Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 22 septembrie 2013

Week-end de toamna...

Mi-am dorit sa petrec un week-end in casa, asa ca ieri, in afara faptului ca am participat la un eveniment dureros din viata unei prietene, am stat in casa, am cusut, am bucatarit, am citit, iar astazi m-am bucurat de merele pe care mi le ofera toamna, sub diverse forme...  
Sambata : work in progress - atelierul de broderie pe care incerc sa-l termin de ceva vreme si de care m-am plictisit, pentru ca, desi  crosetez mai prost decat cos, imi place mai mult sa crosetez si ma tot apuc de mici proiecte cu crosetul

dimineti de week-end :briose si cafea

pipin...catelul meu de imprumut

un mar perfect

mere si dovleac la cuptor

un ultim trandafir din gradina

mere pentru placinta

16 comentarii:

  1. Frumos şi liniştit weekend ai avut!
    Toate arată superb.
    O săptamână cu mult spor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :* Multumesc, sa dea Domnul la toata lumea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac toate pozele dar catelul m-a topit....
    spor la lucru si o saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel Corina, este un catel tare bun si simpatic:)

      Ștergere
  4. Mar si dovleac la cuptor...ahh, ce rasfat de toamna!
    Pipin e un simpatic. Cum se intelege cu pisica ta? Sau e motan? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bune si miros incredibil cand se coc, toata casa miroase de fapt incredibil. E tare simpatic si cuminte, nu-i mananca mancarea lui Suba, nu-i bea apa si i-am explicat doar de 2 ori. E motan, dar culmea il place, pentru ca e un catel vesel si nu-i suparacios desi pisica ii mai face farse ca sa fie el certat :d

      Ștergere
  5. Marul ca marul, dar catelul si trandafirul sunt mai ceva decat el !

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai trandafirul miroase incredibil, un parfum ca o catifea...

    RăspundețiȘtergere
  7. E tare frumos la tine! O saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Ghindut si voua la fel, am vazut ca melcii deja sunt peste tot:)

      Ștergere
  8. Am citit intai ca il cheama Briosel pe cutu, mi se parea foarte potrivit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Pe el il cheama Rambo de fapt, dar eu ii spun Pipin si raspunde:))

      Ștergere
    2. Pe minunatul acesta îl cheamă Rambo, de fapt?! Brioșel, Pipin, dar Rambo! Ce dulce este! :))

      Ștergere
  9. Inca un vot pentru Pipin (doamne, ce mai nume :)))) si nota zece pentru briose! Ai o casuta tare frumoasa! Si curata si luminoasa si cu bun gust! Imi place perdeaua si draperia si covorul si masuta portocalie! De fapt, toate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Simt, dincoace de catifeaua petalelor și ecranul monitorului, parfumul trandafirului, gustul merelor și al dovleacului, aroma brioșei...ce liniște minunată! Să tot fie așa, și altă dată! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca in curand va fi mai multa lumina:* si veselie

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...