Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 24 august 2013

Proiectul de sambata - Portfard crosetat




M-am indragostit de bumbacul pentru crosetat - se simte tare placut vara. Eu nu prea stiu sa crosetez, decat picioruse simple repetate la infinit. Ma duc la plaja la Purcica (un fel de strand unde intra femei separat si barbati separat, unde in loc de piscina sunt dusuri cu apa termala) de la ora 5- (cand incerc sa ies de la serviciu) pentru ca pielea mea e foarte alba, refuza sa se pigmenteze- sa o obisnuiesc cu soarele. Cat am stat la plaja am crosetat si apoi am cusut margelutele reciclate dintr-un tricou. I-am cusut o husa alba la masina si apoi am imbracat-o in materialul crosetat. Deja am umplut-o cu cele cateva lucruri necesare pentru vacanta.


 

va invit la o cafea buna de tot in cana mea cu Micul Print



19 comentarii:

  1. Foarte frumos!
    Sa il folosesti cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce portfard delicat! Felicitari, Anca!
    La plaja la Purcica...ce fain! Ce-mi place ca te pot localiza prin locuri cunoscute si dragi mie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) apoi draga Iuliana sa stii ca am specificat si pentru ca stiam ca stii;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum nu ştii să croşetezi? Uite ce chestie frumoasă ai produs.Acolo i-aş ţine clamele fetii.Eu nici nu posed croşete.Astea mai lipseau de lângă cazmale.Arată foarte fain.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) pai stiu doar picioruse simple si duble:)). N-as sti sa cresc, sa scad, sa fac dupa un model. Da...e bun de clame, desi cred ca e mai comod un cosulet.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragut portfard, Anca ! Iar culoarea e un vis !
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Zina. Mie nu-mi place albastru, sau mai bine spus numi placea...pentru ca tot mai mult aleg albastru.

    RăspundețiȘtergere
  8. E dragalas. Nici eu nu suport albastru dar bleoul e altceva, e dulcel ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)Multumesc Alina, asa este...e odihnitor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cam la nivelul acesta stau si eu cu crosetatul, doar ca nu prea ma indemn. Ti-a iesit frumos portfardul. Imi place muuult de tot cana ta cu micul print.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe mine ma relaxeaza mult, e terapeutic, ca mancatul semintelor:)). e simpatica si are o forma foarte potrivita pentru cei ce tin canile pe pat, nu se varsa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ador orice este croșetat de mână, la noi mama e expertă, eu port haine întregi croșetate din macramee, atât de perfect făcute, încât am fost întrebată și în Italia de unde le am! Dar o laud pe mama, nu pe mine, eu nu știu decât să tricotez în punct...leneș! Îmi place mut ceașca. Să ai o săptămână reușită și frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar azi am vazut o doamna cu o bluza crosetata turcoaz, era incredibila. Eu nu stiu decat picioruse dintr-astea...pe care le repet la infinit...poate intr-o zi se vor face cursuri in Iasi, voi fi prima care se duce:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Numai lucruri minunate se intampla in casuta din poveste!

    Mult spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte delicat portfardul, imi place mult! Si la fel de mult si canuta cu Micul Print. Sunt si eu fan Micul Print :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...