Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 23 august 2013

Jurnalul unei femei simple 10

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 23august, 19:45

Ma gandesc la ce am de terminat luni si marti la serviciu
Locurile de unde invatam: de la Frumusete
Sunt recunoscătoare pentru:sanatate
Citesc: Terapia familiei, Virginia Satir
Ceea ce sper: o vacanta minunata
Ce mai mesteresc: un penar/portfard crosetat, vreau sa transform o camasa intr-o esarfa, cos acelasi lucru...
Unul dintre lucrurile mele preferate:apa sulfuroasa
Imi doresc: sa ma odihnesc
Din bucatarie: harbuz si supa crema de legume (facuta tare des vara aceasta)
Saptamana viitoare = vacanta
Pentru week-end: 2ore plaja, ziua tatalui meu, bricolaj, pregatit hainele pentru vacanta, acumulatori camera, asigurare medicala... alte prostioare
Locul preferat din Romania: Maramures
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
google

8 comentarii:

  1. Sa aveti o vacanta frumoasa si cat mai reusita!Sa va intoarceti cu bine, iar tu, aici pe blog,cu poze minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vacanta frumoasa, Anca!
    Si multumesc, acum ascult si eu Caballe & Horne :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Iuliana:), au niste voci minunate.

      Ștergere
  3. Sa ai o vacanta placuta!
    Fotografia e absolut superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Melly! ;)Maramuresul e un loc de descoperit tare drag sufletului meu.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...