Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 2 decembrie 2013

Mos Niculita a inceput sa aduca cadouri

Mos Niculita mi-a adus cadouri incepand de astazi -am primit de la ghemuletul incalcit un cadou neasteptat :) - un semn de carte si o panza neagra de cusut si o inimioara de ciocolata, intr-un pachet mare cu muuulte lucruri bune si banuti pentru Mura. Ghemuletule multumesc tare mult, maine vor ajunge la ea cele ale ei si eu iti multumesc pentru gestul tau atat de frumos - mi-au dat lacrimile (pana si hartia cu care ai impachetat cadoul meu imi place tare mult;)

11 comentarii:

  1. Ce bucurie in gestul de a darui! Si de a sti sa si primesti frumos, asa cum ai facut tu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa, imi palce mult sa ofer si sa primesc cadouri si ghemuletul a fost tare generos ca s-a gandit si la mine:)

      Ștergere
  2. Sufletul tau cald si bun atrage oameni si gesturi pe masura! Sa folosesti cu drag cadourile primite :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* tot timpul raspund oameni tare buni, mult mai buni si mai frumosi ca mine:) muultumesc, deja m-am apucat sa cos un fulg alb:)

      Ștergere
  3. Eu iti multumesc pentru ocazie si pentru absolut tot...Ma bucur ca iti place semnul iar panza stiu ca este inchisa dar mie mi-a palcut maxim si m-am gandit la ornamente cusute cu alb pe ea,iar bombonelele s ale mananci impreuna cu micuta ta :P .Nu ma asteptam sa postezi asta...eu tot asteptam mail si deja intrasem oarecum in panica ca nu a ajuns coletul :)) Cand colo...Multumesc inca o data pentru ocazie draga Anca si te imbratisez cu drag mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghemuletule eu iti multumesc... Mura a venit ieri si si-a luat pacheteul, iti multumesc din partea ei :). Eu m-am apucat sa fac un fulg cu alb deja pe panza:)

      Ștergere
    2. Ma bucur tare ca a fost bucuroasa.Sa sti ca mi-ai luat-o inainte...eu nu am cusut pana acum pe ea..este nou achizitionata...sa postezi fulgusorul sa vedem cum iese.Te pup!

      Ștergere
  4. Sa folosesti cu drag si pricepere cadoul Ghemuletului! Trebuie sa arate deosebit un fulg alb pe panza inchisa la culoare! Abia astept sa vad.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faina este panza aceea!!!
    Ghemuletul este un OM foarte deosebit, cald si darnic.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...