Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 12 noiembrie 2013

Raspunsul la strigatul de ajutor:)

Acum ceva vreme va povesteam de drama unei tinere ce nu poate avea un serviciu normal si in consecinta o locuinta datorita faptului ca este foarte bolnava, plapanda si provine dintr-un mediu care pe ea a afectat-o tare. Multe dintre voi cele ce trecceti pe aici, ati oferit un sfat, o rugaciune, un gand bun, un ajutor. Cu ajutorul unei doamne am reusit sa obtin cazare intr-un camin unde are camera ei cu pat, masa, dulap, caldura. Baia e comuna, dar oricum la cat de incantata era (zicea ca e cel mai bun loc unde a stat pana acum) cred ca este foarte bine.
 A intrat in camera asa de bucuroasa, cu toata averea ei care era intr-un rucsacel...
Ii trebuie o lenjerie, o pijama, un lighean, un prosop, o fata de masa...lucruri pe care am toata nadejdea ca le va primi cat de curand. Important este ca are unde sta in caldura si in conditii de siguranta - de altfel caminul e pazit.
Sunt oameni care nu au trecut indiferenti, care s-au oprit si au ajutat in pofida greutatilor si a frustrarilor pe care le intampinam zi de zi:
- multumesc Forina ca ai facut posibila cazarea
- multumesc Dana ca ii oferi un loc de munca
- multumesc celor ce o ajutati cu bani, produse, sfaturi (stiti voi cine sunteti)
- multumesc ghemuletule minunat si incalcit ca te-ai oferit sa ii trimiti o suma considerabila pentru dansa (desi nu ma cunosti nici pe mine nici pe ea)
- multumesc Iuliana, Ingrid, Cristina, Mihaela, Maria, Nicol, Laura, Pr.Alexandra, Ghinduta, Mihaela ca v-ati oprit si v-ati oferit disponibilitatea si sfaturile.
google
Sunt oameni care o ajuta cu banuti si produse, oameni care fac asta constant de ani de zile :) si nu numai pentru ea, ci si pentru altii ca ea, oameni care au 3 copii, un singur venit si totusi gasesc puterea si bucuria sa ofere constant, anonimi... Oameni care nu fac asta doar de sarbatori ca mine, sau dupa ce rezolva problema se spala pe maini, oameni la care, poate, in trafic sau aiurea ma uit de sus. Oameni care ma fac sa imi doresc sa fiu mai constienta  si carora le multumesc.

8 comentarii:

  1. Cat de minunat! O camera in camin e mare lucru! Doamne ajuta-i!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, are contract si plateste chirie, e camera ei. E foarte bine:), daca ninge/ploua ii e rau sta linistita la ea in camera, e cald si e safe. Sa-i apere Domnul pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Ancuta! Este imens ce ai reusit sa faci pentru fata asta acum in prag de iarna. Are camaruta ei si inteleg ca are si unde munci, e mare, mare lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost doar liantul. Are unde munci in sensul ca se duce o data pe saptamana si face curat in birou la o prietena de-a mea, se duce de anul trecut. Sa aiba un serviciu de 8 ore nu ar putea fizic...

      Ștergere
  4. Inseamna ca are vreo boala mai grava? Ancuta, lasa-mi adresa ta de mail pe uncopil_sioghinda@ymail.com Vorbim acolo. Impresionant ce ai reusit sa faci! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost persoane care s-au implicat, si au mers toate asa...fain.

      Ștergere
  5. Draga mea, ma bucur ca s-a rezolvat cazul tau :).
    Iti scrisesem intr-un comentariu despre cazul pe care l-am avut eu cu batranul din Centrul Vechi. Azi a venit sa imi spuna ca a reusit in sfarsit sa isi gaseasca o locuinta, prin mila unor oameni de suflet. E cea mai frumoasa veste pe care am primit-o in ultima vreme...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. S-a rezolvat cu cazarea, oameni de suflet i-au oferit si o sa-i mai ofere cele necesare. Problema cea mai mare este locuinta...pe care acum o are,dar in 2, 10, 15ani? Oricum pentru moment e minunat. Ma bucur ca ti s-a luat o piatra de pe inima, stiu ce inseamna sa te simti responsabil si sa fii total neputincios. Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...