Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple 16

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata 19 octombrie,19:05

Ma gandesc la azi si la maine
Sunt recunoscătoare pentru: ca pot visa:) un pic mai mult, un pic mai departe
Citesc: nu am citit nimic saptamana asta (rusine) in afara de cateva bloguri...
Saptamana care a trecut ...
Ceea ce sper: sa se aseze toate si sa intram intr-o rutina
Ce mai mesteresc: cos un ursulet (pe etamina)
Ascult: TdorGheorghe - cantece pentru copii
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa stau primavara si toamna la soare
Imi doresc: liniste
Din bucatarie: "mamalute" in oala de lut (i-au placut mult fetitei) struguri, fasole puse la umflat
Astazi: fetita a stat toata ziua acasa, s-a jucat, a dansat, si-a dat in petec - a plans cand nu i-am mai dat voie sa se joace cu dusul:)) - le-a facut baie la ratuste o ora intreaga
Pentru maine: o zi tipica de toamna si probabil putin serviciu pentru ca trebuie terminate niste treburi
Un citat care imi place :
"Toate idealurile lumii nu valoreaza cat lacrimile de pe obrazul unui copil"Dostoievski
O poza pe care vreau sa o impartasesc:

20 de comentarii:

  1. Frumos articol! Iar melodia o îndrăgesc! O știu de la mama mea! La rândul meu, i-am învățat pe prichindeii de la școală și le-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) eu il stiu de la un coleg care avea doar cd-ul acesta in masina si mi-a placut mult:), i l-am pus si fetitei si i-a placut - asa ca vom mai asculta cantecele de copii. Ce frumos ca poti imparti lucrurile acestea mici si frumoase cu cei mici:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mamalute" ... adica sarmalute?
    Ce draguta e melodia cu aricei, nu stiam ca Tudor Gheorghe canta si asa.
    A facut baie la ratuste o ora intreaga. :)))
    Shuba cum a intampinat-o, a fost motanel de treaba? :D
    Sa ai o duminica frumoasa si linistita :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ihim:),da are mai multe melodii asa frumoase - Mama coace paine si La Paris... Daca era dupa ea ar fi facut asta pana maine:)) - oricarui copil ii place apa, dar ea pentru ca sta la tara e fascinata de felul in care curge daca deschizi un robinet. Ea il place pe Shuba, a vorbit cu el, l-a descoperit cand se ascundea sub patura, o amuza cum sare...am prevenit-o ca avem o pisica mare si gri (ca un catel? - exact ca un catel) si nu cred ca va fi vreo problema. El nu parea deloc speriat de ea, dormea pe langa jucariile ei si trebuia sa-l alunge ca sa si le recucereasca. O duminica binecuvantata si tie!

      Ștergere
    2. Ah, Anca, am pus eu rau intrebarea. Stiindu-l pe Shuba din postarile tale vroiam sa sune asa: a primit-o frumos sau a tratat-o cu indiferenta tipic pisiceasca? :)) Nici nu m-am gandit ca ar fi putut fi vreo problema.
      Din moment ce sta pe langa ea, deja cam sunt prieteni. :D
      Daa, mi-am amintit ca am auzit "Mama coace paine" acum vreo doua saptamani si mi-a placut (in ciuda faptului ca Tudor Gheorghe nu e printre preferatii mei).

      Ștergere
    3. Eu faceam alergie la el inainte sa aud aceste melodii pentru copii si apoi...l-am cunoscut mai mult si acum imi place tare:), desi eu nu ascult acest gen de muzica.

      Ștergere
  4. Mămăluțe care i-au plăcut fetiței...coș cu ursuleț...fetița...cântece pentru copii... fetița! Tuturor la place să îmbăieze rățuștele. Abia o scoteam pe Enya mea din baie când avea de spălat rățuște, pești (hahaha) și alte jucării din gumă. Doame, ce binecuvântare sunt copiii! Mi-a plăcut mult ce-ai scris, Anca dragă. Să ai zile minunate cu fetița! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul:), au niste bucurii asa de simple si sunt atat de curiosi:))

      Ștergere
    2. Sa dea Dumnezeu:) E curioasa, sa vada cum functioneaza toate:), a stat si in fund in fata masinii de spalat:)) sa vada cum curge apa in cuva si cum face spuma. Cred ca e pasionata de apa:)

      Ștergere
  5. :) Ce frumoase si senine va sunt zilele!
    Dumnezeu sa va tie in lumina si dragostea Lui!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul. La fel si tie, Melly draga:*

      Ștergere
  6. Mamalute, ratuste, cantecel cu aricei...Iti doresc cat mai multe zile de tihna, Anca mea draga! Nu prea reusesc sa exprim in cuvinte emotia pe care o simt de cate ori povestesti despre fetita ta. Dar tu citesti dincolo de cuvintele mele sarace, nu-i asa? Va imbratisez cu drag. Duminica binecuvantata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc draga mea:* Duminica binecuvantata si tie:)

      Ștergere
  7. Sa fiti sanatoase si sa-ti dea Dumnezeu din toate cele bune, dupa sufletul tau, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  8. In sfirsit Feti Mic a ajuns la casuta ei! Ma bucur ca se intelege cu motanush! Are voie sa doarma la tine? Sau poate sa stea doar citeva ore in anumite zile? As vrea sa petreceti cit mai mult timp impreuna!

    Ce frumusica e! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu a dormit, fac cerere de invoire:) si o declaratie. Nu am tinut-o epste noapte. Este scumpa si obraznicutaaaa...

      Ștergere
  9. Ce mult imi place cantecelul...nu ma asteptam nici eu ca Tudor Gheorghe s acante astfel de cantecele dragalase.Ma bucur pentru fericirea ta Anca draga si iti doresc din suflet sa fi mereu atat de fericita alaturi de fetita cu "mamalute" .Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Ghemulet, sa dea Domnul sa intre toate pe un fagas normal:*

      Ștergere
  10. Multumim pentru ultima poza :) Sa faci cat mai multe, filmulete... aceste clipe va vor fi atat de dragi peste ani si ani de zile... :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...