Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Leapsa cu carti


google
Primita de la Corina careia ii multumesc:*
1. Prima amintire cu mine citind
La 4 ani am primit cadou de ziua mea "Amintiri din copilarie" si citeam o pagina pe zi apoi rupeam foaia si o aruncam in foc si astfel ma uitam cat mai am din carte (era un mod de a ma motiva sa citesc, desi nu stiu cat intelegeam -probabil nimic, oricum citeam pe reprize:)) -stateam la tara cu bunici si strabunici, si nu prea era cine stie ce distractie
2. Prima carte pe care am citit-o şi recitit-o
In afara de povesti nemuritoare, "Timur si baietii lui"-o carte despre un baiat comunist care avea o banda (o gasca) cu care ajuta pe ascuns oamenii
3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească
Eu, bunica, Iliko si Ilarion - o carte la care am ras cu lacrimi de fiecare data (de multe) cand am citit-o si inca rad daca o citesc
4. Locul meu preferat de citit
stand pe covor cu spatele lipit de calorifer iarna si vara pe podea
5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii. 
cartea,(un creion,o agenda, un semn de carte) -optionale
6. Numărul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare
Am multe cumparate la reduceri, primite cadou sau imprumutate care isi asteapta randul
7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o
Sunt o baba comunista primita imprumut ieri
Inviind pe drumul Damascului (primita saptana asta de la draga de  Iuliana)
8. O carte care mi-a schimbat viaţa într-un fel
(nu pot alege, intr-un anumit moment dat a fost o anumita carte, in altul alta...)
Alexis Zorba (in anul 1 -de facultate cand m-am format ca om)
Evanghelia dupa Isus Cristos De Saramago - tin sa precizez ca este eretica total, este o creatie literara si nu are nimic de a face cu adevarul religios (am citit-o intr-o perioada cand nu aveam nimic de a face cu credinta ortodoxa, am cumparat-o pentru valoarea literara, dar, culmea!!! m-a facut sa caut raspunsuri, sa-mi pun intrebari, pe mine m-a ajutat foarte mult la acel moment – a fost instrumentul de care aveam eu nevoie ca sa raspund batailor in usa) 
Rumi (un om iluminat, scrie minunat )
Al doilea sex Simone de Beauvoir 
Spovedanie neterminata -Gena Geamanu (o carte despre convertirea si primii pasi in credinta ortodoxa a unei femei ca si mine, plina de indoieli, poticneli, frici, bucurii si sperante)-intre timp ea a evoluat intr-un mod plin de har, minunat
Taina iubirii Paul Evdokimov - daca ingerul meu ar vorbi sufletului meu ar folosi cuvintele acestui om  
Micul print (de fiecare data descopar noi si noi intelesuri la fiecare rand)
Omul in cautarea sensului vietii Viktor Frankl  
9. O carte care îmi place, dar care pare să nu placă nimănui.
  -
10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare să o iubească.
cartile motivationale
11. O carte care mă intimidează.
cartile scrise de Virginia Woollf (poate acum as intelege-o, am incercat in vacanta de dupa clasa a 10a si am renuntat foarte repede)
12. Trei dintre scriitorii mei preferaţi
Dostoievski, Vargas Llosa, Rumi
Am sa le invit sa raspunda, daca au timp, dispozitie si nu au primit-o de la altcineva pe : Claudia, Irina, Amedeya, Ghinduta

7 comentarii:

  1. Am ris cu lacrimi! Doamne, ce idei aveai la 4 ani! :))))))))
    Eu, bunica, Iliko si Ilarion - suna tare bine. O caut si eu! Si am mai vazut aici citeva titluri bune!
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai e o carte minunata :)Week-end plin de liniste si bucurie sa ai!

      Ștergere
  2. Şi eu citesc stând jos cu spatele lipit de calorifer. :) Şi nu-mi plac deloc cărţile motivaţionale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*, ala este cel mai bun loc :) si cand mesteresc cate ceva tot acolo stau cu cea mai mare placere:)

      Ștergere
  3. Imi si imaginam o fetita mica, dulcica, foarte concentrata la citit care apoi arunca fila cartii in foc. :)))
    Trebuie sa caut si eu acea carte... nu am mai ras cu pofta de ceva vreme.
    Seara frumosa si duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, acum am vazut. Am sa incerc sa raspund fiindca abia m-am intors.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...