Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 27 noiembrie 2013

Miercurea fara cuvinte

Salul meu aproape pe terminate...in cana e compot de prune (am gasit la un magazin in cartier niste prune atat de dulci incat nu ii trebuie deloc zahar si tot e prea dulce).
Sar din pat direct la geam in fiecare dimineata in asteptarea ninsorii...inca nu a venit in Iasi...azi colega mea pus colinde...iar gerul e ger de iarna:)

23 de comentarii:

  1. Si aici e cumplit de frig, chiar ger. Ne tratam cu vin cu scortisoara si cuisoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) vaaai ce idee buna! Imi fac in week-end.

      Ștergere
  2. La noi a nins asearaaaaa .Arata atat de bine compotul..iar de sal nu mai zic nimic...Firul acela este absolut minunat.Sa il porti cu drag..Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, e cel mai simplu model posibil, dar firul il face deosebit si e asa de gros si calduros, parca e o paturica:)

      Ștergere
  3. Spor la lucru. Si eu lucrez un sal cu acelasi model. Doar ca eu am ramas la culori de toamna....
    O zi binecuvantata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa il vad! Se lucreaza foarte usor, numai potrivit pentru incepatoare ca mine:)

      Ștergere
  4. Ieri, la birou, la un moment dat cand am ridicat privirea din hartii si m-am uitat pe geam, pentru o clipa mi s-a parut ca parcul de langa noi e alb de zapada. Am fost dezamagita sa-mi dau seama ca nu este asa :( Fara sa constientizez, si eu asteptam zapada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaa, un pic mai avem de asteptat. Se va domoli si gerul...

      Ștergere
  5. Si eu in fiecare dimineata cand ridic storul ma astept sa vad zapada! :)
    Frumos salul lucrat! Interesante si cartile!
    Sa ai o zi senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos firul, modelul e cel mai simplu gasit, e foarte potrivit pentru mine:). O zi minunata si tie!

      Ștergere
  6. Aproape din aceeasi lana imi lucrez o fusta. Zi "aproape" pentru ca lanica mea nu are "pete". Cred ca nu gresesc, e detroit-70% lana sau asa ceva. Nu?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca asa scrie pe ea, am sa ma uit acasa...se lucreaza foarte frumos:) Sa ne-o arati:*

      Ștergere
    2. Croseta ce numar e? - tot eu :P

      Ștergere
    3. E nr 4:)), abia acum (de cand am inceput salul am vazut ca pe sculurile de ata scrie ce nr trebuie folosit pentru crosete sau andrele, eu aveam si foloseam una singura de 1.6. Intre timp mi-am mai cumparat cateva.

      Ștergere
    4. Ha! Eu aseara am vazut ;))

      Ștergere
  7. Ce bine arata salul ! Sa-i faci o poza si cand va fi terminat, sa-l vedem in intregime !

    Duminica placuta si La multi ani, de Ziua Romaniei !

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Din mercerie, e un fir ieftin 8.5lei/scul, cand ajung acasa ma uit exact de care e.

      Ștergere
    2. Scrie pe el Red Heart Detroit 100% acrilic:) (credeam ca e mai de calitate, dar se simte placut). Daca vrei ii fac o poza la eticheta si iti pun pe mail, iar daca iti place foarte tare si nu ai de unde cumpara iti trimit din Iasi.

      Ștergere
  9. Ce frumos e salul. Nu ma asteptam sa iasa chiar asa dragut cind am vazut prima data firele. Mai ai pina e gata? Nu de alta, dar acus ninge la Iasi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. buna! Te rog frumos,pune un tutorial la sal, ca e tare frumos,sau un link daca e preluat! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.youtube.com/watch?v=Di26l1PBA-Y asta e modelul, firul e insa mai frumos datorita punctelor, e din acrilic 100%, 8.5lei bobina, mi-au intrat in produsul final 3.5bobine. E foarte gros si moale:)

      Ștergere
  11. Multumesc mult de tot :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...