Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 30 iulie 2013

Zile de tihna


relaxare...vacanta...cafea

Am inceput sa fac hainuta pentru borcan...imi plac mult culorile,  e liniste, e bine, e vacantaaaaaaa. Daca n-as varsa cafea peste tot:)) ar fi perfect...

21 de comentarii:

  1. E foarte frumoasa fata de perna si vesela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce atmosfera de leneveala colorata e la tine, Anca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, a plouat, e minunat! Mi-am inchis telefonul, e liniste si bineee...

      Ștergere
  3. Foarte simpatica pernuta cu bufnite, imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mi-am inchipuit eu ca fix bufnitele iti sar in ochi...Am sa mai comand materil dintr-asta ca si mie-mi place mult:), e simpatic si de efect.

      Ștergere
  4. Dar ce rupt de somn e Shuba! :))))
    Viata de pisica! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama, stresul zilnic il doboara:)

      Ștergere
  5. Definitia vacantei in poze... Mare greseala ca am citit aceasta postare la serviciu, mi s-a facut dor de acasa :)

    Nu am nicio legatura cu site-ul www.fabrix.ro, dar imi plac foarte mult materialele de la ei si au si la reducere... Nu am cumparat inca nimic, dar i-am urmarit pe fb si prin newsletter si... imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Dragutele mele multumesc de pont, nu ma supar nici daca ati avea legatura cu vreun site pentru ca daca eu fac economie e minunat - intru acum sa ma uit:) ca avusesem in cos niste produse de la ei:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, sa ne arati daca iti cumperi ceva :)

      Ștergere
  7. Motănelul e super drăguţ. Îmi plac lucruşoarele făcute de tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc draga Laura, si mie-mi plac ca sunt asa girlish si roz:)), sper sa nu incep sa detest rozul si sa-mi placa albastrul...

    RăspundețiȘtergere
  9. Perfect... cred ca cel mai placut e sa iti pui picioarele pe burtica lui Sheba, in caz ca sta :)). Cand eram mica si am avut si eu matzuca in casa, noaptea dormea la picioarele noastre in pat si era un deliciu sa ii simti cu picioarele goale burtica pufoasa :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) N-ar sta...Nu e o pisica iubareata, e o rasa independenta, nu se alinta, nu doarme in pat:), nu e prea sociabila de asta imi si place:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Sheba e british shorthair,nu? M-am tot gandit la o pisica de cand m-am mutat, iar rasa aceasta mi se pare cea mai ok, tocmai din motivele pe care le-ai enumerat. Doar ca eu as vrea si una super-dresata, sa stie unde sa faca pipi si sa nu-mi zgarie canapeaua+perdelele. In copilarie am avut doua siameze, in perioade diferite fiecare, si mai faceau treaba mica si prin sertare, sub pat, iar canapeaua din bucatarie+sufragerie era o opera de arta moderna, cu toata tesatura facuta ferfenita :).

      Ștergere
    2. Da e british shorthair. Irinuca, el absolut niciodata n-a facut asa o magarie, ca ar fi avut urechile taiate. Eu l-am primit cand avea aproape 2 luni - era invatat de crescator bunele maniere, cand a intrat in casa,primul lucru i-am pus nisip in tava si l-am pus in ea, sa priceapa unde e locul lui:d si a stiut din prima. L-am castrat la 6 luni inainte sa inceapa caldurile tocmai ca sa nu am surprize neplacute. Cat despre zgariat eu am imbracat piciorul de la masa din bucatarie cu sfoara din canepa (e din metal piciorul) si numai acolo-si ascute ghearele (daca vrei fac o poza). Stiu de la alte persoane ca i-au adus o scandura moale (de tei de exemplu) si i-au pus-o intr-un loc tocmai pentru aceasta operatiune. E o rasa comoda, nu strica, intelege ca Nu inseamna Nu, 23 ore le doarme:)), nu necesita atentie, are parul scurt...nu e pentru cei ce vor sa tina pisica in brate...

      Ștergere
  11. Cât de frumos! ...şi relaxant.
    Iar Shuba are o poziţie... iar bufniţa pare că-l urmăreşte foarte atentă! :)
    Post cu bucurie, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa tot stai...si sa disfruti!!! :)
    Imi place totul!

    RăspundețiȘtergere
  13. :* Cum sa nu ne placa vacanta...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...