Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

jurnalul unei femei simple 23

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 11 ianuarie 21:52

Ma gandesc cum sa duc toate la bun sfarsit toate pe care le am de terminat pentru serviciu (faptul ca nu stau peste program imi afecteaza productivitatea:)
Sunt recunoscătoare pentru: pentru copilul minunat pe care mi l-a dat Domnul in grija
Citesc: cateva bloguri (desi am mai multe carti care ma asteapta)
Saptamana care a trecut a fost dementa la serviciu
Ceea ce sper: saptamana care vine sa am spor si sa ma mai eliberez macar putin
Ce mai mesteresc: absolut nimic
Ascult: Ilinca care joaca rolul de la spectacolul de teatru de la gradinita (a fost un spectacol de teatru cu un iepuras care isi cauta mancarea...si ea o face pe-a iepurasul care cauta mancare si eu o aplaud)
Ma intreaba de ce nu poate zbura. De ce nu avem aripi? Ne cumparam de la magazin? Una pentru tine si una pentru mine, da? Cand vine vara, da? (daca vrea inghetata ii spun ca atunci cand vine vara, daca vrea la topogan la fel...toate lucrurile bune si frumoase se pare ca se intampla vara)
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa conduc cu muzica
Imi doresc: sa am curajul sa fac o schimbare profesionala
Din bucatarie: fasole cu scarita si ceai
Astazi: a fost una din acele zile de week-end de ianuarie/februarie cand am mult de lucru
Pentru maine:
as vrea sa mergem la teatru de papusi si sa lucrez macar putin, oricat de putin ma face sa inaintez

Un citat care imi place: 
"Sa daruiesti atunci cand esti epuizat, cand nu mai ai nici o forta. Nu exista scuza sa nu daruiesti. Daca dai din prisos, cand ti-e bine si-ti vine usor, nu are valoare. Atunci cand nu mai poti si vrei totusi sa faci ceva pentru celalalt, izbucnesc in tine resurse de energie de care habar nu aveai. Primesti forta de la Dumnezeu si ajungi sa faci mai mult decat credeai ca esti capabil. Sa te daruiesti atunci cand nu mai poti te leaga cu adevarat de celalalt si-l face si pe celalalt sa se deschida, sa daruiasca la randul lui. In iubire, trebuie sa daruim ce nu avem, cand nu mai avem”
(http://astrodeva.wordpress.com/2013/07/26/interviu-exceptional/)


12 comentarii:

  1. De unde ai luat macaronsul ala perfect? Sau ai facut tu? Eu nu indraznesc sa ma apuc de ei, numai povesti horror am auzit...par a fi cel mai pretentios desert din lume.
    Foarte frumos si profund de adevarat citatul. Ma duc sa citesc articolul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Madamme Lucie, dar desi eram fana lor intre timp au schimbat retetele si le-au si scumpit de la 4 lei bucata la 5:D. Aveau unele de trandafiri si unele de caramel cu crema de unt sarat absolut divine, dar cred ca acum incearca alte retete. Eu nu am incercat sa fac si nici nu cred ca mi-ar iesi, par prea fine pentru manutele mele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cat de bine arata ceasca taaa...AI pus scortisoara?Sper s avina vara mai repede pentru voi....sa faceti numai lucruri frumoase...si sper s agasiti aripi de cumparat cat mai repede :D .
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaa, am pus peste spuma de lapte praf de scortisoara, e buuuna. Ea vrea adevarate:D sa zburam :) ca zanele. A incercat pe maturica dar maturica e stricata si nu merge, asa ca trecut de la vrajitoare la zana:D :************************

      Ștergere
  4. Pentru mine a nu mai sta peste program a fost o decizie. Inainte, la inceputurile mele in campul muncii, a sta peste program mi se parea ceva normal, mai ales ca si colegii mei faceau la fel. Apoi mi-am dat seama ca timpul meu si mai ales nervii mei linistiti :) sunt mai importanti decat cativa bani in plus. Dar a durat pana mi-am dat seama. Acum nu imi iese din minte alta decizie pe care trebuie sa o iau la un moment dat doar ca trebuie sa o gandesc bine si imi trebuie si curaj: sa fac o schimbare de profesie, ca si tine :) . Sa faci ca si profesie ceea ce iti place mi se pare eliberator. Ne-o datoram noua dar mai ales familiei noastre. Iar constientizarea acestui lucru mi se pare un prim pas. O duminica linistita sa ai, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce spui Ingrid, si eu am renuntat la mai multi bani, mai multe proiecte, dar am senzatia ca mai trebuie sa fac o schimbare...o sa gasim noi calea, trebuie sa facem doar primul pas, restul vor veni de la sine. O duminica minunata!

      Ștergere
  5. Trăiești niște clipe minunate, care îți vor rămâne drept comori toată viața. Când Ilinca va fi mare și va fi necăjită de ceva (se va întâmpla, ce să-i faci, asta e viața) tu ai să-i spui ”Nu mai fi supărată, hai, că îți cumpăr aripi să zbori!” O să râdă și o să-și uite supărarea.
    Să fiți sănătoase și fericite !

    RăspundețiȘtergere
  6. :* Sper sa isi gaseasca aripile in orice imprejurare, si daca trebuie sa se tarasca uneori sa-si consturiasca aripi ca sa se ridice macar:) daca nu sa zboare. Multumim:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Macaroon-ul asta e patriot :D
    Ce frumos ar fi sa avem aripi ...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt aripi roz la Accesorize. Pentru Ilinca :D
    Le-am vazut azi, numai ca uf, sunt asa de ametita: am uitat sa ma uit si la pret, nu stiu cat costa si nici daca sunt si ele la reducere (sunt reduceri, dar numai la o parte din produse)

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Am cumparat aripi, de la Casa Cartii, cum intri pe stanga este un fel de librarie cu chestiute mai frumusele si in spate sunt multe modele de aripi, aripioare, gargarite...Le-am vazut si eu pe cele de la Accesorize vineri , dar acestea de la magazinul de unde zic eu sunt mai muuulte modele si mai ieftine, unele rosii cu buline negre de gargarita absolut superbe. Doar ca nu e prea incantata de ele, pentru ca nu merg...nu o ridica sus:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...