Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 29 decembrie 2013

Cuvantul anului 2014

Cuvantul anului 2014 
Irina ne-a intrebat intr-un post care mi-a atras atentia care e cuvantul care dorim sa defineasca anul 2014 si al meu este LINISTE.
Vorbeam cu niste prieteni care spuneau ca anul care vine isi doresc mai mult, si…fara sa spun cu voce tare mi-am auzit vocea interioara care-mi spunea ca eu vreau “mai putin” . Am senzatia ca e mult zgomot in viata mea, in fiinta mea si, daca nu poate fi o simfonie, atunci sa fie macar liniste:
pinterest

-          Sufleteasca (cu rugaciune si bucurie, sa stau mai mult in tacere)
-          Trupeasca (fara zgomote, fara intreruperi, fara vorbe fara rost, fara trancaneala, fara barfa, fara bazaieli, fara ton de repros si voce ridicata … )
-          In casa mea (imi doresc sa aud doar cuvinte frumoase, chicoteli, impartasire si liniste) – sa facem pasul spre o casuta in natura, cu soare, iarba, vrabiute, gaini si munca fizica care pe mine ma linisteste foarte tare
-          La serviciu (imi doresc sa mai simplific lucrurile) sa vb strictul necesar 
-          In viata sociala ( as dori sa pot asculta mai mult si sa vorbesc mai putin cu oamenii care conteaza cu adevarat pentru mine, iar pentru ceilalti pe care mi-i scoate Domnul in cale sa ma abtin sa le dau sfaturi-am eu asa un dar... Si…sa vorbesc mai putin la telefon, pe facebook, net…

-          In comportament – sa petrec mai mult timp in natura, mai putin in spatii inchise, mall-uri, supermarketuri. 

12 comentarii:

  1. Sa-ti ajute Dumnezeu, Anca draga, ca anul urmator sa-ti aduca tot ce ti-ai dorit!
    Sa ai o seara frumoasa!
    P.S. La cateva puncte m-am regasit si eu.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* La fel draga, Melly. Am descoperit ca, ce mi-am dorit in 2011 si am pus pe hartie, toate s-au materializat:). O saptamana de vis sa ai!

      Ștergere
  2. Am descoperit blogul tau acum cateva zile. Imi place. Gasesc multe puncte comune intre noi.
    La multi ani! Te sarut din Canada. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Corina iti multumesc, cunosc si eu o Corina in Canada tot din Iasi plecata:* La multi ani si tie! La voi am vazu ca e zapadaaaaaaaa...

      Ștergere
  3. Familie. Acesta e cuvintul anului 2014 la mine. De multe ori am acceptat sa stau peste program la serviciu pentru niste bani in plus, in loc sa fac cu M o plimbare in gradina botanica. Si tot din cauza oboselii nu am ajuns anul acesta la toate concertele lui, unele chiar in Iasi. Imi doresc ca anul viitor sa nu se mai intimple. Vreau sa pun viata de familie pe primul loc si petrecem mai mult timp impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul sa ti se implineasca toate cele bune. Cum? Sotul tau are concerte? Pai da sfoara in tara la urmatorul sa venim! Sa stii ca statul peste program in genere se rezolva de la sine...cand iti doresti sa nu se mai intample asta (eu eram foarte competitiva si lucram foarte mult, pana cand am hotarat ca imi trebuie mai mult timp :)cred ca la 29 ani - tu mai ai pana atunci:*). Am pierdut financiar, dar am castigat foarte mult altfel:). Cred ca e foarte bine ca stii sa muncesti:) si stiu ca e foarte greu sa gasim un echilibru...Te imbratisam:*

      Ștergere
  4. Mi-a placut programul m-am regasit in aproape toate punctele.Cand am terminat de citit chiar mi-am zis: la treaba Corino cu tine :))
    Bucurii si LINISTE in casa ta sa fie tot anul care vine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul la toata lumea draga mea:*

      Ștergere
  5. Doamne, ajuta, sa le indeplinesti pe toate! (mi se potrivesc foarte bine cateva puncte de mai sus)
    Tacere si speranta, astea ar fi cuvintele mele, caci nu ma pot opri la unul, ar fi incomplet (pentru mine).
    Si pe internet as vrea sa nu mai intru asa des, sper sa reusesc, deci ne vom "vedea" putintel mai rar.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca vei lipsi mai mult, dar daca e spre folosul tau atunci asa sa fie. Sa dea Domnul sa ti se implineasca toate sperantele tale cele bune!

      Ștergere
  6. Am dat send si-am uitat sa mai spun ceva ce vroiam: bradul tau cu ingerasi e foarte dragut, imi place inca de anul trecut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria, pe an ce trece mai renunt la ornamente, le-am mai donat la o Biserica de tara...cred ca ar putea sa fie si doar cu luminite si cateva, foarte putine ornamente mai personale.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...