Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 1 august 2013

Iulie 2013

 
Irina ne invita sa postam la sfaritul fiecarei luni un mic colaj cu poze ce reprezinta luna care tocmai a trecut.
Pentru mine iulie fost o luna binecuvantata, plina de multe lucruri bune, multa munca (in primele 3 saptamani), o luna a bucuriei, a vacantei (ultima saptamana), a poticnirilor folositoare, a Viselor :) (ultima poza).

10 comentarii:

  1. Ce luna plina ai avut :) Din august ne alaturam si noi voua cu un astfel colaj, o idee minuntata, am vazut-o pe multe bloguri de afara... asa simti ca timpul nu a trecut degeaba pe langa tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va astepaaaam! Acum cand am ales pozele am vazut ca totusi zilele au avut fiecare insemnatatea ei:)

      Ștergere
  2. Fromos colaj. dar....IMI PLACE LA NEBUNIE PISOIUL TAU!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*, cred ca ti-ar multumi dar din pacate azi nu a stat treaz nici o clipa...s-a trezit dimineata, a mancat si s-a culcat la loc, e obositor sa dormi... Te-asteptam cu colaj pentru august:)

      Ștergere
  3. Sa-ti fie si august (cel putin) la fel de bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa dea Domnul la toti sa avem luni bune, linistite, tihnite, pline de bucurie. Te-asteptam cu un colaj blond in august:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vizitat toate colajele si mi-au placut. Unul mai frumos decat celalalt. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie la fel:) . Il asteptam pe al tau din august cred ca o sa aveti o luna minunata acasa

      Ștergere
  6. intradevar, asta vroiam sa spun si eu, ce luna bogata in activitati ai avut!ai terminat deja hainuta ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, nu m- am putut opri:)) pana n- am terminat-o e simplu de lucrat si tare placut la atingere bumbacul:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...