Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 5 decembrie 2013

Dar de blog - in ghetute


Din tot anul cel mai mult imi place luna decembrie. In primul rand pentru...speranta, pentru ninsoare. Apoi pentru MosNiculita, Mos Spiridon, ziulica mea, Craciunul, pentru brad, pentru portocale, pentru aerul festiv al strazilor, pentru prostioarele pe care le primesc si pe care le ofer cu aceeasi placere. Am implinit 3 ani de blog si as vrea sa ofer ceva voua, celor care va rupeti din timpul vostru sa treceti pe aici si sa cititi. Uneori mi-ati schimbat o zi proasta, m-ati facut sa zambesc, mi-ati dat o idee, o perspectiva, curaj...
Va multumesc celor din blogroll si cele pe care va citesc pentru fiecare postare, unele din ele au intrat in rutina mea de dimineata sau de seara. Uneori mi-am luat notite, alteori am ras, am fost uimita sau m-am emotionat. Sunteti toate oameni frumosi, pe care spun cu mandrie ca va cunosc:)
Dragele mele Mosul a lasat la mine un mic dar de blog pentru una dintre voi: o cana si o cutie de ceai pentru zilele in care suntem printese, un suport de ceasca facut de mine, o carte de bucate pentru gospodine Mancaruri de sarbatori de Garoafa Coman, o carte de Paul Evdochimov - un autor care mie imi este foarte drag, o inimioara ornament pentru brad si un borcan din dulceata facuta de mine.
Regula e simpla - lasati un comentariu pana pe 15 decembrie si pe 16 dec va fi aleasa cea care va primi pachetelul, astfel incat sa va ajunga pana in ajun.
 Mie Mos Niculita imi aduce cel mai frumos dar din toata lumea - o fetita minunata.


50 de comentarii:

  1. In primul rand iti doresc o nastere usoara, o fetita sanatoasa si cuminte.
    Citesc cu mare drag blogul tau(asa mai din umbra).
    Ador serile linistite , cu o cana de ceai si o carte buna.
    M-a tentat foarte tare darul tau de blog, este minunat ca te gandesti si la cititorii tai.
    Sper si imi doresc sa primesc acest minunat dar.
    La cat mai multe postari si cititori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptam cu nerabdare sa ne dai vestea cea mare si iata ca a venit in cel mai potrivit moment. Ma bucur mult pentru tine.

    Ma inscriu la darul tau de blog, e minunat ce ai pregatit. Azi a fost o zi frumoasa pentru mine, iar acum ascult primele colinde din iarna asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucurie!
    Si eu am partu copii. Sa te bucuri de ea. Sunt alaturi de tine. Maica Domnului sa te ajute. Asteptam vesti.
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw felicitari draga Anca Sf. Nicolae sa te ajute cu darul ce il primesti sa va dea putere, rabdare si multa sanatate pentru a face un sufletel fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca, m-ai emotionat si cu postarea ta, si cu ceea ce ai ales pentru darul tau, si, mai ales, cu darul pe care il primesti tu :). Sa iti traiasca ingerasul, si sa aveti doar pace si lumina in Casuta voastra din poveste!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma inscriu si eu. Mi-e tare drag sa te citesc si simt ca am castigat o prietena, chiar daca la cativa km distanta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei Anca, doresc familiei tale un decembrie aromat, nins si linistit. Te felicit pentru curajul pe care il ai si caldura pe care o transmiti prin cuvinte, aici pe blog. Te-am descoperit de putin timp si te citesc cu mare drag. Si suntem nascute in aceeasi luna se pare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru bebelina!!! Cu asa vesti bune sa tot incepi ziua :D
    Vad ca luna decembrie este cu adevarat speciala pentru tine :D Eu de foarte putina vreme am reinceput sa o apreciez, dupa ani multi in care o uram din toata inima.
    Iti doresc zi frumoasa si vesela! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cel mai frumos dar pe care il puteai primi! Sa te bucuri, sa fiti sanatosi si fericiti! Sa iti ajute Dumnezeu in toate cate la gandesti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ooo, Anca, ce dar frumos, dar si bogat! 2 carti minunate, de ceasca ce sa mai zic si imi place tare mult hainute borcanelului cu dulceata. De oi fi eu aleasa, desi e mai greu, ca nu prea castig eu lucruri, mi-ar placea sa gust din dulceata de la Iasi. Pup. Sa ai zile frumoase, alaturi de micuta ta! Sarbatorile astea vor fi speciale!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa dea Domnul sa ai parte de Sarbatori frumoase si pline de bucurie alaturi de fetita. Si eu am doua si aseara am facut impreuna bradul(de fapt, tati la facut cu cea mare). Sf. Nicolae ne e drag si noua, Sf. Spiridon e patronul casei, inainte de Craciun e intai ziua sotului, apoi in 2 zile si a mea...
    Cu drag, Silvia M.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti doresc sa te poti bucura de fetita ta si ea sa se bucure de tine, sa ii dea Maica Domnului inima curata si dragoste fata de marea bucurie pe care o faci. Tie iti doresc, rabdare, intelepciune, credinta, bucurie, lumina in suflet si in ochii si sa ii poti transmite si fetitei pacea ta.
    Te citesc de ceva timp si ma bucur ca exista oameni calzi, buni si simpli care stiu ca de fapt simplitatea e un mare dar. Si eu am o fetita mica, care reprezinta pentru mine motivul de a fi buna in fiecare zi. Sunt sigura ca si voi doua veti fi acasa de acum incolo.

    Cu drag, Georgi si Maria

    RăspundețiȘtergere
  13. Ilinca vine acasa? :) S-a clarificat data? :) Ne bucuram din suflet pentru voi, suntem convinse ca veti fi cele mai bune prietene... cred ca vei avea cel mai frumos Craciun de pana acum :) Ne inscriem si noi la asa cadou bogat si deosebit :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca ai inima plina! Iti doresc numai clipe de bucurie senina in familie :). Citesc blogul tau cu mare drag si de fiecare data ma incarc cu pace si ganduri pozitive. Bravo! Iar darul de blog...e superb! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce veste buna mi-ai dat! In sfirsit... mititica e a ta! O mare bucurie pentru mine pe ziua de azi!!! Cred ca e cel mai frumos cadoul pe care ti-l puteai dori! Ma bucur enorm pentru tine! Craciunul acesta o sa fie de poveste! Abia astept. :) Cu drag ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  16. O viata frumoasa, linistita si mai ales fericita voua!

    RăspundețiȘtergere
  17. Darul de blog hm, asa si asa, il primesc oricum te cate ori zambesc citind pe aici. Dar da, tie Mos Craciun iti aduce cel mai frumos dar, Ilinca e unul din numele pe care le pastrez pentru fetita mea cand o vrea ea sa vina, celalat e numele meu, asa ca nah declar ca ma simt ca o nasa si mi se pare ca si familia mea se mareste cumva cu ocazia asta. Re citind comentariu ma declar foarte geniala, am reusit sa fac din darul tau unul si pentru mine dar in fond bucuria e o treaba universala la care participam toti :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Vin şi eu cu drag aici în căsuţă să particip la darul de blog.
    Ai ales daruri foarte frumoase, însă cel mai frumos şi mai frumos, e tot darul tău!
    Un decembrie cum n-a mai fost pân-acum...şi multă iubire!

    RăspundețiȘtergere
  19. Vai, Anca, ce veste buna mi-a adus si mie Mos Nicolae prin tine!
    Ma bucur enorm ca Ilincuta vine in sfarsit acasa.
    Sarbatori de poveste sa aveti impreuna! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bucurie ti-a facut Mos Nicolae! Chiar asa cum sperai sa se intample.
    Sf. Nicolae e bun, bland si cald si e ocrotitor al casei. Ti-a vazut dorinta si ti-a adus o veste cu adevarat minunata.
    Urarea Marianei e perfecta, asa c-o repet: "Un decembrie cum n-a mai fost pân-acum...şi multă iubire!"

    Darul tau de blog e foarte frumos!



    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoase daruri...:) Sa ai o sarcina usoara...Sarbatori fericite si linistite!
    Marinush

    RăspundețiȘtergere
  22. Draga mea,am citit si mail-ul tau...iti multumesc de pe acum...Nu stiu ce sa zic...decat multumesc frumos de tot si te imbratisez tare.

    Acum,eu nu te "cunosc" de mult timp dar sa sti ca din start mi-a palcut de casuta ta care chiar este din poveste...Ma bucur pentru bucuria ta de fetita,ma bucur ca Mosul ti-a facut un asemenea mare dar si iti spun la multi ani pentru cei 3 anisori...si s ane povestesti noile priecte sau/si nazbatii facute cu/de minunea ta de fetita.
    Te imbratisez cu tooot dragul!

    RăspundețiȘtergere
  23. ...CAT MAI MULTE BUCURII SA REVERSE BUNUL DUMNEZEU CATRE TINE...dar frumos ai pregatit pentru cititori...multumim...

    RăspundețiȘtergere
  24. O sa ai cel mai minunat decembrie....il meriti din plin.

    Cadoul este minunat, ma si vad sorbind cate o inghititura din cafeluta cu fluturasi si citind cartile, sunt super.

    Ce nume are fetita? Si Doamne ii doresc ca in aceasta viata sa fie pura si smerita pentru a capata mantuirea.

    RăspundețiȘtergere
  25. Sa fiti sanatoase si fericite, sa va aduceti numai bucurii una alteia !

    RăspundețiȘtergere
  26. Sa va binecuvinteze Dumnezeu pe amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ma bucur mult pentru darul tau, un copil e mereu un dar, o minune mare. Sa va bucurati si sa aveti zile senine in familie mai ales de aceste frumoase sarbatori. Ne inscriem si noi la darul de blog cel bogat. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  28. Visul tau s-a implinit, in sfarsit! Ma bucur din tot sufletul pentru tine, draga mea!
    Maica Domnului si Sf. Niculaita, cum ii spui tu, sa va ocroteasca si sa va uneasca in dragoste!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Felicitari pentru bebelus, sa aiba parte de sanatate, noroc, intelepciune si iubire! La fel si pentru parinti, caci acolo unde este sanatate, restul vine de la sine!

    RăspundețiȘtergere
  30. Mă bucur mult de bucuria ta! Dumnezeu să îți dăruiască înțelepciune și să te călăuzească în îndrumarea coplilei tale dragi prin viață! Un decembrie binecuvântat!

    RăspundețiȘtergere
  31. Anca, ma bucur tare mult ca Ilica vine acasa! Va doresc tot binele din lume!

    Ne inscriem si noi la darul de blog! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma bucur mult de binecuvantarea ta:acea fetita minunata! Copii vin in casele noastre cu acest dar minunat si anume, acela de a ne face viata mai frumoasa, de a ne oferi dragoste si zambete neconditionat, de a ne strange in brate cu manutele lor mici si de a ne oferi caldura lor. Inocenta si puritatea lor ne aduc mai aproape de Dumnezeu! Eu asa am simtit!
    Sarbatori binecuvantate tuturor!
    MihaelaT

    RăspundețiȘtergere
  33. Cat de frumos ai pregatit tu darul de blog!
    Ma bucur mult pentru tine si pentru minunea ce va avea ca binecuvantare sa te primeasca pe tine ca mamica.
    Sarbatori cu bucurie si pace va doresc!
    Cu pretuire,
    Ecaterina

    RăspundețiȘtergere
  34. Bine te-am gasit, Ancuta! :) abia astept postarea in care ne povestesti despre venirea fetitei acasa! :)
    particip cu drag la darul de blog :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce dar frumos ţi-a adus Moş Nicolae! Să fiţi fericiţi împreună!
    Sărbători cu pace şi bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  36. Ma bucur pentru tine Anca, ai primit cel mai frumos dar posibil! Sa fiti fericite impreuna! Sa aveti sarbatori minunate si sa va bucurati una de alta!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce dar minunat iti bucura viata!!! Numai bucurii si zile minunate sa aveti impreuna !
    Darul de blog e perfect :-)

    RăspundețiȘtergere
  38. poate nu intamplator am dat de postarea aceasta in seara asta.. :)
    sa va bucure fetita, si voi pe ea, Doamne, ajuta!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  39. Nastere usoara, Sf Nicolae sa va fie grabnic mijlocitor! Un dar frumos de la un om frumos! Sarbatori fericite!
    ElenaZ

    RăspundețiȘtergere
  40. copii sunt cei mai frumosi cadou ce poate primi o femeie :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna seara ma bucur mlt pentru tine ,de mult iti citesc postarile mai ales retetele de post.multa sanatate fericire si numai binecuvantari iti doresc la toata familia .Un an magic !!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Frumos blog! Mereu citesc cu drag ce postezi!! Multa sanatate si fericire!!

    RăspundețiȘtergere
  43. Felicitari pentru fetita! Ma inscriu si eu la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  44. Ooo,casuta din poveste a fost binecuvantata prin venirea printesei.Sanatate si bucurii!
    Frumos dar,multumim pentru generozitate!

    RăspundețiȘtergere
  45. Crăciun cu sănătate și bucurii! Felicitări pentru micuța, să vă umple inimile de fericire!

    RăspundețiȘtergere
  46. Minunat darul tau, sa fiti fericit! si foarte frumos si ne daruiesti...

    RăspundețiȘtergere
  47. Sărbători cu mult bine!
    Olivia.

    RăspundețiȘtergere
  48. Ma inscriu si eu pentru darul de blog, multumim pentru initiativa si sarbatori de vis!

    RăspundețiȘtergere
  49. Sa va aduca multe bucurii,sa fiti sanatosi si uniti de sarbatori.Domnul sa va pazeasca si sa va ocroteasca,Sarbatori cu drag! Ramona R

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...