Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 20 noiembrie 2013

Miercurea fara prea multe cuvinte


Amestecate:
- azi am sunat la tribunal la ora 9, apoi in jur de 12 am mai sunat inca o data in speranta ca au fixat termenul la proces... nu era fixat, mai sun si maine.
-azi google il avea pe Nils in calatoria cu gastele salbatice - a fost prima mea carte citita. Oare-l mai insoteste cineva acum pe Nils in calatorie?
- parintii mei s-au dus la Havarna, satul tatalui mei unde au dat peste mosul cu inghetata - inghetata aceasta magica este facuta de batran acasa, si plimbata prin sat/sate (ca merge in mai multe sate) cu inghetata intr-un butoias din aluminiu tinut intr-un butoi de lemn care e inconjurat de gheata. Gheata o taie cand e ger mare din iaz si o tine in pamant acoperita cu paie si fan pana la urmatorul inghet. Mosul cu inghetata i-a vandut si tatalui meu inghetata cand era copil, si mie cand eram copil, si nu e vorba ca e un gust familiar, dar va jur ca nici o inghetata nu are gustul inghetatei mosului cu inghetata din Havarna (e doar din oua, lapte si zahar) insa e amenstecata incontinuu ca la masinile de inghetata - nu ii adauga nici un fel de esenta nici naturala nici artificiala, e galbena de la oua si e...inghetata etalon pentru toate inghetatele din aceasta lume. Cand eram copil fugeam dupa caruta cu inghetata, ciudat e ca si acum fug copiii dupa ea si cumpara desi sunt zeci de sortimente la magazin.  Pe lista de lucruri pe care vreau sa le fac pana mor (my bucket list) este si sa mai mananc inca o data inghetata de la mosul cu inghetata )
-aseara am iesit cu prieteni sa mancam si eu am mancat gratis - desi aveau meniu de post, nu aveau nici un produs in fapt, asa ca doamna de la bucatarie mi-a facut pe grill legume si paine prajita, pe care nu le-a pus pe nota (foarte frumos din partea lor). La intrebarea de ce nu-mi aduc cartofi prajiti mi-a spus ca sunt prajiti intr-o baie de ulei in care se prajesc toate cele (fructe de mare, peste, carne) - stiti de cate ori am mancat cartofi dintr-acestia de post?


23 de comentarii:

  1. Verifica pe portal daca ai termen e mai usor, te duci pe tribunalul iasi si cauti dosarul dupa numele tau http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) verific, dar ma gandeam ca nu s-au actualizat datele:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sunat, am aflat, nu afiseaza pe portal procesele de adoptie :)

      Ștergere
    2. http://portal.just.ro/63/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=6300000000081537&id_inst=63
      Afiseaza termenele

      Ștergere
    3. Am aflat data:), nu se afiseaza pentru aceste dosare. Am sunat si nu se afiseaza aceste date...Poate in alte judete e altfel pentru Iasi asa este si e foarte bine asa:)

      Ștergere
  3. Pentru ca imi place inghetata si acord destul de mare atentie alimentatiei mele, anul acesta mi-am cumparat un aparat de facut inghetata :) a costat destul de mult, dar a fost o achizitie foarte buna! imi fac eu singura inghetata, cand vreau si cu ce vreau si stiu ce ingrediente pun - inghetata din comert cum este..Da, mosul de care spui e clar ca pune oua de la tara si asta conteaza mult, la fel laptele..na, ca mi-ai facut pofta de inghetata acuma!! :))
    Ce frumoasa e cana din foto! portocaliul acela e tare fain :)
    Inca putin si iti vine fetita acasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un pic mai este si vine, sunt linistita, dar as prefera sa stiu un termen...
      Ce fel de aparat? E moale inghetata? M-am uitat si eu asta vara la aparate pe net, dar nu am stiut de care sa-mi cumpar si daca merita.
      Sigur ca nu e ca a mosului cu inghetata, el e marca inregistrata :))

      Ștergere
    2. uite, Ancuta, acest model de aparat il am eu: http://www.emag.ro/aparat-de-facut-inghetata-delonghi-ic8500/pd/ET1X3BBBM/#Opinion_Anchor
      Da, inghetata iese moale, cremoasa si se poate manca imediat dupa preparare sau o poti pastra la congelator pentru mai tarziu. Mie imi place mult faptul ca pot sa fac inghetata cand si cu ce vreau eu. :)

      Ștergere
  4. Ce frumos e ursuletul pe care il cosi!
    Si mie mi-a placut cartea Selmei Lagerlof! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :*Ar fi trebuit sa il fac mai deschis, parca n-am ales bine culorile.E o carte tare faina )

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca, ce dragut! Si eu mananc inghetata, cand nu e post :), de la un om care face doar din fructe, smantana, oua si lapte. E minunata. Gustul copilariei. Ceea ce arata ca in copilariei gaseam adevarata inghetata, nu ce se vinde azi mai peste tot.:(

    Havarna....foarte fain. Si parintii mei sunt din 2 comune din Botosani, Suharau si Santa Mare. Unde mai pui ca pana acum 3 ani, exceptand facultatea la Cluj, am stat cu ai mei in Pascani, asa ca ne "inrudim" teritorial.:)

    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa:*, esti consateanca cu mine aproape:*

      Ștergere
    2. Si eu am bunicii pe langa Havarna, dar nu stiu de mosul cu inghetata, in schimb stiu de batranul din Dumbraveni care face inghetata naturala si o vinde foarte bine, incat a reusit sa isi ridice oc asa foarte moderna de la poarta careia isi vinde, in continuare, vestita inghetata. Se pare ca cei dela Betty ice i-au propus o suma mare pentru a vinde reteta, dar batranul nu a acceptat. Model de verticalitate, parerea mea. Nu ca cei de la Betty ice ar fi rau, dar omul stie sa isi aprecieze munca si sa nu o piarda.

      Aa.

      Ștergere
    3. Ar trebui sa ma duc in Dumbraveni sa-mi iau inghetata:) (si nu ar fi deplasat, pentru ca intr-o zi am fost pana in Radauti sa-mi cumpar biscuiti - eu stau in Iasi...). Sunt niste oameni tare faini si care fac o lcurare minunata, tocmai pentru ca sunt anonimi...

      Ștergere
  7. Minunata lucrare faci. Cartea Selmei Lagerlof a fost o încântare a copilăriei mele, dar nu i-a mai fermecat la fel și pe copii mei. Lor li se pare acțiunea prea lentă, nu au răbdarea necesară să-l urmeze pe Nils.
    În fiecare articol al tău se simte nerăbdarea și emoția legate de sosirea fetiței acasă și mă gândesc cât de norocoasă este acea fetiță să te aibă aproape. Vă doresc să vă bucurați mereu una de alta. Cu drag,Irina Anghel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Irina. Sa dea Domnul sa vina cat mai repede:). Cred ca nu ii incanta (eu cel putin nu aveam televizor, sau daca aveam ma uitam la Abracadabra si cam atat; daca as fi avut o mie de posturi sigur preferams a ma uit la desene animate), plus ca acum cartile sunt mai antrenante, mai pline de neprevazut, de rasturnari de sitatie, de poze, de...

      Ștergere
  8. Ce grasut e ursuletul! Cred ca de la bomboanele din canita! Doamne ajuta sa fie cit mai repede fetita a ta! Stam cu sufletul la gura! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia astept :). Vai bomboanele sunt oribile :)), stau de multa vreme nemancate si asa vor ramane:))

      Ștergere
  9. Ce ursulet simpatic si dragalas! Si casutele imi plac tare mult; aveam impresia ca le-ai cusut demult sau ... poate le faci din nou.
    Doamne ajuta sa fie asa cum iti doresti, sa fiti impreuna de Sf. Nicolae!
    Pe Nils eu l-am primit ca premiu la sfarsitul unui an scolar; acum nu-mi mai amintesc aproape nimic din carte, insa atunci am citit-o cu placere; cartea mea avea coperti galbene ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnuls a fim imrpeuna:* cat mai curand. Casutele le-am facut mai demult, am mai facut unele (cred ca astea sunt din tura a 2a) - vreau sa le integrez in ceva...momentan nu stiu in ce, am doua randuri de casute care isi asteapta locul...Si a mea tot galbene:))

      Ștergere
  10. Ce dragalas este ursuletuuuul ..Deci la el trudesti de atata timp...ce vei face?Pernuta? Ce frumoasa ets epovestea cu inghetata mosului...as vrea si eu sa gust as ao inghetata...Un weekend minunat sa ai draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In revista era o paturica pentru bebelusi si...doi ursuleti pusi fata in fata formau doua perdelute; acum la cat de incet cos eu nu stiu daca voi face doi asa cum era planul :)).Este o inghetata cu gust de inghetata, nici vanilia macar nu-i da alt gust. E buna de tot:). Un week-end binecuvantat sa ai si plin de spor in atelierul tau superb:*

      Ștergere
  11. La multi ani mamei tale, desi cu intarziere! Iti doresc ca si fetita ta sa te considere o mama cel putin la fel de fabuloasa. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...