Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 13 decembrie 2013

Copilarii

Am fost la Tudor si "printesa Sofia" si cand ne-am intors era zapada pe jos, ningea tare.
"Mami pune-mi asta (fularul) la gurita ca ma linge zapada " - cadea zapada peste fata si o uda.
" Mami ce fac oamenii aia?" -fac trotuarul- muncitorii pun pavele pe ninsoare:))"vreau sa fac si eu trotuarul"
Azi la tribunal a scapat niste sticsuri pe jos, i-am explicat ca este o doamna care matura, se numeste doamna de serviciu. Vine judecatoarea - "ea e doamna care matura?"
"De ce s-a ascuns pisica?" - ii e rau. S-a dus i-a pus mana pe frunte sa-i ia febra "nu-i e rau"
Stai sa-ti pun un  prosop nu dai pe tine mancarea . Gata acum ai babetica -"Sunt o baba"?
Asta este ananas -"ii din nas"?
Vede o galetusa - "hai ia galeata si la treaba!":D
"Mami ai cercei, esti o printesa adevarata!"

32 de comentarii:

  1. "And so it begins ..."
    <3 (o inimioară)

    Fotografia e foarte frumoasa. M-am tot uitat la ea si, intr-un final, l-am observat si pe Shuba sub brad, bine camuflat, ce-i drept. :))

    Perlele sunt perfecte! :)))
    (cea cu pisica imi place cel mai mult)
    Promite mult(e) pe viitor. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... se mai cearta ea cu pisica, dar in genere e un personaj important in viata ei: mergem acasa la pisica, plange pisica singura - ea ii da apa si mancare, se uita singura si verifica daca mai are sau nu si-i pune.

      Ștergere
  2. "Mami, mami, mami"...ahhh, ce cuvant dulce! Sunteti doua printese adevarate! Sa va fie bine si frumos impreuna! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim Iuliana. Toate suntem printese si ne trebuie atat de putin ca sa fim si adevarate!

      Ștergere
  3. Mami, ce fetita frumoasa si curioasa ai! Arsenalul intrebarilor de acum incepe, iar motanush o sa fie un pacient constant. Nu cred ca o sa mai iasa de sub pat! :))) Pina la urma fetita avea dreptate - cine a mai auzit de "pisici la care sa le fie rau"?

    Si chiar asa cum a spus ea "esti o printesa adevarata" sau mai bine spus o zina, una cu suflet mare si curaj, dispusa sa-si imparta viata, casa, timpul, banutii, patul, etc. cu un pui de om!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce pui de om frumos! si obraznicut si minunat!

      Ștergere
  4. eeee, da, asta e postarea pe care o asteptam! :) in sfarsit ti-a venit fetita acasa!! imi inchipui ca esti superfericita, mai ales ca e perioada sarbatorilor.
    Copiii spun lucruri trasnite - e clar, se aplica si Ilincutei, invariabil :P
    iti doresc toate cele bune in formula de familie marita! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ...ce dulci sunt copii...s-aveti viata lunga cu multe bucurii impreuna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, sa dea Domnul la toata lumea!

      Ștergere
  6. Cate dragalasenii, Anca draga!
    Cred ca ti se topeste inima cand te striga "mami"! Scumpa de ea!
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumim, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Ștergere
  7. Atat de natural e totul la voi! Sunt sigura ca iti vei aminti mereu de aceste sarbatori :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu :) sunt si momente mai grele (de acomodare) si momente (cele mai multe minunaaaate) pline de veselie:)

      Ștergere
  8. Buna seara,

    Va urmaresc blogul de mai mult timp, insa este prima data cand comentez . As vrea sa va multumesc pentru starea de bine pe care o oferiti prin ceea ce scrieti, pentru emotia pe care o transmiteti si pentru energia pozitiva care emana din ceea ce publicati. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi, si fie ca Dumnezeu sa va dea in continuare putere sa-i oferiti fetitei momente minunate ( care sa stea la temelia vietii ei frumoase ) , momente pe care sa le impartasiti si cu cititorii dumneavoastra virtuali:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul, multumesc din suflet pentru gandurile frumoase, la fel :)

      Ștergere
  9. Cred ca acomodarea e mai grea pentru tine decat pentru ea.Copiii se adapteaza mai repede.Deci rămâne definitiv acum? Îmi dau seama ce de treabă ai....Dar şi sentimentul de împlinire nu se compară cu nimic altceva. E frumos la voi. Vă îmbrăţişez pe amândouă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, de pe 6 a ramas de tot, ieri am fost si la tribunal, deci acum e legal la mine. Au fost primele zile grele, acum deja am intrat intr-o rutina. Ma face sa rad mai mereu, e un copil vesel si simpatic, obraznic si curios. Plus ca e taaaare simpatica si pentru ca descopera lumea (CD-urile de ex credea ca sunt faiuri, ca pestii din acvarii nu sunt de mancare, ca sunt aparate care prajesc painita, ca exista magazine care au carucioare inc are te urci ...) si pentru ca foloseste foarte multe arhaisme si regionalisme :))

      Ștergere
  10. Si cu cine o lasi ziua cand esti la munca? Sau merge la camin? Ar fi mai comod asa, sa nu alergi speriata ca nu are cine sa iti ia copilul de la Gradi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stau cu ea acasa luna asta (mai lucrez de acasa) - este un program care-mi permite sa intru pe calc de la job si sa lucrez, dau printare acolo, doar op-urile trebuie sa le semnez , de pe 6 ianuarie va merge la gradinita cu program prelungit.

      Ștergere
  11. "Mami ai cercei, esti o printesa adevarata!" Copii spun adevarul sa sti ;P .
    Draga mea,ma bucur atat de mult pentru bucuria ta de nu ai cuvinte.Cred ca adori perioada prin care treceti si sper s ava dea Dumnezeu sananatate multa sa aveti parte de astfel de bucurii frumoase tot timpul.Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim :) e o perioada plinaaaaa plina si cu veselie si cu lacrimi si cu...iubire

      Ștergere
  12. E dulce, e drăgălaşă, e minunată în naivitatea asta a ei, care e atât de firească, totuşi şi care o face şi mai dulce, şi mai drăgălaşă!
    Mă bucur de bucuria voastră!

    RăspundețiȘtergere
  13. Anca sa te raspalteasca Maica Domnului si sa fiti sanatosi, sa creasca mare si frumoasa, isteata si vesela asemenea mamicii ei! Sa-ti traiasca si sa-ti aduca multe bucurii, caci pe mine deja m-ai incantat cu vorbulitele ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet. Sa dea Domnul si noua si al toata lumea:*

      Ștergere
  14. Anca, draga, asa-i ca astea-s bucuriile adevarate? Ce bine ca aveti ce imparti....timp, perle, motan, lacrimi si bucurie! Sa iti dea Dumnezeu putere, ca de dragoste nu duci lipsa!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa vă dea Dumnezeu sanatate la amandoua ! Mamico, sa iti aduca numai bucurii fetita ta !

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce veste minunata :) Ne bucuram din suflet pentru voi, va dorim sa fiti cele mai bune prietene toata viata :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ieri v-am descoperit! m-am inlacrimat si m-am bucurat asa tare incat v-as strange intre bratele mele! Calatorie frumoasa impreuna:) si muuulta descoperire in voi. Sarbatori line!

    RăspundețiȘtergere
  18. tocmai am dat peste acest blog si m-am topit de ras la glumele copilului, e draguta foc! Mi-a placut si postarea despre (ne)cumparaturile de Craciun!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...