Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 23 decembrie 2013

Va doresc un ajun de poveste!

Noi am facut prajituri, am impodobit brazii (unul din plastic in camera fetitei unul micut, natural) si vom merge cu colinda...asta printre picaturi pentru ca desi sunt in concediu am muncit ore intregi zilnic.... Am cumparat doua cadouri doar (nu am avut nici dispozitia nici timpul si nici rabdarea necesara), la cine mergem cu colinda le ducem tiramisu (ca e simplu de facut) si cheesecake (la fel de simplu). Am cumparat sarmale nefierte pe care le-am fiert ca sa miroase in casa a sarmale = sarbatoare pentru mine, am facut o prajitura minunata de portocale si mac, maine facem friptura, o ciorbita si pelincute pe care le astept!!! de un an, ne-am aprovizionat cu  portocale si vom astepta sarbatoarea minunata a nasterii Domnului Hristos.
Va doresc sa petreceti un Ajun cu bradut, colinde, pace, bucurie, portocale si rasete de copii.

32 de comentarii:

  1. Ce de ingerasi in poza asta! ;)
    E atat de expresiva fotografia...lumina care scalda chipul Ilincuţăi, fetita cu rochita si cizmulite strangand in brate papusica....cuvintele sunt de prisos...
    Sarbatori de poveste si voua, Ancuta draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori minunate sa ai Iuliana! Si mie mi-a placut cum a iesit poza desi a fost un accident, i-a atras atentia un zgomot de afara, ea dorea poza cu bradutul mic:)

      Ștergere
  2. ce-s pelincutele ? ca am mai auzit la tine de ele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pelincutele Domnului este o prajitura de post care se mananca in ajun, se face din turtite foarte subtiri fara drojdie puse in straturi cu seminte de canepa: o turtita, un strat de seminte de canepa, o turtita, un strat seminte... si insiropate cu sirop de apa si zahar. Semintele de canepa nu mai exista cred, asa ca se foloseste nuca macinata. Eu cumpar lipii arbesti si nuca macinata si sirop de zahar si gataaaa, iese foarte buna (sau imi place pentru ca e o prajitura a copilariei mele in ajun de Craciun). Craciun cu bucurie sa ai!

      Ștergere
    2. Semințe de cânepă există în aproape orice plafar/magazin naturist. Doar că sunt mai scumpe decât nuca.
      Sărbători frumoase alături de micuța ta! :)

      Ștergere
    3. Nu stiam ca exista...ma intreb oare ce gust au?

      Ștergere
    4. Sunt destul de anoste, ușor dulcege. Am cumpărat acum câțiva ani când mai încercam diverse alimente ... exotice. Au raportul ideal omega 3 - omega 6. Mie îmi place mai mult nuca. Toate cele bune!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Sarbatori minunate sa ai si tu draga Laura!

      Ștergere
  4. Superba fotografia. Mie mi-au atras atentia cizmulitele. banuiesc ca e super incantata de ele si daca ar putea le-ar lua si in pat....
    Sa aveti doar bucurii de sarbatorile astea si pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt niste cizmulite de casa de la Accesorize - am dat 17.5 lei pe ele la reduceri anul trecut (eu m-am pregatit:)) si sunt cea mai buna investitie, nu i sar din picioare, au o talpica putin impermeabila si nu se uda, nu mai spun ce cald tin.
      Sa aveti sarbatori minunate si voi!

      Ștergere
    2. Istorioara cu cizmulitele cumparate cu un an inainte m-a facut sa ma gindesc mult la: "Toate cite cereti, rugandu-va, sa credeti ca le-ati primit si le veti avea!" Asta chiar e exemplul viu! :)

      Ștergere
    3. Sa stii ca da, eu am mai cumparat hainute dar unisex, pe astea scria 9-10 (credeam ca sunt de 9-10 ani:)) si...de fapt erau marimea 28 europeana adica exact cat poarta ea:)

      Ștergere
  5. Nu cred ca-si poate dori cineva mai mult decit vad eu acolo: o fetita tare dulce, un bradut minunat si atmosfera linsitita si plina de dragoste! Craciun fericit si voua, dragele mele! Astept sa ne spuneti cum a venit la voi Mosul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Ea oricum i-a scris scrisoare lui Ms Craciun si am dus-o la posta speciala din Mall, a vrut pentru ea un singur obiect si pentru fiecare dintre cei cunoscuti cate ceva. Pentru mama mea a vrut o pisicuta:)) si ieri m-a sunat mama sa-mi spuna ca s-a aciuat un pisicut la ea in curte:D-a primit cadoul in avans:)).
      Sa ai un Craciun minunat, plin de bucurie si dragste; caldura:D sigur ai!

      Ștergere
    2. Ce minune cu pisicul! :)
      I-am spus si eu lui M. ca o sa vreau sa-mi cumpar o pisica daca o sa ne mutam vreodata la casa si-mi spune: "De ce sa dai bani, mama? Nu o sa stii cum sa mai scapi de ele!" :)))

      Ștergere
    3. Am uitat sa te intreb: ce si-a dorit pentru tine?

      Ștergere
    4. Bomboane cu zapada pentru mine (iti dai seama ca am o cutie de rafaello care ma va astepta sub brad) si o oala:)) sa fac mancare buna:))

      Ștergere
  6. Anca, ce frumusete draga ai tu in poza aceasta, sa fiti freicite impreuna si sa aveti un Craciun de basm, cu sanatate, veselie si daruri miunate! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela un Craciun de poveste si voua! Este o minunta!

      Ștergere
  7. Sarbatori fericite va doresc! Ce obrajori avem aici!!!! Cred ca si zambetul ei e pe masura. Va pup cu drag, Dana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danutaaaa...Craciun de poveste sa aveti!

      Ștergere
  8. Sarbatori fericite draga mea! SA va bucurati in familie :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciun cu bucurie draga mea Ingrid!Multumim:*

      Ștergere
  9. Craciun frumos si linistit, cu bucurie!
    Fotografia e tare frumoasa :X : o fetita - si nu orice fetita! - cu obrajori dulci, in rochita, cu o papusica in brate. Minunata!
    Simpatica intamplarea cu pisoiul :))
    PS: De pelincutele Domnului (sau julfe - am mai auzit si cuvantul asta) am aflat cand m-am mutat aici; acolo unde m-am nascut eu nu exista obiceiul asta si n-am mancat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria la anul, cand ne mai asezam poate vii la noi sa papi:* Craciun cu bucurie sa ai in casa!

      Ștergere
    2. Multumesc :*, o sa vin cu bucurie, sa ajungem sanatoase pana la Craciunul viitor, cu ajutorul lui Dumnezeu.

      Ștergere
  10. Craciun fericit alaturi de toti cei dragiTe pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori cu bine in continuare, dragelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori frumoase si pline de bucurie si veselie si voua!

      Ștergere
  12. Sarbatori fericite impreuna cu fetita ta cea scumpa, Anca draga!
    Pace si veselie sa fie in casuta ta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...