Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 15 septembrie 2013

Floricica-semn de carte


Am asteptat sa va arat aceasta minunata floricica astazi :) pentru ca e zi de citit. Vineri cand am venit de la job am gasit in posta intr-un plic acest minunat semn de carte pe care-l vazusem la Aurelia, si care mi-a facut o mare bucurie trimitandu-mi-l din Lada ei cu minuni. Este mult mai frumos ca in poze si foarte ingrijit lucrat. Poate este un gest mic, dar pe mine gesturile acestea mici ma induioseaza tare, mai ales intre oameni necunoscuti. Aurelia iti multumesc, mi-ai inseninat ziua - este cel mai frumos semn de carte pe care l-am vazut vreodata.
Duminica binecuvantata sa aveti!

14 comentarii:

  1. Superb semnul de carte, superb gestul Aureliei, superb faptul ca ni l-ai impartasit si noua !
    Duminica frumoasa, Anca !

    RăspundețiȘtergere
  2. Duminica binecuvantata Zina. Da,a fost superb gestul ei...atat de simplu, de firesc si de frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, ma bucur ca a ajuns (e o temere de-a mea cand pun trimiteri postale simple) si ca iti place! Sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pur si simplu minunat! Si floricica, si gestul Aureliei si postarea ta, Anca! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaaaa Iuliana, este tare frumaosa floricica, iar gestul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, e facuta de o profesionista :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa e! Si ce oameni minunati! Si tu si Aurelia! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. E foarte frumoasa. E doar meritul Aureliei:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar din dar se face rai, asemenea gesturi minunate iti umplu sufletul de caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaaa, ce bucurie simpal mi-a facut!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daaaaaaaaaaaaaaa, e tare tare delicata:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...