Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 16 august 2013

Jurnalul unei femei simple 9

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 16 august ora 20:24 
Am rezolvat doua lucruri pe care le tot amanam - am inchis un cont de economii pe care-l am de 3 ani (dobanda a fost exact cat comisionul de retragere si de inchidere cont, am completat o multime de hartii, mai bine tineam banii acasa- a trebuit sa motivez ca plec definitiv din tara ca sa mi-l inchida - poate ii penalizeaza cand inchid conturi) si cu banii am platit parte din vacanta.

Ma gandesc: ca se apropie vacanta:)
Locurile de unde invatam: de la cei din jur
Sunt recunoscătoare pentru:zilele astea minunate
 Din bucatarie - harbuz si peste la cuptor
Citesc: The (honest) truth about dishonesty - e usor de citit si sunt atat de interesante experimentele incat nu ma pot opri pana nu vad rezultatul (sunt alergica de obicei la carti in engleza)
Ceea ce sper: pace
Ce mai mesteresc: cos acelasi lucru - atelierul de broderie, crosetez un suport pentru farfurie si n-am terminat masa de reconditionat (n-am mai lucrat deloc la ea)
Unul dintre lucrurile mele preferate: dealurile cu iarba de catifea sin zona submontana
Mi-as dori: sa ma imbunatatesc ca om.
Aici este o imagine minunata pe care m-am gândit să o împărtăsesc:
sursa google - fotograful se vede in dreapta


4 comentarii:

  1. Să ai o vacanță frumoasă!
    Fotografia aleasă te duce cu gândul la locuri pline de liniște și de echilibru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc mult Maria, mai am doar o saptamana:) pana la vacanta.

      Ștergere
  2. Bine ca nu a mai trebuit sa dai tu bani ca sa ti-l inchida :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) daca scoteam banii anul trecut probabil asa se intampla :(. In cazul meu suma economisita a fost infima, dar de ce ne-am tine banii in banci cand nu suntem incurajati deloc sa economisim? Trist.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...