Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 11 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple 15

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 11 octombrie,22:41

Ma gandesc la ziua minunata de astazi
Sunt recunoscătoare pentru: ca atunci cand raman fara solutii Dumnezeu le aseaza pe toate cum nici nu am visat
Citesc: Dr Spock-Ingrijirea sugarului si a copilului (n-am prea inaintat- sunt cam ocupata)
Saptamana care a trecut  a fost una plina de gandul la o fetita magica si doua zile cu ea si...oameni care m-au surprins placut:)
Ceea ce sper: sa stiu data termenului la tribunal si sa fie anul acesta
Ce mai mesteresc: cos un ursulet (pe etamina)
Ascult:pisica care sforaie ca un mos supraponderal si televizorul in surdina
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa conduc la drum lung si sa ascult muzica
Imi doresc: o duminica perfecta
Din bucatarie: somon la cuptor si catina (mi-a zis domnul care vinde peste ca somonul acesta din supermarketuri de fapt e un peste de crescatorie indopat cu hormoni ca sa creasca repede si sa aiba vanzari mari, pentru ca se vand cantitati uriase pe glob...). Asa cred ca este...A, si catina are un gust tare rau-trebuia sa o gust inainte de a cumpara un kg, am facut ceai, vad ca in ceai e chiar buna
Astazi: micuta mea a primit un ou Kinder:) si a vrut sa ciocneasca cu el:)) a crezut ca e ou de Paste
Pentru week-end: maine aranjez o camera, cumpar prostioare, duminica cu o fetita perfecta
Un citat care imi place :Coincidenta este felul lui Dumnezeu de a ramane anonim.

 Un cantec care este tema muzicala de saptamana asta - l-am auzit int-o seara pe un feribot:). Pink Martini canta marti la Bucuresti, un cantec de-al lui Amado mio este minunat, il ascult de ani de zile:). Nu inteleg de ce concertele sunt puse in zile lucratoare:) pentru ca noi cei din provincie nu putem sa mergem la ele...Am fost la Cesaria Evora acum cativa ani si a trebuit sa fiu bolnava...

google


23 de comentarii:

  1. Ce-mi place jurnalul tau, Anca! Si planurile tale, si gandurile tale suna minunat. Sa ti le aseze Dumnezeu pe toate asa cum trebuie sa fie :)
    Cesaria Evora...am adorat-o si a plecat fara sa apuc sa o vad live...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Eu am avut sansa sa ma duc la concert si a fost o seara cu adevarat magica. Daca concertele ar fi sambata seara ne-ar fi mai usor sa ajungem la ele si inapoi, altfel trebuie sa ne luam concediu si e mai dificil...Te invitam sa ni te alaturi la jurnal, tu scrii tare frumos:)

      Ștergere
  2. Este...foarte sensibil jurnalul tau. Dar de fapt asa esti si tu. Meriti numai lucruri frumoase sa ti se intample.
    Citatul mi-a mers la inima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc draga Ingrid, te asteptam alaturi de noi:)

      Ștergere
  3. Somon avem si noi in plan miine, acum daca nu iti cresti tu nu stii ce maninci, si carnea e spalat cu ceva product chimic sa se vad. mai rosie si zemoasa si simte atunci cind o frigi lasa multa apa, o stiu si eu direct de la vinzator. Imi place imaginea te readuce din nou la vara. Iar melodia e frumoasa linistitoare.
    Un duminica precum iti doresti cu soare si caldura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La carne ma asteptam, dar mancam somonul ca fiind si foarte sanatos:)). O duminica binecuvantata sa ai si tu!

      Ștergere
  4. Eu sunt topită după Pink Martini. Dar iese din plan o deplasare. Urăsc să conduc în afara oraşului.Mă stresează. În aglomeraţia din oraş e perfect.Deşi în Bucureşti aş turba. O duminică tandră să ai cu fetiţa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine iese din plan:), din pacate...Multumesc, fetita descopera lumea:), culorile, texturile, parculetele, e un copil tare bun:), vesel, curios...

      Ștergere
  5. Abia astept sa vad ursuletul.O zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si tie:*...abia i-am facut papuceii, sunt cam lenesa in ultima vreme:)

      Ștergere
  6. N-ai mai fost la Festivalul dulcetii, asa-i?Am vazut zilele trecute in programul sarbatorilor Iasului ca e zilele astea si mi-am amintit.
    Foarte fain citatul!
    Sa ai o duminica frumoasa, perfecta, alaturi de fetita perfecta! :-* Trebuie sa fie minunat! 8->

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai fost si eu am trecut pe acolo, voi face cadou dulceata in surplus. Mi s-au schimbat planurile:). Si tu sa ai o duminica binecuvantata, eu acus vad minunatie de fetita:)

      Ștergere
  7. Nu stiu cum se face ca eu nu am apucat sa ma mai tin de jurnal, poate ar trebui sa il mut duminica desi atunci prajituresc. Sa tot fie saptamani din astea magice :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu cred ca trebuie scris intr-o zi anume, eu pentru ca sunt lenesa si delasatoare am nevoie de mai multa rigurozitate. Daaaaa, a fost asa cum trebuie sa fie:)

      Ștergere
  8. Draga Anca, si eu am credinta ca Dumnezeu le aseaza pe toate asa cum e mai bine pentru noi, nu neaparat asa cum vrem noi.
    Sper sa ai o duminica minunata alaturi de fetita-minune !
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce plăcut, liniștit și armonios se așează toate în jurul tău, pentru că ești un om bun, sensibil și lipsit de orice urmă de egoism. Să ai numai zile minunate cu fetița ta, multe, tot mai multe și mai superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii draga Mirela ca fiecare zi e mai fireasca, mai plina, si ea e mai aproape de sufletul meu. E un copil tare bun si vesel, sociabil, putin timida, se joaca foarte frumos cu copiii, intelegatoare:). Astazi am fost intr-un loc de joaca si desi nu a mai fost niciodata nici macar in parc s-a comportat exemplar si s-a jucat tare frumos:). Abia astept sa vina acasa:)

      Ștergere
  10. Simbata i-am pregatit sotului meu un prinz a la carte si m-a intrebat daca a venit cumva Pastele!!! :))) Cum se intelege feti mic cu motanush? Cum a reactionat cind l-a vazut?

    Si eu am incredere ca totul se va termina cu bine! Vreau sa faceti sarbatorile impreuna! Si o ultima intrebare: cum iti spune asta micuta? Cum te striga? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daca ai face mai des ar fi mai gras si ar avea coelsterolul mai mare, asa ca spre binele lui asemenea festinuri sunt doar de sarbatori:) Nu am dus-o acasa. Am fost in parc, la masa la food court (mi-a fost frica sa nu se plictiseasca intr-un restaurant unde oamenii vb in soapta) si la locul de joaca. Nu a vazut pisica, ea la tara le chinuie:)), dar pe de alta parte motanul are 8 kg si ea 15...ma indoiesc ca poate sa-l chinuie:)) la fel ca pe cele de la tara. Nu ma striga, se uita dupa mine, nu m-am indepartat de ea, nu vreau sa fortez deloc lucrurile, cand povesteste despre mine spune mama mea, dar cand o sa simta ca eu sunt acea persoana o sa-mi spuna, momentan nu e f important pentru mine. E un copil tare vesel si cumintica asa, ascultatoare, mai maraie cand vrea sa nu mai plece dintr-un loc de joaca, dar in limitele absolut firesti. Cand ii este frica vrea in brate; ieri dupa ce am mancat am fost la pipi si...a fost fascinata de cum se trage apa si cum curge apa-n WC. A tras-o de muulte ori:)) E tare interesant cum descopera ea lumea, lucrurile care noua ni se par firesti pentru ea sunt noutati. La un moment dat toti copii striga Alba ca Zapadaaaa! si alearga pe scena, ea-i ignora, pentru ca nu a auzit nicidoata de Alba ca Zapada:)), nu i s-a paruit nici o gaselnita doamna cu fusta lunga:)), insa ce e important este un copil foarte atent cu ceilalti copii, se joaca foarte frumos:) impreuna, si e pur si simplu o minune!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca maruntica descopera lucruri noi alaturi de tine. Eram sigura ca o sa vrea sa tot traga apa chiar inainte sa citesc. :)) Imi plac tare mult copilasii. Ei au asa niste bucurii simple si tare se mai distreaza pe seama lor. Noua ni se par hilare unele dintre ele si chiar zimbim curios si ne si intrebam: "ce o fi patit?" In schimb, ei savureaza din plin descoperirea lumii din jurul lor.

      Sint fericita ca mi-ai scris asa pe sufletul meu. Exact cum imi doream, cu detalii si aventuri! Va imbratisez pe amindoua!

      Ștergere
  11. Ce simpatica trebuie sa fie! :X Mi-am imaginat-o demult, din ce povestesti despre ea.
    Comica intamplarea de la baie! :)))
    PS: vreau si eeeeeeeeeeuuuu! :X :X :X
    Am gasit ceva pe celalalt blog al tau si sunt cam nedumerita, mi-e teama sa nu ... ma incadrez in conditii :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ce sens nu te incadrezi? Ai nevoie de ajutor in vreun fel?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...