Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 20 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 13

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 20 septembrie,17:49

Ma gandesc la ziua speciala de luni...
Sunt recunoscătoare pentru: lumina de afara, prietenii cu care pot sa impart bucurii si suparari, casuta mea in care mi-e bine
Citesc: pe net...
Saptamana care a trecut  - am fost sa vb cu profesorul cu care vreau sa fac formarea, si pe biroul lui elegant era Biblia, mi-a placut si mai mult de el si...inca ceva (sunt superstitioasa si nu spun decat daca se concretizeaza)
Ceea ce sper: ...sa fie bine:)
Ce mai mesteresc: poate termin atelierul de broderie ca asa m-am plictisit de el!!!
Ascult:autobuzele, copiii din parcul din fata geamului- sunete dragi si familiare
Unul dintre lucrurile mele preferate: papusile kimidoll, papucii colorati, salul care ma incalzeste
Imi doresc:sa fie toate cum trebuie si sa ma las mai mult in voia Lui Dumnezeu
Din bucatarie: urda cu paine prajita si rosii si   !!!!mucenici muntenesti (un fel de optulete mici ca niste paste fierte, cu miere si nuca - le tineam in dulap din martie si azi a venit vremea lor - v-am spus ca sunt leftera si reciclez tot ce am prin camara)
Saptamana viitoare ei..este de poveste:)
Pentru week-end: visez sa ma bucur de toamna asta minunata
Un citat care imi place :“Speranța poate lumina bezna, atunci când inima devine confuză.” – Robert Hensel
O poza pe care vreau sa o impartasesc:
google 

16 comentarii:

  1. Eu astept sa povestesti saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mucenicii in prag de toamna m-ai dat gata! :)) Sa stii ca eu nu am mincat niciodata in varianta fierti. Chiar m-ai facut curioasa, dar eu astept cumintica pina in martie! In rest, reciclatul chiar e o experienta! Week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un week-end minunat si tie! Sunt...ca o budinca cu nuca si macaroane, dar cu macaroane mai simpatice, cred ca in varianta necumparata de la supermarket, optuletele sunt bune la gust, facute in casa...

      Ștergere
  3. Bună dimineaţa, dragă Anca!
    Jurnal de toamnă la tine, aş putea zice.
    M-am tot gândit la motivul care-mi dă starea bacoviană citindu-l...
    Şi-am găsit! "superstiţioansă".

    Weekend cât mai plăcut să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Jurnalele tale nu-s deloc ale unei femei simple ;) Sunt ale unei femei profunde si frumoase la suflet, mi-e tare drag sa le citesc.
    Sa fie toate cum le visezi si cum e mai bine pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Iuliana sa dea Domnul sa fie asa cum trebuie, am putine emotii, dar nu foarte mari, e liniste:)

      Ștergere
  5. Să fie bine, îți doresc și eu și să reușești ce ți-ai propus! Weekend cu bucurii, Anca dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Sa dea Domnul Mirela, am sa incerc sa scriu dupa ziua de luni povestea noastra daca va fi sa fie...nou:)

      Ștergere
  6. La fostul loc de munca, eram adunate doamne din diverse colturi ale tarii si in martie, fiecare pregatea mucenici conform specificului zonei de unde venea. Muntencele si oltencele veneau cu acesti optuleti pregatiti minunat cu nuca, calzi si deliciosi, iar noi, moldovencele, veneam cu opturile noastre coapte la cuptor, unse cu miere si presarate cu nuca. Zile pline de farmec!
    Uite ce amintiri frumoase mi-ai trezit cu pagina ta de jurnal! :) Multumesc!
    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si tu la fel:* Cred ca erau mai buni,poate ii faceau ele - asti cumparati sunt exct ca macaroanele, dar cu miere si nuca s-au mancat toti:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca, mie tare mult imi plac mucenicii fierti ♥ Aici in Ardeal, lumea se uita ciudat la mine cand vorbesc de mucenici in luna martie. :D In magazine insa am vazut ca se gasesc mucenici de cumparat. E drept, ca nici n-am vazut cu ochii mei pe cineva care sa si cumpere :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...