aur, Ancuta! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da, pana acum ea a stat intr-un mediu relativ inchis si acum intre atatia copii... Multumim:* Ei, nu mainile mele l-au facut asa simpatic (ca sunt novice intr-ale crosetatului), culorile cred :*

      Ștergere
  5. Foarte frumos ţi-a ieşit hăinuţa, bravo! Cred că-i tare mândru ceainicul de aşa îmbrăcăminte! :)
    Şi oiţa-mi place, e puţin zbârlită pentru că e răcită! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*, :)) nu m-am gandit, cred ca de asta da:)

      Ștergere
  6. E minunata hainuta ceainicului.
    Oita Ilincai e frumusica foc!
    Insanatosire grabnica! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este de-a dreptul delicios! Te felicit pentru manutele indemanatice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh Ingrid, tu vorbesti de manute indemanatice? :*

      Ștergere
  8. Sănătate Ilincuţei! Este atât de frumoas ceainicul tău îmbrăcat, minunată combinaţia de culori!!!! Cred că m-am îndrăgostit....trebuie să am şi eu unul :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, astazi se simte mai bine, maine cred ca merge la gradanita:D, asa am spus si eu cand am vazut ceainice imbracate:))

      Ștergere
  9. Anca, pai daca tu asa crosetezi la nivel de clasa a 5-a, ma intreb la liceu ce o sa faci??:) Minunata!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Claudia eu stiu piciorus dublu si cam atat. Culorile fac totul:*

      Ștergere
  10. e tare dragalas ceainicul, cu hainutele alea frumoase!Mi-ar place sa am rabdarea ta!Insanatosire grabnica;si spune-i celei mici ca oitele sunt mai vesele daca beau ceai cu miere si lamaie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :****************** Multumesc mult, Nicol.

      Ștergere
  11. hello Anca ....explica-mi si mie cum faci florile...sunt deosebite......am intrat pe youtube, dar nu am vazut niciun filmulet cu genul acesta de floare crosetata......Ms.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://thegreendragonfly.wordpress.com/2012/11/11/crochet-tea-cosy-pattern/, uite acolo: faci un lant de 40ochiuri, apoi sari cate un ochi din lant si faci un piciorus dublu, un lant de 2 sari un ochi si faci un piciorus dublu...apoi aduni si gata...e cel mai usor mod si iese si f frumos zic eu:*

      Ștergere
  12. Vai cat este de draguuuut ceainicul cu hainuta si fesulet.Sa sti ca nu ma las pana nu imi cumpar si eu ceainic sa fac o asa imbracaminte.Este formidabil.Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :************ abia astept sa o vad si pe a ta:*, eu beau zilnic 1-2 cani de ceai, e placut sa am un ceainic imbracat:)

      Ștergere
  13. Ce dragute sint!!! Si oitele si hainuta! Nu stiam ca ai talent si la desen! Si stii ce-mi mai place? Trandafirasul multicolor - in nuante diferite de albastru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* trandafirasul e facut dintr-o ata in degrade absolut superba:*

      Ștergere
    2. Ce simpatic e ceainicul cu hainuta!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...