Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 17 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 24


Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 18 ianuarie 09:22

Ma gandesc ca daca nu as mai completa jurnalul cred ca nu prea as mai scrie pe blog din lipsa de timp:)
Sunt recunoscătoare pentru: toti si toate, toate bucuriile mele mici si mari
Citesc: mi-am adus acasa "Sunt o baba comunista" - sper sa reusesc sa o citesc
Saptamana care a trecut a fost dementa la serviciu
Ceea ce sper: sa se domoleasca toate la serviciu si sa gasesc o zi ideala pentru o slujba la Biserica
Ce mai mesteresc: mi-am cumparat un ceainic alb pentru ca am vazut pe net niste hainute superbe pentru ceainice si i-as crseta si eu una, dar nu stiu de unde sa incep)
Ascult: Ilinca care spune povestea Scufita Rosie (nici o problema mami, acum ma duc cu mancarea la bunica:))
Unul dintre lucrurile mele preferate: florariile
Imi doresc: sa vina un pic de zapada si apoi primavara
Din bucatarie: portocale, banane, mere (am fost la supermaket aseara), cafea si biscuiti Bucuria
Ieri: dupa serviciu am iesit la o cafea cu o prietena apoi am fost la supermarket si am cumparat de la Kufland ceafa la pachet si am mancat aseara (de la fast-food-ul de afara) si domna care vindea ma intreaba: ce a patit? (Ilinca adica la obraz) zic "are o cicatrice, a avut o operatie". Mi s-a parut asa o lipsa de respect si o agresiune la adresa noastra. Eu nu as intrazni niciodata sa intreb pe cineva pe strada ce a apatit copilul lui de fata cu copilul, credeam ca suntem mai educati. Nu ma deranjeaza intrebarile nimanui, raspund clar si ferm ca sa auda si Ilinca "are o cicatrice pentru ca ea este foarte curajoasa si a facut o operatie", dar nu oamenilor de pe strada...

Astazi: stam in casa - coloram, puzzle-uim, vreau sa fac o supa crema de ciuperci dar vad ca in toate retetele iti trebuie supa de pui (nu am asemenea lucruri), mergem putin la plimbare
Pentru maine: duminica in tihna


Un citat care imi place: 
"Renunta la viata pe care ai planuit-o pentru a trai viata care te asteapta "  (J. Campbell)
 
google

12 comentarii:

  1. Supa crema de ciuperci se poate face si cu apa simpla (numai ca eu nu pun la fiert ciupercile simple, doar cu ceapa si usturoi, mai adaug si alte legume, pentru ca asa-mi place) Cu putin timp inainte de a fi gata, dupa ce a fost pasata, pun lapte (pentru ca mie nu-mi prea place smantana). Parerea mea e ca iese buna si fara supa de pui, dar trebuie sa incerci sa vedeti de va place.

    Ai facut fata intrebarii neasteptate, cred ca asa e bine, sa raspunzi simplu si scurt.
    Oamenii nu-si dau seama ca n-ar trebui sa puna unele intrebari. :*



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ma intreaba cineva cunoscut nu e o problema, dar asa doamna de la fast food... Am facut cum ai scris - am pus si un cartof si pastarnac si jumatate de ceapa si 3 morcovi. Cred ca o sa fie buna si asa. Cine e gospodina probabil are supa de pui congelata...nu e cazul la mine:) Te imbratisez!

      Ștergere
  2. Spor la facut hainuta pentru ceainic! Eu cand spun Bucuria ma gandesc la bomboane bune, bune. Cele Racusor sunt preferatele mele.
    Asa sunt oamenii si din pacate amandoua trebuie sa va obisnuiti deoarece ,desi uneori ne-am dori, nu putem schimba noi lumea. Daca m-ar fi prins intr-o pasa proasta acea femeie ar fi primit un raspuns de genul: daca nu stii crezi ca n-ai sa dormi bine la noapte? Eu sunt mai acida cand e vorba de oameni dintr-astia neslefuiti care pun intrebari doar ca sa isi satisfaca curiozitatea si nu din empatie.
    Va pup cu drag si pup si obrajorul fetitei curajoase! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa caut Racusor, imi plac Brandusa si Chisinaul de seara. Biscuiti iau de la magazinul de la scara, sunt foarte buni cu cafea:)
      Eu raspund frumos, dar dupa aia ma revolt si sufar :). Nu stiu de ce aveam senzatia ca intrebari dintr-acestea se puneau cand eram eu copil, dar acum lumea a evoluat...
      E scump:* si acesta si celalalt rotunjor ca o piersicuta.

      Ștergere
  3. O pagina linistita de jurnal!
    Week-end placut impreuna cu Ilinca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sfârşit de săptămână liniştit, să te încarci cu pace şi cu trăiri frumoase!
    Îmi place citatul ales...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc draga Mariana, inainte imi mai scriam citate sau idei intr-o agenda, cand caut ceva care mi se potriveste ma duc la ea. O duminica binecuvantata!

      Ștergere
  5. Da... oamenii uneori ne pun in incaurcatura! Si eu am una pe fata, marisoara, de vreo 7 cm, de cind aveam 6 ani. De cite ori ma vedea cineva ma intreba ce-am patit. Am fost complexata ani la rind si chiar am crezut ca nu o sa vrea sa ma iubeasca nimeni. La un moment dat am zis ca nu ma va acepta cineva de sotie cu asa ceva, dar... asta era numai in gindurile mele, caci Dumnezeu a facut-o mica, mica in ochii celorlalti! Sa stii ca sint draguta, totusi!

    Pup obrajorii micutei!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Amedeya sunt sigura ca esti foarte draguta, si Ilinca este draguta, dar asemenea intrebari intr-una pot atrage atentia unui copil ca e diferit de ceilalati si sa-l faca sa sufere:). Nu numai ca sunteti bune de iubit, dar sunteti si unice, cu experiente unice:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...