Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 14 octombrie 2013

O zi cu o fetita cu fundita

google
- am petrecut o zi intreaga ziua impreuna, cand ii este frica vrea in brate 
- cel mai tare a distrat-o trasul apei la WC a vrut sa apese de multe ori pe buton si sa urmareasca apa care curge
- alt lucru care i-a smuls chiote a fost o acadea, a crezut ca asa am pus eu bomboana intr-un bat:)) si s-a chinuit sa o scoata de acolo, apoi s-a distrat ca o poate linge
- cand se da in topogan vrea s-o astept la coborare sa o iubesc
- se joaca foarte frumos cu copiii, nu ii impinge, nu ii bruscheaza nicicum, ii asteapta, se bucura sa se joace impreuna cu un alt copil (am speranta ca la gradinita va fi foarte bine)
- e cuminte si intelegatoare, i-am spus ca nu avem bani pentru masinutele din parc, ca diversele biciclete nu sunt ale noastre, ca sucul din cutia cu pai este pentru fetite mari, ca acum se da in scranciob alt copil si cand termina el putem sa ne dam si noi, ca trebuie sa plecam (desi la plecare a marait putin).
- e timida, prefera sa initieze ea o discutie cu copiii, dupa ce ii cunoaste putin:)
- nu a auzit niciodata de Alba ca Zapada si nu a fost impresionata de aparitia personajului la locul de joaca
- ii place sa faca pipi des pentru ca atunci ne iubim (cand o sistin, o pup pe capsor:)
- m-a asociat cu un manechin dintr-o vitrina care avea o coada ca a mea !!! (scumpa mea cred ca ma vede frumoasa - sa va zic ca ma dau cu parfum si cu creion si rimel de fiecare data cand ne intalnim ca sa aiba o mama frumoasa?)
- cand suntem in masina este foarte atenta si repeta multe cuvinte si expresii. Ieri i-am povestit povestea ei:) si a repetat-o :) cuvant cu cuvant
- printre alte diminutive i-am introdus si "Ilincuta", nu a avut nici o reactie, probabil crede ca e un cuvant necunsocut si conteaza tonul...
- mi-a spus sa-i pun "populara" la casetofonul din masina:))
- am mers cu o scara care merge singura si nu trebuie sa urcam noi
- saptamana asta are o pasiune pentru banane (a lasat-o mai moale cu ciocolata)
- stie ce ii place si ce nu(sunt haine, jucarii care nu ii plac)
- este un copil incredibil de vesel, ii rad ochisorii intr-una:)

36 de comentarii:

  1. E minunata fetita ta, e perfecta, iar tu bineinteles ca esti frumoasa! Cea mai buna si mai frumoasa mama din lume! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* toate suntem frumoase, eu sunt la inceput si cred ca imi stralucesc ochii:) si zambesc tamp intr-una:)

      Ștergere
  2. Să vă aveți mult timp și să fiți fericite alături, foarte fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate amândouă. Sigur că te vede frumoasă.Doar eşti zâna ei cea bună. Ce-o fi în căpşorul ei? Câtă mirare şi speranţă...Cred că azi sunt plângăcioasă.
    Ilinca e un nume tare delicat si potrivit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I se potriveste:), si e un nume care mi se potriveste si mie ca mama:) de Ilinca. Ea e un copil care are parinti - pe asistentii maternali care o cresc de la 3 luni, ca si cum ar fi copilul lor, intr-o casa curata, cu hainute curate, mancare, fratiori, dragoste), acum e incantata ca mai are o mama numai a ei (fata de ceilalti copii din casa) si uimita si speriata (cred)...are incredere in mine cladita incet, fara graba, asta nu inseamna ca nu va suferi cand va veni acasa (si as face orice sa sufere cat mai putin dupa ei).

      Ștergere
    2. Da, încrederea se clădeşte încet, în timp.

      Ștergere
  4. Ce simpatica a fost si cu acadeaua! :))
    Ilinca ... eu asociez numele asta cu o fetita careia ii trec multe idei prin capusor :D, dupa cum se pare ca este si Mihaela, deci ... i se potriveste!
    :X - pentru toate celelalte de care ai povestit

    RăspundețiȘtergere
  5. Când citesc cele scrise de tine, am emoții! Îmi imaginez ce emoții trăiești tu în fiecare clipă! Să auzim doar de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* am emotii si totusi toate sunt mai firesti si mi usoare decat am sperat

      Ștergere
  6. Mai, Anca, ma faci sa plang! Povestesti asa frumos... am tot zis sa-ti scriu, m-am luat cu altele, dar uite ca-ti spun acum: sa fiti sanatoase si fericite impreuna! Aveti tot timpul inainte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc mult Aurelia, stiu ca intelegi:)

      Ștergere
  7. E mult de lucru, dar ce frumos o sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa creasca fetita mare, sa fie sanatoasa, sa te bucuri de viata frumoasa si implinita pe care o vei avea de acum incolo.Te felicit din toata inima pentru curajul de a adopta un copil! Cea mica s-a nascut sub o stea norocoasa, va avea cea mai tare mamica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danutaaaaaa! Multumesc, si eu sunt tare norocoasa ca am sansa sa am asa o fetita minunata:)

      Ștergere
  9. Nu stiu cum face dar vreau si eu!!! :))
    -Sa ma iubesti si pe mine cind cobor de pe topogan (asta daca nu o sa-l rup)!
    -Sa-mi cuperi acadea (promit sa o maninc frumos).
    -Sa ma duci la spectacole pentru copii, etc.

    Pentru toate astea si multe altele accept sa ma strigi si "Ilincuta", chiar daca nu ma cheama asa. Unde mai pui ca merg si singura la baie! :))

    Ancuta, esti o mama absolut MI-NU-NA-TA! Meriti pe deplin acest puiut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ma ajute Domnul sa fiu la inaltime pentru copilul perfect pe care mi l-a incredintat:)

      Ștergere
  10. Atata e de frumoasa povestea voastra, si abia incepe :). Se simte dragostea ta in fiecare randulet, ai o fetita cu adevarat norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anca ......ce frumos povestesti de fetita ta. E o dragalasa si o scumpica. Sa-ti traiasca si acest nou inceput sa fie unul luminos si frumos precum sufletul si inima ta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos e cand stii sa cladesti...
    Multa binecuvantare!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ne bucuram ca totul decurge lin :) Sa fiti fericite, cele mai bune prietene din lume si sa va distrati pe cinste impreuna :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumos....Se pare ca ati petrecut o zi minunata...Intr-o singura zi ai decoperit atatea despre copil cat nu descopera unii parinti intr-o viata..Cat de mult inseamna dragostea si atentia.te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ea este o minune:) care ma uimeste placut in feicare clipa

      Ștergere
  15. P.S....si va doresc cat mai multe astfel de zile

    RăspundețiȘtergere
  16. Anca, esti o minunata! Ma bucur sa te cunosc, sincer! Imbratisari pentru doua fete scumpe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))ei Irinuca nu eu:*, ea este. Si noi te imbratisam:)

      Ștergere
  17. M-au emotionat mult randurile tale!
    Ea e nascuta sub o stea norocoasa ca are o mamica ca tine. Cred ca esti tare fericita!
    Sa va uneasca bunul Dumnezeu in dragoste si intelegere mereu!

    RăspundețiȘtergere
  18. Îmi place nespus cum povesteşti, îmi place firescul, frumosul, dragostea din rândurile tale. Domnul i-a dăruit fetiţei o mămică minunată, iar ţie împlinire şi o mie de motive de a dărui...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh sunt si momente grele, cand e obraznica, cand se alinta si nu asculta, cand se loveste (nu e atenta si tot timpul se loveste - sambata avea o vanataie neagra pe obraz cand am laut-o, duminica o taietura pe nas, o urma de pasta de pix care i se termina in ochi...). Dar una peste alta este o scumpa:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...