Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 20

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 28 decembrie 11:16

N-am mai scris de mult, dar sunt scuzata pentru ca am avut o perioada foarte incarcata, acum ne-am linistit (am completat insa paginile din jurnal zilnic, cu fiecare poticnire si progres pe care l-am facut)

Ma gandesc sa ma duc sa ii fac Ilincai gauri pentru cercei
Sunt recunoscătoare pentru: cafeaua cu lapte si cozonac care au gust de sarbatoare
Citesc: Supernanny
Saptamana care a trecut am fost cu colinda, am prajiturit, ne-am plimbat la luminite, am sarbatorit
Ceea ce sper: sa se adapteze fetita mea la gradinita:) repede si sa-i placa - facem pregatiri zilnic pentru asta:)
Ce mai mesteresc: cos un ursulet (pe etamina) - poate il termin astazi:))
Ascult: desene animate
Unul dintre lucrurile mele preferate: manusile pufoase si simpatice
Imi doresc: bucurie, pace, rugaciune
Din bucatarie: friptura de purcel, cozonac, portocale, ceai
Astazi: vreau sa dau cu mopul si sa cos ursuletul pe etamina
Pentru maine: Biserica si apoi acasa
Un citat care imi place:

"Nu este de ajuns sa posedam arta rugaciunii; trebuie sa devenim rugaciune, rugaciune întrupata. Nu este de ajuns consacrarea unui timp pentru rugaciune, caci fiecare act, fiecare gest, chiar si un surâs, trebuie sa devina un imn de adorare, o ofranda, o rugaciune. Trebuie sa oferim nu ceea ce avem, ci ceea ce suntem." ( Paul Evdokimov)
 O poza pe care vreau sa o impartasesc:

16 comentarii:

  1. Eu am citit si recitit "Si tu poti fi o supernanny". Mi-a placut foarte mult. Sambata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de recomandare. Un week-end binecuvantat!

      Ștergere
  2. Mi-a placut mult citatul de final. E o chintesenta a multor ganduri ce le-am intalnit la Parintele Teofil, la Bartolomeu Anania si la Nicolae Steinhard. Parca are de la fiecare cate ceva :)
    Ilincuta merge deja la gradinita? Mititica de ea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paul Evdokimov este teologul meu preferat, asa de simplu, de frumos, de profund...ii vorbeste sufletului meu ca nici un altul. Din ianuarie da....

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. E cafea la ibric cu lapte mai mult...espresorul s-a infundat cu piatra:)) asa ca tot la baza m-am intors:)

      Ștergere
  4. :) Zilele senine ale vacantei! Ce dor ne va fi de ele!
    Sa ai un week-end minunat, Anca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm vozonac si ciocolata cu gust de sarbatoare, sanatate voua, spor la cusut si Doamne ajuta sa se acomodeze bine Ilinca la gradi si sa aiba o educatoare blinda, si baieteii nostri tot in ianuarie merg la gradi sper sa le placa la fel si Ilincai. Oduminica linistita si placuta

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cite desene animate o sa asculti de acum inainte, he he... O sa le stii pe de rost! :)))
    Ilincutei ii va placea la gradinita, de asta sint foarte sigura! Si ma bucur ca ai gasit loc sa o duci acum din ianuarie. Ce bucurie o sa fie pe capul ei cind vei veni sa o iei acasa la sfirsitul zilei! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca ezit daca sa o duc la una de stat la una particulara... Cred ca o sa ii placa cu copiii, ei ii place mult sa se joace cu copii,dar mi-e frica sa nu aiba impresia ca o parasesc...Ea oricum abia asteapta sa mearga la "gădăniţă"

      Ștergere
  7. Parintele nostru duhovnic spune...ca tot ce facem trebuie sa fie rugaciune....

    O educatoare buna si totul se rezolva....eu sunt super incantat de educatoarea noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul sa aiba o educatoare buna, care sa o faca sa ii placa gradinita. De asta ma gandeam la una particulara, nu ca la stat nu ar fi bune educatoarele bune (chiar cred ca sunt foarte bine pregatite, poate mai bine si au si experianta) , dar avand 10 copii (part) in loc de 35 (stat)...poate au timp sa o linisteasca daca o apuca fricile si panica...Pretul face insa o diferenta considerabila (10 mil la particular fata de 3,5 la stat)...Abia astept sa spun si eu ce educatoare minunata are Ilinca:*

      Ștergere
  8. Îmi cer iertare că întreb după atâta timp de la postare, dar mai știi cumva în ce carte a lui Paul Evdokimov ai citit fragmențelul despre rugăciune? E foarte frumos și aș fi vrut să citesc toată cartea, mulțumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca http://www.elefant.ro/carti/religie-spiritualitate/spiritualitate/femeia-si-mantuirea-lumii-259815.html#utm_source=2parale&utm_medium=Campaign&utm_campaign dar nu bag mana in foc, toate ale lui sunt super:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...