Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 13 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 12


Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 13septembrie, 21:09

Ma gandesc ce zi frumoasa...si obositoare si plina de pace, aproape ca o amintire.
Sunt recunoscătoare pentru: toate minunatiile care ma inconjoara, pentru oamenii frumosi care-mi ies in cale.
Citesc: Tracy Chevalier - Ingeri cazatori  (mi s-a descarcat ereaderul si nu l-am mai incarcat)-mi-am cumparat niste carti noi (inainte sa-mi iau masinuta, acum va trebui o perioada sa citesc ce am)
Ceea ce sper: o toamna de poveste.
Ce mai mesteresc: m-am intors la serviciu dupa concediu si nu am avut timp sa mai fac nimic, poate saptamana viitoare.
Ascult: televizorul (daca nu m-as uita de Craciun la filme siropoase cred ca nu as mai plati cablu pentru el)
Unul dintre lucrurile mele preferate: manusile, fularele, ciorapii grosi
Imi doresc: sa ma organizez, sa fiu mai ordonata
Din bucatarie: harbuz, struguri, prune, mere, piersici, urda cu paine prajita si rosii

Saptamana viitoare - trebuie sa rezolv niste lucruri amanate...
Pentru week-end: visez la un week-end acasa cu ploaie si cu cafea sau ceai si carti

Un citat care imi place:
"...de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte."Sf Apostol Pavel
sursa google - lumina pare de inceput de toamna...






14 comentarii:

  1. Si eu am ascultat azi, fara sa vreau cum mergea televizorul singur. :)) Mare dreptate ai cu plata cablului! In alta ordine de idei: Doamne, ce imagine frumoasa! Week-end cu ceai si carti iti doresc (sa ma mai bucur si eu de soare :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mie mi s-a indeplinit dorinta cu ploaia...week-end-ul viitor vei avea si tu soare:* Week-end binecuvantat

      Ștergere
  2. Ancuto,cu siguranta dormi la ora asta dar eu am trecut pe furis sa-ti citesc jurnalul :)
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Corina te asteptam cu drag printre noi.

      Ștergere
  3. Randuri pline de liniste!
    Mi-ar place sa stam la un ceai impreuna discutand despre carti! :)
    Sa ai un week-end asa cum doresti!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Melly si mie mi-ar placea, dar nu se stie niciodta. Week-end de poveste!

      Ștergere
  4. Sa fii iubita mult!
    Sa citesti mult!
    Sa iti bucuri sufletul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Corina, asta fac...si e asa de bine...

      Ștergere
  5. Ce weekend minunat visezi! :)
    Ceai şi cărţi.... mai au puţin de aşteptat, în ceea ce mă priveşte :(
    O duminică de poveste îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. O daaaaa! Si am si prajiturit:) O duminica binecuvantata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci tu esti de vina pentru vremea asta gri :P
    Iti doresc o saptamana frumoasa si sa ai spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Eu ma bucur de ea:), dar week-endul viitor sper sa fie cald si soare, numai bine de stat afara.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...