Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 7 ianuarie 2014

...

google
Ati vazut o imagine mai faina? Mi-e asa un dor de zapada!!!
Ilincutei ii place muuult mult de tot la copii, la gradinita (la asistentii maternali erau 4 copii, si ei ii place mult sa se joace cu copiii). Nu a plans deloc, a scancit un pic, dar i-am amintit ca va sta si se va juca, va manca, va dormi si cand se trezeste vine mami si o dragaleste si o ia acasa. Si a promis ca va fi cuminte si asa a fost - aseara mi-a povestit incantata cum patul e ascuns in dulap si il pune inapoi cand se trezeste, cum a mancat bors si doamna le-a spus..."Pofta buna!" si cum a gresit si si-a supt degetul si doamna a certat-o putin.
Una dintre educatoarele ei este o cunostinta buna de a mea, nu stiam ca lucreaza acolo - am plecat tare  linistita stiind-o in siguranta. La serviciu am niste zile nebune, asa ca sunt mai mult decat fericita ca ii place turtitei la copii.
Sa aveti o saptamana usoara si plina de spor!

26 de comentarii:

  1. Ma bucur din toata inima ca a mers bine la gradinita pentru Ilinca. Este bine ca ai pe cineva cunoscut acolo si poti sta si tu mai linistita.
    Si mie mi-e tare dor de zapada!
    Seara frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* da, e mare lucru. Nu am dormit deloc in seara dinaintea gradinitei:*

      Ștergere
  2. Bravo, tare ma bucur pentru Ilincuta!
    Si mie mi-e dor de zapada...

    RăspundețiȘtergere
  3. Off...cum s-a imbogatit viata ta cu Ilincuta! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* sa stii ca da, este o minune de copil si astazi cand a laudat-o doamna de la gradinita nu stiam pe cine sa mai sun sa ma laud:*

      Ștergere
  4. Hey, chiar m-am gindit ieri la voi si m-am intrebat cum o fi fost prima zi de gradi! Dar ma bucur sa aud vesti bune! Stiam eu ca o a fie bine! Draguta de ea - ii place! Pup fetita! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine, ai scapat de o mare grija !!
    "sunt mai mult decat fericita ca ii place turtitei la copii" ... turtitei :)))
    Si mie mi-e dor tare de zapada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Maria daaaaa! Nici nu mi-am inchipuit ca te poti stresa asa...si ce bucurie azi cand a laudat-o! Mergeam pe strada zambind:), e un copil minunat.

      Ștergere
  6. Ma bucur mult pentru tine si pentru fetita ta scumpa, draga Anca!
    Superba intr-adevar imaginea!
    Sa aveti o seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ma bucur, Anca! Chiar ma intrebam cum a fost, abia asteptam sa ne spui. Vezi, cum le aseaza Doamne-Doamne pe toate! Acum are si cine sa aiba ceva mai multa grija de ea la gradinita si tu poti sta mult mai linistita.
    E un copil minunat si norocos pentru ca are o mamica minunata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca da, am plecat plutind de la gradinita:). :* esti tu o scumpa!

      Ștergere
  8. Doamne ajuta! Sa primesti tot anul numai vesti bune si frumoase si nu numai de la gradi.
    Cand am vazut imaginea ma asteptam sa spui ca la voi deja e asa, ca in poveste.
    O saptamana usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur, Anca, chiar m-am gandit luni la tine, la voi de fapt. O saptamana frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai stiu si iti multumesc, m-am gandit sa iti raqspund printr-o postare:*

      Ștergere
  10. MA bucur pentru tine si Ilincuta, sunteti niste curajoase :) , si noua nii asa un dor sa ne batem cu zapada, din pacate noi trecem de la toamna tirzie direct la primavara, am urcat mai ieri in munti sa cautam zapada dar nici acolo nu era o boaba de fulg :( Sa ma anunti cind mergi la Mc Donalt :P sa stiu cind sa eau si eu coletul :) O saptamina minunata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost, am pus in seara asta. Sper sa iti ajunga in regula, te rog sa imi spui:*

      Ștergere
  11. Ma bucur mult pentru voi, Anca.Iti urmaresc blogul de ceva timp si admir curajul si perseverenta de care ai dat dovada pana ti-ai vazut puiul in caminul tau.Este o experienta care va va imbogati mult sufleteste pe amandoua.
    Toate eforturile, oboseala, agitatia, noptile nedormite iti vor fi rasplatite din plin cu o imbratisare nevinovata si o luminita jucausa in ochi, care valoreaza mai mult decat orice pe lume!
    Sa fiti sanatoase si sa cresteti frumos impreuna!
    Liliana G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumim, dar sa stii ca Domnul a aranjat lucrurile in asa fel incat mi-a depasit cele mai idealiste sperante si vise:*

      Ștergere
  12. Eu sunt mai la început cu vizita şi înţeleg că ai avut o mare uşurare şi bucurie în acelaşi timp.
    Momentele acestea de început de drum la grădi, sunt tare încărcate de stres şi emoţie. Ştiu cum este, că mereu am spus că este primul şi cel mai mare început de drum. Dar înţeleg că la voi este o situaţie cu totul specială şi care îmi impune tot respectul, admiraţia şi dragul pentru tine şi voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela multumesc, dar toate s-au asezat asa de bine, cum nici nu visam, iar Ilinca este...cel mai bun copil din lume, sper sa fiu si eu cea mai buna mama :*

      Ștergere
  13. Ce bine ca e bine! Spor la serviciu tie!

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga mea Anca..ma bucur din suflet pentru zilele tale incantatoare alaturi de Ilinca...acum descoperit atat de multe lucrui..iti doresc sa te surprind amereu.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu siguranta vei fi cea mai bun mama.....ma bucur mult ca ii place turtitei tale la gradi....ce fain ii spui....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...