Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 6 septembrie 2013

Jurnalul unei femei simple 1 1

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 6septembrie, 11:35

Ma gandesc ca e toamna, in curand voi incepe masterul si formarea:) (Yupiii abia astept)
Sunt recunoscătoare pentru: ca prostioarele precum stricarea unui robinet nu ma mai panicheaza, ca nu e un efort financiar sa le inlocuiesc (pentru mine asta inseamna bunastare - sa poti sa te duci in magazin iti iei un robinet nou fara sa fie un efort financiar, chiar daca, intre noi fie vorba un robinet costa putin cam mult dar sper sa ma tina pana la moarte)
Citesc: Tracy Chevalier - Ingeri cazatori . Tot ieri am vazut la librarie - "De ce fierbe copilul in mamaliga" - scrisa de o romanca - o cartulie pe care am citit-o acum cativa ani si mi-a placut tare tare - o recomand (e scrisa tare bine si frumos, si alunecator si intim si emotionant si a luat si nenumarate premii).
Ceea ce sper: o toamna rodnica
Ce mai mesteresc: un penar/portfard crosetat (l-am facut pe plaja acum trebuie sa-i fac doar interiorul si sa-l atasez), cos acelasi lucru...(atelierul de broderie, daca as sti ca nu voi reveni niciodata asupra lui daca il las neterminat, tare m-as apuca de altceva - m-am cam plictisit de el)
Ascult: sunetele familiare de acasa
Unul dintre lucrurile mele preferate: trandafirasii, bulinele, caietelele, agendele, stilourile, canile
Imi doresc: sa ma organizez, sa reincep planificarea cheltuielilor
Din bucatarie: struguri - Muscat de Hamburg- preferatii mei, piersici romanesti, prune
Saptamana viitoare...plina, obositoare si frumoasa.
Pentru week-end: maine bunici si duminica la munte cu familia
Un citat care imi place: " Da sansa fiecarei zile sa fie cea mai frumoasa din viata ta"-M. Twain
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc - o casuta mica mica mica cum visez eu - daca avea si un geam in pod...

12 comentarii:

  1. hmm, descopar pasiuni comune! Si eu ador trandafirii, stilourile, canile si agendele, doar cu bulinutele stau mai rau... :) we placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel sa ai! Si bulinele sunt chiar simpatice:))

      Ștergere
  2. He, he! Cu geamul chiar mi-a placut. :)) Ce crezi? Si la noi s-a stricat dusul. Deja nu ma mai enervez. Dau fuguta sa iau altul. Iti doresc un week-end linistit si o saptamina plina, usoara si frumoasa! Si multumesc pt recomandare! Promit sa-ti scriu cind o termin de citit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Amedeya un week-end cu spor sa ai! Sper sa iti placa pentru ca este ca o poezie in proza...

      Ștergere
  3. Superbă căsuţă îşi doreşti!
    Sper din tot sufletul să reuşeşti să o ai!
    Succes la master! :)
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anastasia multumesc, si eu sper sa o am :) pentru ca imi doresc multsa cultiv legume strambe, sa cresc gaini:)) si sa stau cu picioarele pe pamant si sa ma bata soarele...

      Ștergere
  4. struguri mmmm astia imi plac mie de tara nu de magazin care nu au nici un gust. Imi amintesc de vara trecuta cind am fost in tara socrul meu ca sa ma alinte a mers la magazin de mi-a luat struguri mare ia fost deceptia cind iam zis ca nu imi plac astia ci cei de la tarani;) ehe nora complicata si-a gasit :D
    Casuta imi place si mie cocheta
    Un sfirsit de saptamina minunat sa ai ,draga Anca

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) da complicata...si mie mi-au cumparat ardei grasi uriasi (probabil cresteau direct in azot) desi avea in gradina unii mici si strambi si bio.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ganduri pline de pace si bucurie!
    Sa ai un week-end frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Melly! Duminica binecuvantata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Din cate vad eu, casuta aia nu e chiar mica-mica, iar geam la pod, lasa ca-i faci tu ! :D
    Spor la treaba si succes la masterat !

    RăspundețiȘtergere
  9. :)e mica-doar partea din fata dreapta:) eu visey sa aiba doar o camera unita u bucataria jos si sus un dormitor in pod...atat. Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...