Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 25 noiembrie 2013

happy bithday my fabulous mom

Uneori intalnim oameni care ne marcheaza existenta pentru totdeauna; auzim de oameni, care, pasind intr-un amfiteatru plin, ceilalti isi vor tine respiratia pentru a le auzi soaptele. Intalnim oameni magnetici, ne-ndragostim de oameni care au descoperit ceva ce noi nu am gasit inca si ne amintesc sa continuam cautarea. mama mea este un om care rade in hohote, care abereaza, care vorbeste, care tace, care danseaza, care plange la filme, la competitzii sportive, care iese la cafenele, care picteaza, care coase, care iubeste, care se face remarcata, care...

mama mea e un om fericit, un om tanar, o fetiscana. si asta nu pentru ca viata a tratat-o ca o printesa ci ea a stiut sa fie o printesa in orice imprejurare a vietii. si oricat de saraci am fost (pentru ca am fost si asa) nu ne-am simtit niciodata saraci, pentru ca nu stiu cum nu era important ce nu aveam si stia sa faca din ceai foarte dulce cu branza sarata pe paine coapta pe tabla o experienta culinara incredibila.
 mama mea putea sa scrie toate cartile moderne de parenting, ea pur si simplu le stia pe de rost, veneau din ea. Nu pierdea vremea cu facut curat/mancare/cicalit/calcat/aranjat, mama mea imi explica cum sta treaba cu sistemul solar cand aveam 2-3 ani, povestea, desena sau pur si simplu statea cu noi. De altfel in afara de carti nu prea avea "lucrusoare" de pe care sa stearga praful cum au femeile, ea prefera sa rada cu noi, sa deseneze cu noi, sa vorbeasca cu noi ore si zile si luni...
mama mea a fost tot timpul cea mai frumoasa mama: de la bloc, de la gradinita, de la scoala, de la liceu si acum si oricand. mama mea e acea mama despre care toti spun "ce mama tanara ai" (desi nu a fost nicicand mai tanara ca celelalte mame), ca a fost cea mai desteapta sau cea mai talentata nu e nevoie sa spun...daca intr-o zi a dorit sa faca o canapea, a mesterit o canapea, daca vrei un tort nu are nevoie de o aniversare sau o zi speciala, daca s-a hotarat ca se apuca de pictura a doua zi deja picta manjita pana la brau de culoare, daca si-a dorit un pullover albastru si-a impletit un pullover albastru...
mama mea e unul din oamenii curajosi de care citim in carti, care, la 35 ani si-a dat demisia de la serviciu si a avut curaj in pofida tuturor (sot, parinti, responsabilitatea a doi copii) si a toate (lipsa venitului) sa dea admitere la facultatea la care isi dorea, sa o ia de la capat, sa-si schimbe profesia si viata. Pentru aceasta dovada de curaj, pentru perseverenta de a-si urmari visele indiferent de cat de grele erau circumstantele ii multumesc.
mama mea se trezeste zilnic la ora 5 si citeste cateva ore/7zile din 7. mama mea stie sa prioritizeze - nu va da niciodata bani pe haine, pe un covor sau o cratita (cred ca sunt de patrimoniu national cele pe care le are) dar va prefera sa viziteze lumea, sa-si cumere un parfum, sau isi va lase si ultimii bani intr-o librarie.

mama mea exista prin sine, nu devenim responsabili de fericirea sau implinirea ei, ce binecuvantare  ca are viata proprie, nu este satelitul meu sau a fratelui meu, este un om magic si magnetic, un om frumos si complet. mama mea cand plange jeleste, cand danseaza, danseaza de parca de dans ar depinde viata cuiva, cand deseneaza, culorile tipa violent pe panze, cand rade, rade pana la lacrimi, cand traieste, traieste.

25 de comentarii:

  1. La multi ani! Sa fiti fericite/fericiti impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa it traiasca mama si sa va bucurati impreuna. Din ce povestesti tu acolo este o femeie extraordinara la care poti doar sa tinzi!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani mama fabuloasa de Anca!
    Sa fiti sanatoase, vesele si fericite si sa va bucurati una de alta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos ai scris despre mama ta. La Multi Ani luminosi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multuemsc draga Ingrid, este un om luminos sa dea Domnul sa aiba si anii la fel:)

      Ștergere
  5. Câtă dragoste între voi!La mulţi ani! Oamenii extraordinari au copii extraordinari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghinduta multumesc:* dar ea este cu mult mai faina ca mine;)

      Ștergere
    2. A avut timp suficient timp sa evolueze.O vei face si tu!Da-ti timp!

      Ștergere
  6. La multi ani mamei tale dragi! Sa iti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-au emotionat si inspirat aceste randuri... Sa-ti traiasca mamica, cat mai multi ani! La multi ani! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:*, sa dea Domnul sa fie sanatoasa:)

      Ștergere
  8. La multi ani cu bucurie! Sa fie sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa o ai muuult timp langa tine. Sa fie sanatoasa si la fel de speciala ca pana acum. Ai descris-o asa de bine, ca parca o cunosc de cand lumea.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Sa dea Domnul Claudia, la fel si la toate mamele minunate:*

      Ștergere
  10. Ce mama tare ai :D La multi ani..sa va bucurati unii de ceilalti cat mai mult timp si sa fiti iubiti si sa va iubiti la fel sau poate mai mult ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Ghemulet:* , la fel iti doresc si tie si familiei tale:*

      Ștergere
  11. Se numesc lumini oamenii ca mama ta, am avut norocul sa intalnesc si eu cativa, oamenii care magnetizeaza o sala intreaga numai facand un pas inauntru, carora le poti spune orice pentru ca vor intelege si te vor ajuta fara sa te faca sa te simti vinovat, care reusesc cumva sa scoata ceva bun chiar si din cele mai rele lucruri. Sa iti traiasca multi ani, lumea ar fi trista fara lumini :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc tare mult draga Mihaela! Ce fruuuumos ai spuuuus:*

      Ștergere
  12. Ce om minunat si curajos! Am 20 si ceva de ani, dar parca nu am puterea sa o iau de la zero la anumite capitole sau sa ma apuc de proiecte indraznete! Simt ca fac un efort sa gasesc o solutie la o problema si ma gindesc 3 ore sa gasesc cuvinte potrivite pentru cineva care trece printr-un moment greu... Imi place mama ta! Parca-mi da un impuls sa uit de reguli si sa ma arunc asa in marea vietii.

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Anca, eu iar citesc o postare veche tare, insa nu ma pot abtine sa nu-ti zic ca mi-as fi dorit o asa mama ca a ta si o sora asa ca tine! cu drag, Andreea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...