Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Proiectul de sambata:)

 Am cusut tare greu acest atelier de croitorie:) din lipsa de timp/chef. Cel mai mult imi place foarfecele:) al carui tipar il voi folosi si la alte proiecte. Nu stiu ce as fi vrut sa fie initial, cred ca ideal ar fi fost un capac al unei truse de cusut, dar cum eu nu am o trusa,  in final a devenit o pernuta decorativa:)


22 de comentarii:

  1. Foarte frumos a iesit "atelierul". Daca nu e cu suparare, de unde ai luat panza?
    Pernuta e foarte frumoasa. Se potrivesc bulinele cu panza cusuta.
    O duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o cumpar din de la o mercerie din Iasi, e 80 lei metrul pentru etamina, se poate lua si jumatate de metru...(nu stiu lungimea panzei). Daca nu gasesti in alta parte pot sa cumpar si sa iti trimit:)

      Ștergere
  2. E super! Felicitari!
    Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Melly:* Si tu sa ai o duminica ca nici o alta:)

      Ștergere
  3. E minunata pernuta. Si ce multe detalii! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai răbdare, nu glumă! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu am, dar ma educ sa nu las lucrurile neterminate cand ma plictisesc de ele:)

      Ștergere
  5. E foarte draguta!
    Imi plac proiectele tale de genul asta - gasesti tipare simpatice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc. De cate ori merg in vacanta in strainatate imi cumpar reviste de lucru de mana:), acum si prietenii care merg stiu ca imi plac si in loc de suveniruri imi mai aduc reviste asa ca am tipare:), timp sa am...sa le fac.

      Ștergere
  6. waw ai muncit la ea nu gluma e superba Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cos de la inceputul verii la ea, nu stiu de ce la un moment dat m-am plictisit...avea mai multe detalii, dar am sarit peste ele si am mai adaptat:)

      Ștergere
  7. ce frumoasa este...Absolut superba a iesit pernuta...cred ca ar arata bine si inramata...agatata in atelierul de creatie...Ma bucur s ate "cunosc"...imi place nespus blogul tau.te imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos:* Mie ce imi place blogul tau si cadourile tale lunare:)

      Ștergere
  8. E foarte frumoasa, imi plac detaliile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ne bucuram ca ai terminat-o, stim ca spuneai ca iti este cam greu sa o termini... A iesit foarte frumoasa :) Ar fi fost pacat sa ramana neterminata... Noua ne place timbrul cu nasturei roz :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie-mi place rochia si pantofii roz! Ma bucur ca s-a terminat atelierul. Si stii de ce? Nu pentru ca tu aproape te plictisisei de el, ci pentru ca abia astept sa vad ce urmeaza! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. O,ce frumoasa cusatura!Nici nu zici ca e pe etamina(Apropo,tare scumpa mai e la voi).Bravo!Sa ai spor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc. E scumpa? Stii mai ieftin?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...