Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 2 august 2013

Ziua hainutelor


 Inspirata de hainutele pe care le-a facut Irina unor conserve de metal, i-am facut hainuta unui borcan in care voi tine creioanele. Nu am lucrat pana acum cu bumbacul, pot spune ca da dependenta, nu mai am rabdare sa fac nimic altceva, ma gadila degetele sa crosetez si in aceasta idee am facut si un pulloveras pentru o papusica si va mai urma o hainuta pentru un borcan.
Lumanarile le-am facut topind doua lumari de un leu bucata, amestecand un pic de colorant alimentar si niste esenta de vanilie...poate ca nu arata ele prea bine, dar miros divin. Data viitoare, daca voi mai incerca vreodata sa fac lumanari, voi cauta o cescuta frumoasa sau un borcanel mai simpatic...

cu hainuta originala
cu rochita de domnisoara si pullover crosetat
Daca voi avea o fetita se va juca cu ea, daca voi avea un baietel o voi darui, impreuna cu toate celelalte lucruri altor fetite:) (trebuie sa precizez ca am cumparat ceva lucruri de fetite pentru diverse varste:)), dar cum eu sper sa fiu mama unui anumit copil...cu mare drag le voi darui. De altfel luna aceasta trebuie innoit atestatul pentru adoptie, urmeaza al treilea, cand copilutul va veni acasa, presimt :). Dumnezeu stie exact cand e momentul cand trebuie sa vina,  sper doar sa pot sa fiu eu o mama buna pentru cel mai bun copil din lume.

10 comentarii:

  1. Imi place combinatia de culori, foarte linistitoare.
    Bleu+crem / roz pal+crem - imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie-mi place si inca am folosit si albastru, asta e o noutate:) pentru mine, cred ca incepe sa-mi placa

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase chestioare ai facut. Spor la mesterit! Si sa dea Domnu sa vina acel copilas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul :) Multumesc, draga Corina

      Ștergere
  4. Foarte frumos ti-a iesit husa :) Si la ce activitati ne impartasesti pe blog, suntem convinse ca vei fi o mamica perfecta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteti doua dragute, multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vei fi o mama buna, draga mea! Ai atatea de daruit!!! Abia astept momentul in care ne vei da vestea cea buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei Danuta...stii tu cum e sa ai indoieli...dar eu sper ca sutn constructive:) Si eu abia astept!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. :* sa stii ca nu imi fac nici o grija, am asa senzatia ca Dumnezeu pe toate le aseaza exact cum trebuie sa fie si ca totul va fi minunat:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...