Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 25

google
Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 25 ianuarie18 :04
Ma gandesc la ce sa fac de mancare...nu prea am idei si nici nu am cumparat pre multa materie prima
Sunt recunoscătoare pentru:ninsoare si masinuta mea minunata care urca orice panta si merge perfect pe zapada. Toate masinutele mele s-au comportat minunat pe zapada: Tico, Ford Ka, Mini...(cred de altfel ca toate masinile usoare se comporta foarte bine pe zapada)
Citesc: franturi de carti
Saptamana care a trecut a fost dementa la serviciu:))-propozitia aceasta poate sa ramana aici ca si lege...
Ceea ce sper:sa pun plan , adica sa imi fac planul si sa trec la treaba
Ce mai mesteresc: crosetez niste patratele:)) din bumbac, probabil o sa iasa o pernuta in final. De cand am descoperit bumbacul (de asta vara) imi place tare tare mult sa lucrez cu el
Ascult: televizorul - in tara ninsoarea a facut ravagii
Unul dintre lucrurile mele preferate: ninsoarea si afara si in casa (sa ma uit pe geam dar si sa merg prin ninsoare)
Imi doresc: sa ma organizez
Din bucatarie: ceai de portocale, friptura de purcel si placintica cu mere
Ieri:cafea cu o prietena, o vizita la o domnisoara cu care s-a jucat Ilinca. Ieri seara la benzinarie - ii zic Ilincai ca trebuie sa punem benzina ca masina a papat-o pe toata, la care ea: "Bravo masinuta!"

Astazi: mic dejun la prieteni care stau la casa: am iesit si ne-am batut cu zapada, Ilinca a facut ingerasi...ningea tare si zapada era foarte "cufoasa" si nu s-a putut lipi pentru un om de zapada
Pentru maine: ne odihnim si lucrez putin

 Va invit la o ciocolata calda si va doresc un sfarsit de week-end plind de cladura si zapadaaa...
google

Un citat care imi place: Iar roada Duhului este dragostea, bucuria, pacea, indelung-rabdarea, bunatatea, facerea de bine, credinta, blandetea, infranarea, curatia; impotriva acestora nu este  lege.

15 comentarii:

  1. E atat de relaxant jurnalul tau...chiar si cand scrii de zilele demente de la serviciu :)
    Cum e ceaiul de portocale? E cumparat sau il faci tu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il fac eu - fierb 2 cani de apa si cand fierbe inchid ochiul, apoi adaug sucul de la 1portocala jumatate si jumatate taiata feliute le arunc inauntru. Pun miere si gataaaaaa....e minunat:*

      Ștergere
    2. Mmm, nu ma gandisem la asta, musai fac si eu zilele astea :)

      Ștergere
  2. Si eu as bea o ciocolata calda cu tine!
    Pupici Ilincai!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. vin si eu la o cioco, prinde bine pe viscolul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cind nu mai stiu ce sa gatesc, fac supa de pui cu galuste, mazare cu carnite de porc, varza cu costita afumata in vasul roman sau cartofi umpluti cu ciuperci sau gratinati cu brinza. Altfel, fac mincare traditionala: ciorba de perisoare, de legume, fel de fel de tocanite, pilaf, fripturica, snitele.

    Si tot cind sint in pana de idei apelez la alte bucatarii: mai fac o pizza, o tortilla, ceva picant si mexican, dar ma gindesc ca ai fetita si ea trebuie sa manince echilibrat si sanatos.

    Asa de amuzament iti dau acest site: http://myfridgefood.com/. Bifezi acolo ce ai prin frigider si el iti cauta retete. Uite si una pe care neaparat o fac:
    http://myfridgefood.com/viewrecipe.aspx?recipe=20734

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place foarte mult sa lucrez cu bumbacul.
    Multumim de ciocolata calda! Sa ai o duminica placuta! Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. O duminica linistita si vesela sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumooos.Ilinca se pare ca te surprinde in fiecare zi.Sunteti atat de apropiate si ma bucur atat de mult pentru voi.Va pup si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu citeva gheme de bumbac as vrea sa fac o paturica din ele dar sa vad cind prind timp, ciocolata calda e perfecta pentru zile de iarna, coaja de portocola uscata e si un antitusiv bun si o poti adauga in orce ceai doresti numa sa fie curatata de partea alba care amaraste, Ilinca e o dulceata de fetita cred-ca iti indulceste orice clipa din viata ta chear si cele demente :) Un sfirsit de saptamina minunat va doresc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...