Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 27 octombrie 2013

Banana bread



 Aseara mi-era dor de ceva bun si, pentru ca dupa vreo 40 de incercari a diverse retete de a face briose am gasit reteta ideala (unele americanesti - am sa o postez cand am si poze pentu ca desi le-am facut de vreo 5 ori nu am apucat sa fac poze:d), m-am gandit sa incerc reteta lor de banana bread, pentru ca trebuie sa fie un motiv de in toate filmele mananca asa ceva; vor urma negresele de care sunt convinsa ca nu pot fi la fel de rele ca si cele care se gasesc la noi in comert, sau pe care le-am facut eu.
Banan bread e un fel de pandispan, putin umed asa si cand se coace miroase atat de frumos in bucatarie de necrezut si...are un gust incredibil pentru un chec. Era o prietena la mine cand am scos painica din cuptor si am mancat mai mult de jumatate:)) pe loc.
Un mare plus este ca se face foarte, foarte usor, si o va deveni una din retetele mele de baza pentru ceva bun.
dimineata de duminica - cafea, carti, banana bread si un borcanas de dulceata de cactus care are o hanuta asa de frumoasa ca e doar de decor:)

Banana bread
Ingrediente:
 2 cup faina
1 lingurita praf de copt
1/4 lingurita sare
1/2 pachet unt
3/4 cup zahar
2 oua
4 banane
- preincalzim cuptorul la 175 grade.
- amestecam ingredientele uscate
- mixam untul+zaharul+ ouale (batute cu o furculita)+ bananele zdrobite
- amestecam ingredientele ude peste cele uscate (numai putin cat se amesteca)
- turnam intr-o tava de chec acoperita cu hartie
- punem la cuptor pentru 60 minute
- o lasam 10 minute in tava sa se raceasca putin si apoi...
Eu am un set de masura din plastic ca acesta, iar masurile sunt:
- cup = 250 ml si subunitatile ei (o cana normal de 250 daca aveti eu am mai mari si mai mici)



20 de comentarii:

  1. Faina reteta, buna si usor de facut. Multumiri ! daca vrei o reteta de negresa buna si sanatoasa in acelasi timp, iata
    http://zinnaida.ro/2011/03/negrese-de-post-retete/
    Duminica placuta, Anca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zina. Cum incepe postul le coc la colegele mele o tava de negresa de-a ta:*

      Ștergere
  2. Aproape le- am dat de cap negreselor, data viitoare le fac si poza si pun reteta, dar si painica asta cu banane pare demna de incercat :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am facut niciodata banana bread, credeam ca e fada si uscata, dar tu m-ai convins. Dulceata de cactus? Wow!
    Cam asa fac si eu negresa de post, ca in reteta Zinei de mai sus. E foarte, foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand miroase mai bine decat orice prajitura:)) si are un gust mult mai bune decat m-am gandit, sigur am sa o refac. DUlceata de cactus e...acrisoara ca cea de maciese, sau de Kiwi(am mancat la un moment dat) - nu e prea buna, adica n-as cumpara pentru dulceata in sine, dar...borcanule tare frumusel:))

      Ștergere
  4. de aratata arata intr-adevar intr-un mare fel...Sincer eu nu am mai auzit de reteata sta pana acum..sau de banana bread...M-ai facut extrem de curioasa trebuie sa recunosc.O saptamana minunata draga Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca merita incercata in primul rand pentru simplitate:). Eu tot vedeam in filme... O saptamana minunata si tie in atelierul tau plin de lumina:)

      Ștergere
  5. Am facut si eu o data muffins cu banane (seama reteta)
    e foarte bun, cu o cana de lapte era micul meu dejun preferat candva!
    Nu am mai facut demult .... mi-ai dat idei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* pai eu tocmai am descoperit reteta ideala (din punctul meu de vedere de briose), am sa inerc si cu banane:*

      Ștergere
  6. Am sa incerc si eu sa vad daca imi place.Mersi de reteta. Poate merge de gustare la scoala pentru fiică-mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce rețetă apetisantă și cât de bine ți-a reușit, miroase plăcut până la mine! Mulțumesc Anca, acest chec parfumat trebuie făcut. Poftă bună și așteptăm negresele! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Simbata erau in plan niste briose. Acuma de frica sa nu iasa schimbam - pina postezi reteta pentru ele. :))
    In afara de banane am de toate! Abia astept! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce pofta mi-ai facut de banana bread :)
    Intrebare tehnica:de unde ai setul de masurat cu cups? Ca de ceva vreme caut unul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am cumparat de la KitchenShop: http://www.pentrugatit.ro/set-5-cesti-de-masura-trudeau, sunt si din metal, dar acestea sunt colorate si frumaose :))

      Ștergere
    2. Multam! Sunt tare faine :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...