Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 28 septembrie 2013

It's a Girl!!!


google
...sunt pe cale de a deveni mama. Fetita mea are 3 ani si jumatate, tenul alb, parul castaniu ochii mari si rotunzi si un zambet care darama orice betoane. Este maruntica, obraznica, minunata, egoista, are cel mai frumos zambet din lume, indemanare de necrezut, este independenta, vorbeste foarte rau pentru varsta ei, pupacioasa , o cicatrice imensa pe fata (sper eu corectabila prin una/mai multe interventii chirurgicale), niste luminite incredibile in ochi si, de cand am vazut-o prima data adica luni 23 septembrie (ce zi banala ar fi trebuit sa fie) am senzatia ca mi s-a dilatat pieptul si s-a cuibarit ea toata cu tot corpuletul ei mic si rotund acolo. Intr-un cuvant este perfecta:). Tot luni  dimineata, am vandut vechea masina (s-a vandut singura pentru ca eu nu am avut timp/chef sa-i fac poze si sa postez un anunt), asa ca pot achita majoritatea datoriilor facute pentru noua(toate vin la timpul lor:)
Mananca tot (cantitati uriase) de frica sa nu-i ia altcineva mancarea:), cand vede mancare scoate un sunet de bucurie Eiiii! (acum il scoate si cand ma vede; asta inseamna ca eu=mancare, jucarii, atentie), nu imparte jucariile, urmareste atent ce se intampla cu posesiunile sale - sta cu ochii literalmente pe ele
Eu: "Tu ai doi ursuleti (barni), surioara ta nu are nici unul, nu-i dai si ei unul?"
Ea:"Nu, ca se-neaca"
Eu: "Cum spunem cand cineva ne da ceva?" - o jucarie
Ea "Bodaposte" :)
Eu"Ti-a fost dor de X?"
Ea" Si de tine mi-i dor":)!!!(de mineeeee)
 Ma rugam Domnului sa nu fiu nevoita sa refuz un copil pentru ca m-as fi simtit vinovata multa vreme, sa fie un copil sanatos si bun si mi-au fost explodate toate asteptarile. Nu am vazut niciodata ceva mai minunat:), mai dulce, mai plin de veselie...Mi-e dor de ea si am senzatia ca este la mine in viata dintotdeauna...:).

51 de comentarii:

  1. Felicitări!!! Să îți bucure viața, să fiți sănătoase și să petreceți zile minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul sa fie totul bine si sa ne adaptam repede:)Multumesc:*

      Ștergere
  2. Felicitări! Sper să devină darnică și bună, iar cicatricea să dispară! Ne dai și nouă o poză cu ea? :)
    Numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este bunaaa:), este perfecta! (O vom face sa dispara) Inca nu:) (dupa ce voi avea incredintarea). Iuliana zambesc intr-una de cand am cunoscut-o...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ţi-am mai urmărit, din când în când, dorurile...Mă bucur ca EA a ajuns la tine şi o să aibă o mămică bună....Probabil când o să vadă că are mâncare destulă de fiecare dată, că nimeni nu-i ia sau distruge jucăriile, că cineva o ţine în braţe şi o dezmiardă în fiecare zi o să fie şi mai fericită!. Mai e cale lungă până acolo, lupta cu sechelele e lungă, grea şi dureroasă, dar cu ajutorul Domnului şi cu multa iubire o să fie bine, bine!
    Putere multă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul, Mariana:) sa fie toate line si bune:) Are si aici mancare:), dar presupun ca e un mecanism de aparare...in timp cred ca o sa se aseze toate:)

      Ștergere
  5. Nu stii cu cata nerabdare asteptam sa povestesti macar putin-putin ! :X
    Inca de cand am vazut indiciul strecurat in jurnalul de vinerea trecuta, apoi am vazut si comentariul tau la postarea Aureliei despre "emotia de toamna".
    M-a emotionat mult cum ai scris! :X Si mi-am imaginat-o din descrierea ta.
    Sa fiti fericite!! :X
    Ma bucur mult pentru tine! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria:* Sunt numai un zambet. Dumnezeu ne va ajuta sa trecem peste toate:), chiar si peste aspectele mai rugoase:)

      Ștergere
  6. Mda...si eu ca Maria, banuiam :) Nici nu stiu ce sa-ti urez, lista e lunga dar stie Domnul mai bine. Sa va dea El cele de folos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa fie Alina:* Dumnezeu stie ce ne trebuie cand noi nici nu banuim...si le aseaza pe toate in mod minunat:)

      Ștergere
  7. Slava Domnului, draga Anca, pentru fetita ta cea mititica si minunata! :) Si atat de plina de personalitate! :)
    Mititica, cate `lupte` o fi trebuit sa dea pana la cei doar trei anisori ai ei! :( Si ea nu s-a lasat deloc! :)...
    Asteptam si eu un semn, intram zilnic de cateva ori sa te citesc, doar-doar :)... In sfarsit, rabdarea ti-a fost rasplatita! ai primit o mica minune de la Dumnezeu! :)
    Si sa stii ca, nu stiu de ce, dar eu te vedeam in sufletul meu mamica de fetita- poate datorita delicatetei tale... aaa... si am mai vazut intr-o poza, un desen facut de tine pe o fila de agenda, era desenata o fetita, si atunci am avut asa, un gand, ca tu esti `o mamica de fetita` :)...
    In sfarsit a dat Domnul sa va gasiti, de acum va aveti una pe cealalta, si, cu ajutorul lui Dumnezeu, in timp, usor-usor, cu multa dragoste si caldura, cu siguranta ca toate cicatricile fizice, si mai ales cele sufletesti, vor disparea... iti spun asta oarecum din proprie experienta... iar ea este atat de mititica, va fi ca un diamant ce trebuie slefuit frumos in mainile tale :) Nu putea sa aiba o mamica mai buna si mai calda! :) Este o fetita cu adevarat norocoasa, si abia astept si eu sa o cunosc, si prin intermediul pozelor... desi ai descris-o perfect... din cuvintele tale, parca acum o stiu si eu... si nici ca se putea sa fie decat asa! :) aaa... cum o cheama, daca nu sunt indiscreta? :)...
    in ce mod minunat le-a aranjat Domnul pe toate, si cu vechea ta masina! :)ma bucur mult ca ai mai scapat de apasarea datoriilor! :)
    draga anca, eu ma gandesc la voi doua, desi nu ne cunoastem personal... fii te rog buna, daca vrei si poti, si inalta un gand spre Domnul si pentru mine, zilele acestea, saptamanile acestea, 2-3, care urmeaza, pentru ca taaareee mare nevoie am!... iti multumesc, draga Anca!

    sa va fie viata lina, frumoasa si luminoasa! :) sunt fericita pentru voi doua! :)

    cu drag,
    CG

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga CG iti multumesc pentru cuvintele tare sensibile si frumoase. Are doua prenume, unul va ramane - Mihaela si unul nou il va avea cand i se schimba certificatul de nastere:) Am o lista: Caterina, Sara, Maia, Sofia, Ilinca...pe masura ce se dezvaluie i se va potrivi si un anumit nume:)
      Domnul sa te ajute in toate si sa te intareasca:* Am sa ma gandesc la tine si la micuta ta:*

      Ștergere
    2. Iti multumesc din suflet, draga Anca!
      Cat despre nume, tare sunt frumoase!... toate sunt!...
      si atat de frumos si special este ca ne faci si pe noi, cei care te citim, partasi la fericirea si emotiile tale.

      aceeasi- CG

      Ștergere
  8. O, draga mea, nici nu stii cat ma pot bucura pt tine. Eu tot toamna am aflat de fiecare data ca voi fi mama. Chiar daca a ta stie deja sa spuna mama, asta nu poate fi decat o mare bucurie pt tine. Ma bucur din tot sufletul si sa dea Domnul sa vina repede in casa voastra pt totdeauna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet:* .Sa dea Domnul bucurie la toata lumea:*

      Ștergere
    2. Aici a venit primul mesaj, dar oricum ma bucur ca toamna asta a venit cu un rod asa de bogat pentru tine. Te imbratisey cu drag!

      Ștergere
  9. Sa dea Domnul sa mearga usor cu toata hartogaraia vietii, nu stiu in ce faza sunteti voi dar cand o sa vrei sa omori vreo 3 functionari publici adu-ti aminte ca pana la urma nici chiar sistemul nostru nu poate impiedica lucrurile bune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu in general am senzatia ca toate vin la timpul lor, ca fiecare intarziere are un motiv...oricum abia astept sa o vad acasa, intr-adevar merg incet lucrurile pentru ca...sunt prea multe rotite si, pentru un copil asta inseamna o sansa in minus (pentru ca fiecare zi, saptamana, luna conteaza)

      Ștergere
  10. Nu stiu daca mi s-a publicat sau nu, ca nu stiu de ce dar aparuse alt nume.
    Dar sunt extrem de fericita pt tine, din tot sufletul ma bucur pt minunea ce ti s-a intamplat.
    Sa fii fericita, sa fiti cu totii fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Loredana! Stiu ca te bucuri:* Sa dea Domnul sa fie totul bine:)

      Ștergere
  11. Vai, Anca, ce bucurie!
    Si cum ai descris-o...m-ai emotionat foarte tare, parca o si vad, nastrusnica mititica!
    Sa va bucurati una de alta si sa iti fie raza de lumina a vietii. Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Sa dea Domnul Iuliana:) Este perfecta:)

      Ștergere
  12. Cred că o iubești, că vă iubiți, dinainte chiar de-a o cunoaște. Draga mea Anca, îți dai tu seama cât de mult v-ați așteptat, poate din vremuri imemoriale, când prima mamă se bucura și se îngrijora la gândul primului copil. Să-ți trăiască și să înflorească, așa cum îi stă bine unui copil minunat cu o mamă asemenea. Vă îmbrățișez pe amândouă, cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. :) sigur o iubeam dinainte, dar acum...nu mai e anonima, e un anumit copil, cu o anumita personalitate, care a pus stapanire pe sufletul si inima mea:) intr-o clipa:):******************

    RăspundețiȘtergere
  14. Să-ți dea Dumnezeu numai bine pentru ceea ce faci ! Îți va da și multe bucurii, și multe bătăi de cap, dar vei fi mulțumită că ai făcut un lucru mare în viașă. Sfatul meu este să citești cât mai multe despre relațiile dintre părinții și copiii adoptivi, vei fi ferită de greșeli care ți-ar putea aduce supărări. E bine să te pregătești din timp. Nu mâncarea sau hainele vor fi problema, vei vedea. Iți doresc sănătate, inimă bună !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina cred ca tu stii un exemplu negativ:)...Eu cred ca nu putem schimba caractere:) cu ele ne nastem , nu stiu cum va fi fetita, nu stiu toate ranile pe care le are, pentru ca eu nu am trait asa ceva, dar, rolul meu este sa am grija de ea, sa o iubesc, sustin si sa-i facilitez drumul in viata. Am nadejde ca Dumnezeu ne va veghea:)

      Ștergere
  15. Să-ți dea Dumnezeu numai bine pentru că faci un lucru așa de mare în viață ! Citește cât mai multe despre relațiile dintre părinți și copiii adoptați. Vei fi ferită de multe greșeli aducătoare de supărare în casă.
    Îți doresc sănătate și fericire, inimă bună !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina cred ca toti suntem supusi greselii si toti facem greseli fie ca sunt nascuti de noi sau adoptati copiii nostri. Mai cred ca in general se incearca compensarea tuturor traumelor sau a lipsurilor prin tot felul de permisiuni si din dorinta de a fi iubit se trece peste reguli, disciplina. Uneori nici nu poti cand i se zguduie corpuletul de plans, sau se uita la tine cu ochii mari si frumosi (inca nu am ajuns in acest punct), dar cred ca, cu ajutorul Domnului Care ne-a adus imperuna, cu perseverenta, iubire si sper eu asteptari realiste toate trec. Despre dragoste nici nu stiu ce sa spun (o cunosc de doua saptamani si am ajuns o "femeie dintr-aia" cum imi reprosa o prietena care vb, numai despre copilul ei)> Te pup, multumesc penstru sfaturi:)

      Ștergere
  16. Anca, sa va dea Maica Domnului iubire reciproca, iubire si iar iubire. Si toate celelalte grele trec..... Sa primesti putere sa o cresti mare, cu suflet frumos, ca de straduit sunt sigura ca deja faci asta! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia multumesc frumos:* Doamne Doamne ne-a adus impreuna, El ne va ajuta sa mergem impreuna in viata intr-un mod frumos si sa trecem peste momentele grele daca acestea vor aparea:). Ne va fi greu sa ne acomodam, sa ne formam un program si o disciplina :). Ma bazez mult pe ajutor de sus. Cum a zis Zina de greseli, imi doresc din suflet sa pastrez un echilibru, sa nu o sperii cu forfota orasului, cu locuri de joaca, cu supermarketuri, cu gradinita (ea a locuit intr-un catun linistit), cu program, cu NU(e un cuvant nou pentru ea, totul ii este permis). Una peste alta este o minune:) si sunt recunoscatoare pentru ea:*

      Ștergere
  17. Mihaela este un nume puternic, foarte puternic. Ilinca iarasi e frumos si un pic mai delicat. Am o colega care a infiat o fetita de cand avea aceasta 1,5 ani. A avut rabdare si s-a luptat cu sistemul.Acum, fetita de atunci este clasa a doua, e inalta, frumoasa, creste intr-o casa de intelectuali, ia ore de dans, de pian. Se comporta degajat, nu are frici si cunoaste foarte bine faptul ca e infiata. Mama ei adoptiva i-a spus de mica, intr-o maniera foarte delicata. Fetita nici nu concepe ideea ca altcineva ar putea fi mama ei. Stie ca a nascut-o altcineva dar nu are curiozitati.Nici nu o intereseaza. Faptul ca sunt iubiti, ii schimba mult pe copii adoptati. Cand se fac verificarile specifice, angajatii sistemului aproape ca nu ii mai recunosc pe copiii candva orfani. Ma bucur mult pentru tine. Cred ca daca nu reuseam eu sa am propriul copil, as fi infiat unul, ca sa mai am un suflet alaturi. Si faceam un bine atat de mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mihaela e numele de botez, eu am o afinitate pentru Sf. Arhanghel Mihail asa ca acesta va ramane. Ilinca imi place pentru ca e romanesc, si frumos, de domnita :). Deja se vad unele progrese mici dar exista:). Ea are 3 ani si stie ce i se intampla, oricum nu va fi nici un secret, e un copil adoptat, dorit, iubit, asteptat. Am o cunostinta care a adoptat acum cateva luni dar, daca as vedea pozele de acum si atunci nu as ghici ca e acelasi copil.

      Ștergere
    2. Si eu stiu pe cineva care a adoptat acum doi ani o fetita de varsta Mihaelei (intre timp s-au stabilit in alta tara). M-am intalnit cu ei in primavara (venisera pentru vizita obligatorie - nu stiu exact cum se numeste). Fetita era vesela si se juca in voie, era lasata sa exploreze tot ce vroia ea, dar era in acelasi timp ascultatoare, daca parintii o rugau ceva, ii asculta. Mi s-a parut ca e fericita, ca se simte iubita, arata ca si acum ar fi fost copilul lor dintotdeauna. Chiar parca a preluat unele din gesturile mamei ei adoptive. :D
      Cu ajutorul lui Dumnezeu o sa fie bine! :-*
      PS: Si eu, ca si tine, am avut gandul asta demult, tot de prin 2005; ma gandesc si eu tot mai mult si mai serios.

      Ștergere
    3. :* Si eu am asa credinta ca totul va fi exact cum trebuie sa fie, nu neaparat usor de cred ca minunat:). Poti sa depui dosarul eu am depus cererea in mai 2011- au trecut 2ani jumatate, daca copilul e mai mic dureaza si mai mult, ai timp sa vezi ce si cum. Cand il vezi iti dispar toate fricile...e o certitudine plina de bucurie:). Daca intre timp faci cocuta poti sa te opresti sau sa mergi inaitne. Sunt cupluri care au si copii nascuti si adoptati. Dupa ce vezi copilul nu mai conteaza:),e al tau si gata:)

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. La asistentul maternal sunt mai multi copii:), nu sunt inruditi, dar pentru ei acestia sunt fratii, parintii. Nu se adopta fratii de sange separat:) decat daca unul e incadrat in grad de handicap.

      Ștergere
  19. Ce ma bucur pentru tine! Si pentru ea! Eu sunt in asteptare de un an, am atestat din februarie dar inca nu mi a fost prezentat nici un copil iar cand vad ca exista speranta, exista finaluri fericite primesc putere sa astept...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Natty nimic nu vine decat la timpul potrivit:). Tu nu vrei sa fii potrivita cu orice copil ci cu unul anume;). Nici eu nu am vazut nici un dosar in 2.5 ani - ma bucur ca a fost asa, cea mai mare teama a mea a fost sa nu trebuiasca sa refuz vreun copil...

      Ștergere
  20. Am simtit atita emotie cind am citit, de parca fetita ar veni la mine acasa! Ma bucur tare mult pentru tine. Te-am vizitat zilnic saptamina trecuta si mi-am zis ca trebuie sa se fi intimplat ceva de nu ai mai postat nimic. Ce frumos ai scris despre ea si ce nume frumoase ai ales pentru cea mica! Dumnezeu sa te ajute in toate! Am ramas impresionata ca nu ai tinut cont de cicatrice; cu dragoste dispar toate: si semnul de pe fata si fricile si egoismul! Esti o mama minunata si meriti toata aprecierea noastra pentru actul nobil pe care l-ai facut! Abia astept sa va vad impreuna si sa ne povestesti ce pozne face!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)este minunata, pur si simplu perfecta si nu exagerez deloc. Este un copil vesel si obraznicut:)( azi am vb cu ea la telefon, mi-a raspuns la intrebarea ce face ca e cuminte:))

      Ștergere
    2. Cuminte ... ca catelu' lui Melinte. :))
      La urma urmei, treaba copiilor (de varsta ei) pe planeta e sa faca pozne simpatice si sa spuna perle. :D Ca sa aiba adultii mereu gura pana la urechi si sa mai uite de problemele de peste zi. :P

      Ștergere
  21. Ne bucuram din tot sufletul pentru voi, pentru ca v-ati gasit :) Veti avea o viata minunata impreuna :)

    RăspundețiȘtergere
  22. draga mea, felicitari!!va doresc o viata frumoasa si fericita impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  23. Draga mea, abia acum am reusit sa mai dau de un internet si nu pot sa iti spun ce m-am bucurat cand am vazut articolul tau! Dumnezeu ii rasplateste pe cei ce au rabdare. Sa faceti impreuna o familie fericita, asa cum meritati amandoua. V-ati gasit pentru ca amandoua aveti nevoie una de cealalta si Dumnezeu v-a scos in cale cu un scop. Zile pline de speranta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* sa dea Domnul:) ca toate sa se aseze :). Sa stii ca ne-am gasit :) ai sa vezi ca si semanam asa putin:)

      Ștergere
  24. Wou, ce veste minunata!!!!!!!!! Draga Anca, ma bucur pentru tine... pentru voi...
    Am citit cu mare placere fiecare randulet si fiecare coment in parte.Imi plac numele alese de tine.Caterina, Sofia,Sara...superbe!!!!!!!!!!
    Astept si eu fotografii! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Anca, mi-au dat lacrimile! Ma bucur atat de mult pentru tine, sunt sigura ca esti o mama minunata! Abia astept sa ne mai povestesti cum este micuta, cum va adaptati impreuna....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Iulia, si eu astept dsa vina acasa:) Ieri am petrecut foarte multe ore impreuna:)e un copil vesel, cald, lipicios, minunat:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...