Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 4 septembrie 2013

M-am intors!

Cand mi-am facut acest blog ma gandeam ca ar fi bine sa scriu cate o postare lunara, asa a si fost in primul an...intre timp am devenit dependenta de el, de voi in special. Daca nu ar fi fost contra cost internetul in hotel (destul de piperat, dar mai ales daca nu mi se parea jenant sa stau in vacanta pe net, dupa propriile norme morale si de conduita, probabil as fi intrat macar o data pe zi...). A fost bine sa fie asa, astazi cand am ajuns, am citit si mi s-a parut ca ati crescut, ca desi am lipsit doar o saptamana scrieti altfel, mai bine, mai plin, mai rotund... si pozele voastre sunt mai frumoase, mai luminoase, alese mai cu grija.
 A fost o vacanta minunata, de leneveala, de plaja, de soare, de mancare proaspata (toate par atunci culese), de taramuri minunate, de pamant rosu si negru, de mare turcoaz si de mare...ultramarin. Ma tot intrebam de ce se cheama ultramarin pentru ca marea nu are culoarea aceasta pana cand am vazut marea in Santorini - e un albastru inchis si profund si ultramarin (fundul marii e negru de la lava vulcanului).
Mi-a placut oraselul cochet in care am stat, patiseriile unde placintele sunt calde si minunate, facute atunci si acolo, simplu, traditional, mi-a placut ca oamenii respecta si pastreaza locurile (unde sunt plajele cele mai spectaculoase, sau e un obiectiv turistic nu sunt hoteluri), traditiile, natura, ariditatea si simplitatea unei insule a bogatilor cum e Santorini, unde agricultura se face cu sapa, unde luxul inseamna sa te aliniezi la standardele caselor saracilor, unde magazinele de bijuterii inseamna obiecte de arta care te fac sa stai minute in sir in fata vitrinelor cu bijuterii unicat, unde casele albe contrasteaza violent cu piatra neagra si marea albastra albastra. Mi-au placut stradutele abrupte, conducatorii auto care nu pareau sa se grabeasca niciodata, grecii care dupa serviciu isi aduceau copiii pe plaja, copiii lor responsabili, de 4-7 ani care se jucau singuri in mare si stiau sa inoate perfect...
Mi-a placut ca am invatat sa inot (in fiecare an invat:)) si in fiecare an uit, nu stiu daca e normal, probabil si pe bicicleta am uitat sa merg), ca fac pluta dintr-o miscare cu aripioarele puse :D...ca nu mi-am cumparat tampenii (cu exceptia a doua mercerii pe care le-am vizitat de mai multe ori...), ca mi-am adus toate pietrele culese de pe plaja cu mine (cam 1kg - daca mi se pierdea bagajul aveau ce ma injura cei carora le parvenea).
Si...mi-a mai placut ceva, mi-au placut rusii (hotelul unde am stat era 98% plin de ei): frumosi, eleganti, discreti.
rasarit de soare

arici dulce si...o surpriza

din camera

ce-am facut pe plaja
mi-am cumparat materiale, margele de cusut, ate, reviste (3 despre lucrul de mana)!!!

magazinul unui artist care sculpteaza in lemn de maslin

piata

mirodenii

o librarie cu pereti pictati
culoarea apei pe plaja

99 luftballons... (cercei)

terase si ultramarin

viitoarea mea masinuta

1. Ce minunatii ne-ai adus din vacanta! Foarte frumoase fotografiile...hmmm...oare cum arata o mercerie greceasca? Si inca o mica curiozitate/ indiscretie, ce o fi in cutia cu trandafirasi??
    In Santorini nu am fost dar e pe lista..poate in luna de miere :) Te imbratisez, bine ai revenit!

2. E foarte frumos in mercerie...pentru ca doamnele lucreaza! Stau mai multe - cred ca doar 2 erau vanzatoarele dar erau vreo 4-5 (mai in varsta) si coseau dupa un model, asa am vazut etamina asta groasa - lucra una pe dansa si am intrebat daca au la vanzare si...au multe produse gata lucrate (niste materiale minunate si feminine cu trandafiri, cu buline(cum e fata de masa improvizata de mine pe balcon), cu dungi :)), multe paturici pentru copii si multe, multe patchwork-uri in culori dulci si senine, cu mute brioseeee! In cutie e o cana cu farfuriuta cu trandafiri - pentru ceai (am admirat-o intr-o vitrina...). Si la mine a fost pe lista:). Bine te-am gasit!

3. Am recunoscut Santorini inainte de a citi postarea. Iti doresc reacomodare usoara! - ma stiu pe mine cat de greu imi revin dupa concedii ;))

4. La cum arata fotografiile cred ca e urmatoarea mea vacanta. E bine ca nu plec numai eu cu croseta dupa mine in vacanta :)

1. :)) da...am avut si spor si am facut trei lucruri care-mi plac foarte tare - sa ma uit la mare, sa crosetez si sa stau pe sezlong...la umbra:))

5. Anca, bine ai revenit! Ti-am simtit lipsa, m-am gandit la tine, dar cu drag, stiind ca esti plecata sa-ti incarci bateriile.
    Ma bucur ca ai avut o vacanta asa de frumoasa. Pentru mine care nu am fost in Grecia (inca!!), peisajele alea sunt de vis. Imi place mult si viitoarea ta masinuta :)

1. Draga Iuliana, bine te-am gasit! A fost o vacanta minunata si de ultim moment - cred ca iti va placea mult (tie iti plac lucrurile si locurile frumoase si mancarea buna;)

6. Anca, Grecia mi se pare minunea minunilor. Si inca nu am ajuns acolo, dar tanjesc de cate ori vad poze...:) Apa din fotografia ta arata mirific, nu ma satur sa privesc, iar privelistea din camera a fost de vis! Ma bucur pt tine!
    PS. Firele sunt de super calitate! Spor la lucru! Arata bine ce ai inceput...

1. Draga Claudia este minunata, am avut senzatia (acum, ca prima oara cand am fost mi s-a parut doar frumoasa) ca e o tara unde curge lapte si miere... culturile de maslin, de legume, turmele mici de capre, portocalii, mierea (oh mierea e minunata), cat e de rurala si cat de negrabiti sunt oamenii - ai senzatia ca e duminica in fiecare zi. Acum cativa ani de Paste, am fost si la Meteora si...pe jos in Biserici, erau aruncate frunze de dafin - cand calcai se crapau si raspandeau un miros de vis. Cred ca sunt de calitate atele - pe ghemul cu mai multe culori scrie ca e din bumbac egiptean...

7. Sa-ti fie de bine vacanta!
    Ce locuri frumoase - casutele acelea albe din care rasare o bisericuta cu acoperis albastru intens, marea turcoaz. :X Imi mai plac mult cerceii, fata de masa improvizata si libraria.

1. Si mie:* pacat ca nu erau carti in romna, ca nu as mai fi plecat...era ceva tare mic si cochet si...nu asa de comercial si impersonal cum sunt librariile la noi...

8. Bine ai revenit! Frumoasa vacanta,superbe fotografii!

1. Bine te-am gasit! A fost tare frumos...dar acasa ieri cand am ajuns, venise toamna si mi-a dat o stare minunata:)

9. Doamne, Ancuţă, ce vacanţă turcoaz ai avut!Şi mie mi-a plăcut atmosfera de duminică a fiecărei dimineţi.Şi combinaţia căsuţe albe- mare albastră(se regăseşte şi pe drapelul lor, nu?).Librăria este superbă.Ai dreptate, cele de aici, cu mici excepţii sunt comerciale. Nu te invită la lectură.

10. Daaaa o vacanta albastra albastra si pe casute si pe drapel si pe ceramica... Librariilor de la noi le lipseste profunzimea (din vina noastra cred). Sa-ti mai spun ca si eu ma uit in librarie la cani ceaiuri si papusi Kimidoll mai mult decat la carti uneori ?

11. Mie librăriile mi se par magice de când eram copil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...