Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 21

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 4 ianuarie 17:16


Ma gandesc la ziua de luni (prima zi de gradinita a Ilincai si a mea la serviciu dupa o luna - ma astepata o perioada foarte aglomerata). As vrea sa pun in aplicare cuvantul pentru acest an :LINISTE in tot ce fac
Sunt recunoscătoare pentru: pentru purtarea de grija a Lui Dumnezeu
Citesc: o antologie de poezii
Saptamana care a trecut a fost linistita, de vacanta autentica
Ceea ce sper: saptamana care vine sa fie usoara, Ilincai sa-i placa la gradinita si eu sa am spor la lucru (pentru contabili este o perioada foarte aglomerata)
Ce mai mesteresc: cos un ursulet (pe etamina) - de cateva luni, parca nu se mai termina. Intre timp am finalizat un sal pe care i l-am dat mamei mele cadou de Craciun.
Ascult: linistea (Ilinca doarme)
Unul dintre lucrurile mele preferate: pijamalele frumoase + ciorapii de lana
Imi doresc: sa gasesc puterea si dorinta de a ma apuca de lucrarea de licenta
Din bucatarie: se face niste carne cu legume intr-o tigaie si niste ceai din care tocmai mi-am turnat o cana
Astazi: ...
Pentru maine: inca nu stiu:), vedem cum ne trezim dimineata   


Un citat care imi place:
"Liniştea este începutul curăţirii sufletului" -Sf. Vasile cel Mare

O poza pe care vreau sa o impartasesc:

17 comentarii:

  1. Sa iti dea Dumnezeu liniste. Liniste sufleteasca, liniste in jurul tau, liniste in ganduri si in sentimente, sau doar liniste si magie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa aveti o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa aveti o saptamana usoara!
    Si mama e contabil. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu cate emotii are o mama cand isi duce copilasul la gradinita sau la scoala prima data, cate rugaciuni fierbinti se inalta spre cer pentru drumul nou ce se deschide in fata copilului! :)
    Iti doresc din suflet un inceput bun pentru Ilinca la gradinita si pentru tine la servici.
    O duminica binecuvantata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:* Sa dea Domnul sa fie toate bune:* O saptamana cu spor!

      Ștergere
  5. Sper să vă acomodați repede și ușor cu grădinița, și tu, și Ilinca. Să fiți sănătoase și fericite, iar 2014 să vă aducă tot ce vă doriți !

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place citatul.
    Sa incepeti cu bine gradinita si serviciul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. A fost mai bine decat in visele mele! Ii plce muuuult la copii!

      Ștergere
  8. Se simte linistea din casuta voastra... parca traiti in alta epoca! Fetita doarme, mincarea se face domol la foc, planul pentru saptamina in curs e gata... Asa sa va fie tot anul!

    RăspundețiȘtergere
  9. Atat de simplu spus si totusi atat de expresiv :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...