Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 18 august 2013

Sentimentul de siguranta

Siguranta este acasa, foc proaspat aprins intr-o seara geroasa, mancare scoasa din cuptor in mijlocul tuturor pe care-i iubesti, tutunul fumat de omul iubit, cruce pe care ti-o faci cu limba in momentele infricosatoare. Siguranta este atunci cand Stii, cand poti zambi, cand apuci mainile care ti se intind ca sa te ridici sau sa ridici. Siguranta miroase acid a plete negre prin care sa-ti treci degetele, a rafturi cu carti a cuvinte scrijelite pe copaci, a diamante, a rasete, a prietenie, a familie, a cafea din cana celuilalt.
Siguranta este atunci cand pui piciorul in afara avionului si stii ca parasuta se va deschide odata cu aripile ingerului; cand poti sa plangi la filme, competitii sportive, concerte, sau cand doar povestesti de fata cu celalalt. Cand poti sa stai despuiat de conventii, prejudecati, judecati de valoare, cand poti sa-ti dai fara frica masca jos. Cand crezi.

212...
Mirela-Clubul condeielor parfumate ne gazduieste povestile.

10 comentarii:

  1. L-am avut si eu pe acesta, imi placea mult cum mirosea, dar imi irita piele urat. Mi-amintesc ca m-am dus la o nunta si m-am dat cu el inainte sa plec, iar cand am ajuns la local aveam pe gat doua pete enorme, rosii...parfumate binenteles! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine sta in masina si ma dau des...imi place mult ca nu-l simt decat cand ma dau si numele 212-temperatura perfecta:) si nr meu de telefon:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, cand poti trai fara masca langa cineva e minunat... Randurile scrise de tine m-au aruncat in marea gandurilor idealiste, imaginandu-mi cum ar fi o lume in care oamenii sa nu poarte masti pentru nimeni.
    Melodia pe care ai ales-o imi place tare :)
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât de frumos ai sintetizat siguranţa... Şi are un parfum protector, de iubire, de căldură sufletească, de oameni dragi alături şi de "mâini care ţi se întind ca să te ridici sau să ridici." Mulţumesc pentru gândurile sincere şi cu parfum divin.
    Fondul sonor a fost la fel de frumos... :)
    Numai bine, suflet frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Lolita ma bucur ca iti palce, melodia e una din melodiile mele preferate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ganduri foarte frumoase si ca de obicei foarte concentrate.
    Desi siguranta...poate ca fiecare o simtim/traim diferit, la fel cum diferiti suntem :)
    Zic asa pentru ca, dau un singur exemplu, calatorind de cateva ori cu avionul, n-am simtit absolut nicio clipa ca as fi in nesiguranta :)
    Am si eu un Carolina Herrera 212 dar classic, cel pe gri, primit cadou. :)
    O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu la mersul cu avionul ci la saltul cu parasuta - iti pui picioarele ina fara avionului si ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Am revenit, dar țărmul egeean mi-a rămas în suflet, să știi! Cât de minunată ești, Anca: ”...plete negre prin care sa-ti treci degetele, a rafturi cu carti a cuvinte scrijelite pe copaci, a diamante, a rasete, a prietenie, a familie, a cafea din cana celuilalt”...Da, această mare iubire e însăși siguranța de care avem nevoie. Parfumul e excepțional ales. ;) Te îmbrățișez! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ai revenit draga Mirela! Ti-am simtit lipsa! Saptamana viitoare voi merge si eu pe acel tarm...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...