Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 9 august 2013

Jurnalul unei femei simple-8

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 9 august(imi place cifra 9 si-mi mai place si 16 si 25...sunt numere pe care le-as pune pe biletul la loto de fiecare data daca as juca:))

Ma gandesc: sa plec astazi la timp de la job (acum ma pregatesc de plecare)
Locurile de unde invatam: din poticniri
Sunt recunoscătoare pentru: parintii mei care sunt altfel de parinti, pentru ca au viata proprie pe care si-o traiesc, pentru ca au pasiuni in care investesc, pentru ca sunt mult mai destepti ca mine, pentru ca sunt atat de tineri (au cam 22-26 ani)
Citesc: o carticica pentru suflet
Ceea ce sper: echilibru
Ce mai mesteresc: cos acelasi lucru - atelierul de broderie,  reconditionez o masa veche- in week-end urmeaza sa o termin
Ascult:zgomotele din birou
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa stau pe plaja pustie cu o cafea in mana seara sau dimineata foarte devreme, zgomotele care se aud seara intr-un sat
Mi-as dori: sa se concretizeze dorinta mea, si sa ma pot hotari pentru o vacanta undeva...
Saptamana viitoare as vrea sa ma rog mai mult, sa ma duc la Biserica de Sf. Maria
Pentru week-end:plaja, umbra, pizza in vatra facuta de mine, verde, harbuz
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăsesc:
google

14 comentarii:

  1. Hey, cum adica parintii tai au 22-26 de ani? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica asa traiesc, asa sunt de tineri, de interesati, de liberi, de...pasionati de toate...asta e varsta lor psihica nu cea reala, cea reala e 55-57:)

      Ștergere
    2. Ce frumos... Ma bucur ca sunt asa. Oricum si tu imi pari o fire optimista si luptatoare si inclin sa cred ca aici au contribuit mult parintii tai...

      Ștergere
    3. Multumesc:*, au contribuit mult:) m-au lasat sa iau decizii si sa mi le asum (chiar si gresite)

      Ștergere
  2. Sa ai un week-end asa cum ti-l doresti!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate intr-o buna zi ne povestesti despre parintii tai...ar putea fi o pilda buna pentru unele dintre noi.
    O zi placuta!
    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca...poate am sa o fac :). O duminica binecuvantata!

      Ștergere
  4. Ce parinti frumosi ai draga anca din descrieri se vad sunt oameni frumosi la suflet si la chip caci frumusetea sufletului reflecta si in chip. Ma bucur sa reusesc sa te citesc mi-ati lipsit o saptamina :) O seara minunata iti doresc si o Duminica binecuvintata iar planurile pe saptamina vietoare sa le implinesti

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, chiar sunt frumosi (nu doar ca parinti ci ca oameni). Si tie la fel:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca, felicitari pentru cuvintele atat de frumoase despre parintii tai !
    Pizza pe vatra... Hm ! S-o vedem, s-o cititm !
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Zina, toti parintii sunt buni, ai mei sunt si oameni minunati si speciali:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Thank you:) long live the google king

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...