Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 25 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple 17

Azi: 15:04 -un jurnal mai personalizat: un inventar cu lucrurile care-mi bucura/strica ziua:
Lucruri care imi plac:
- zambetele (v-am zis ca fetita mea are un zambet total?)
- cuprul (ibrice, balustrade, obiecte diverse) si aurul de aceasta culoare
- latte machiato
- cizmele de calarie
- gentile incapatoare din piele
- agendele frumoase
- printurile cu trandafiri, buline, ceainice, briose, fundite
- covrigii cu miere si nuca si cu iaurt acru
- painea prajita cu urda sarata si rosii
- picioarele fetitei mele (talpicile -sunt grase ca niste painite)
- cartile
- ninsoarea
-ploaia
- soarele de primavara
- camerele albe
- diminetile
- tablourile cu artari toamna
- sa scormonesc cu mainile in pamant
- mirosul pamantului cand ies aburi din el
- mirosul ierbii cosite, a fanului in serile de vara, a strugurilor copti sub arsita, a pepenelui galben, a painii scoase din cuptor si a cafelei proaspat facute
- muzica clasica, muzica lautareasca, muzica de orice fel
- ceaiul din portocale
- oamenii de cuvant
- Bisericile vechi unde pictura e inegrita de vreme
- portelanurile romantice
- masinile de epoca
- lucrul de mana
Lucruri care imi displac:
- marlanii
- animal-printul
- unghiile cu gel
- hainele gri/negru/maro ale celor de pe strada fara o pata de culoare
- lipsa zambetului
- varza cu carne, carnea din bors, prajiturile cu crema
- papucii din musama, musamaua de pus pe masa
- lucrurile de duzina
- frica
- agresivitatea
- lipsa de compasiune si de intelegere
- singuratatea batranilor
- cei ce fura randul in trafic
- amanarea



                                               un cantec care mie imi palce foarte mult:)


12 comentarii:

  1. Ador agendele si gentile mari,incapatoare din piele...Cred ca mai sunt cateva puncte la care iti dau mare mare dreptate.Imi place jurnalul de astazi.te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. :*, aveam chef sa fac un inventar ca eram cam... melancolica:)

    RăspundețiȘtergere
  3. punctez si eu la mai toata lista ta.
    Frumoasa pagina de jurnal...
    Pupa talpitele grasute di dinpartea mea.
    Un week-end linstit sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. :* multumim Corina, la fel si voua - sarbatoare frumoasa azi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu iti iau ideea sa fac si eu un inventar dar mai adaug pe aici. Imi plac cateii si pisicile, indiferent cati nervi am ma binedispun susnumitii si nu imi plac oamenii categoria "buricul pamantului"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si mie imi plac cateii mai mult, dar si pisicutele - cat despre ideee a noastra a tuturor:)

      Ștergere
  6. Anca, ma bucur sa te cunosc si mai bine asa, prin tot ce ai enumerat! Ma regasesc prin multe si eu.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine-venita a fost aceasta postare! Chiar imi doream sa ne spui mai multe despre tine. Citind rind cu rind, spun cu sinceritate ca mi-am mai zis in gind de citeva ori "chiar nu ma asteptam sa-ti placa asta!" (in sensul cel mai bun al cuvintului) :)) Ibricutele de cupru ar fi un exemplu!

    O saptamina minunata linga mititica cu talpisoare grasunele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) imi place mult cuprul ca si metal ca si culoare...a, si imi mai plac creioanele, radierele, pixurile frumoase, stilourile:)), ceasurile, blugii, materialele(metrajele) romantice:) si....muuulte altele si nu imi place, am uitat sa il scriu deloc dar deloc ceaiul verde:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...