Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 2 august 2013

Jurnalul unei femei simple 7

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 2 august

Ma gandesc: ce lucruri trebuie sa impachetez pentru mini-vacanta
Locurile de unde invatam: de la ceilalti, de pe bloguri (sunt multe lucruri noi pe care le-am invatat de pe bloguri, multe idei..., exemple)
Sunt recunoscătoare pentru: zilele de tihna, in care m-am deconectat (la propriu -telefon inchis, mailul nu l-am deschis nici macar o singura data:)
Citesc:bloguri
Ceea ce sper: sa se implinasca acel vis frumos care presupune o bucatica de pamant, copaci, iarba si linsite
Ce mai mesteresc: cos acelasi lucru - atelierul de broderie, crosetez o noua hainuta pentru un borcan, vreau sa reconditionez o masa veche
Ascult: linistea, un tren care tocmai a trecut
Unul dintre lucrurile mele preferate:pijamalele frumoase
Mi-as dori: sa am o casuta la tara, mica alba si cocheta, cu totul inauntru hand-made
Saptamana viitoare as vrea sa fie linistita, sa rezolv acte pentru atestat
Pentru week-end: vacanta :)
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
google

12 comentarii:

  1. Sa iti indeplineasca Doamne Doamne toate visele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul Corina la toata lumea visele care ne sunt folositoare:)

      Ștergere
  2. Cat de frumos :)

    Cum vrei sa reconditionezi masa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu visez la o casa mica cu gradina mare!
    Superba imaginea impartasita!
    Sa ai o vacanta frumoasa!
    O seara placuta, Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da o casuta intr o gradina plina de flori copaci si gaini. Sa dea Domnul sa ni se implineaaca visul :) si sa punem poze la fel de frumoase cu terasa noastra.

      Ștergere
  4. Multumesc:) am cumparat si eu hortensii roz in ghiveci a fost promotie la BillA 18 lei, dar dupa ce au trecut florile au murit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa iti dea Dumnezeu o casuta cum ti-o doresti ! Iar in gradina sa ai un locsor cum este acela din fotografie !
    Duminica placuta, Anca !

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa dea Domnul la toata lumea! Cat despre gradina daaa mi-ar placea un loc plin de flori desi si iarba simpla si copacii ma fac fericita:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...