Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 6 iulie 2013

Proiectul de sambata - A is for Apron 2




sortul pentru mama mea

sortul pentru Karina - o fetita minunata de 9 ani
Inca au muuulte multe defecte, cel putin tivul rotunjit n-am idee cum se face, dar datorita fratiorului meu Iustin care mi-a transmis prin messenger unde sa ma uit cand cos si lui Carmen si Corinei (care mi-au lasat instructiuni in comentariile la postarea anterioara am reusit sa trag mai drept, mai repede, si sa finalizez sorturile:) cusatura dreapta e aproape dreapta, la rotund...cred ca trebuia sa desenez pe material cu o creta ca sa ma tin de reper:) - data viitoare va fi aproape perfect:)

33 de comentarii:

  1. Imi place mult sortuletul verde, are un aer vintage. Te descurci foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un pic mai bine lucrat - fac progrese mici, dar mama mea va aprecia bulinele si, desi nu poarta sort sigur il va purta pe acesta:). Multumesc de incurajare Laura.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase!Eu zic sa nu iti mai faci atatea probleme pt perfectiune,important e ca sunt facute cu dragoste si ca esti in proces de invatare!Felicitari si spor.Mi-ar placea si mie sa cos,sa trec peste impresia ca am doua maini stangi,cine stie,poate intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Raluca, daca maresti sortuletul rosu nici cu picioarele nu poti coase tivul rotund asa de stramb, dar in realitate se observa doar ca e simpatic, asa ca apuca-te, fa pentru tine in primul rand, tu sigur te vei bucura de obiectele facute de tine, dar mai ales de timpul petrecut cu tine la masina de cusut...

      Ștergere
  3. Anca, sunt asa de dragute!! :X
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, multumesc. Esti tu o draguta si ma incurajezi de fiecare data:*

      Ștergere
  4. Sunt pline de farmec! Vintage și de poveste, dar și atmosfera creată de tine e minunată. Pot să-ți dau un sfat: pentru tivul rotunjit, taie o fâșie din material exact după modelul șorțului, rotunjită, subțire de 2 cm, coase-o de tiv pe față, apoi întoarce-o, descalcă muchia și presează, prin călcare, pe față. După care coși pe dos, rotunjit, la marginea acelei ”cordeluțe” atașată de șorț. Ca la un decolteu rotund, pentru o bluză. Deh, ce mi-a rămas din anii de arte textile din facultate, atunci croiam și coseam 5-6 ore pe zi. O seară minunată , dragă Anca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Mirela, multumesc mult de sfat - il pun in practica si te tin la curent daca am reusit ori ba:* O seara minunata si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt adorabile!si pentru mine primul lucru cusut la masina (eram prin scoala generala) a fost un sortulet :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)Multumesc Martha - unii invata in scoala generala, altii la 32 ani:))...

    RăspundețiȘtergere
  8. O frumusete sunt sortuletele acestea. Am facut si eu unul odata pe care l-am dat cadou unei prietene de-a fiica-mii.Iar saptamana care vine mi-am propus sa cos si eu diverse, inclusiv sorturi.Nici eu nu m-am prins cum este cu cusatura pe rotund. Ba, mie mi se prinde ata fostoloace si nu stiu de ce, desi acul coase in continuare. Cel verde este absolut minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ghindut, sa pui poze, ca eu ieri as mai fi cusut, dar nu mai stiam ce:)). Eu am sa incerc asa cum mi-a sugerat Mirela mai sus: "Pot să-ți dau un sfat: pentru tivul rotunjit, taie o fâșie din material exact după modelul șorțului, rotunjită, subțire de 2 cm, coase-o de tiv pe față, apoi întoarce-o, descalcă muchia și presează, prin călcare, pe față. După care coși pe dos, rotunjit, la marginea acelei ”cordeluțe” atașată de șorț. Ca la un decolteu rotund, pentru o bluză." Sper sa-mi dau seama ce inseamna cand sunt cu materialul in mana, ajutandu-ma si de youtube...

      Ștergere
    2. Nu pricep.Am să caut pe you tube.De unde iei materialele? Eu am un magazin cu ţesături la kg. şi preţuri corecte.De acolo am cumpărat şi material de husă de canapea care în IKEA costa mult tare.Si era identic. Daca apuc să cos îţi arăt.Am un teanc de materiale care mă asteaptă. Tot timpul cumpăr şi nu termin să le cos.

      Ștergere
    3. Magazinul de unde cumperi tu are si varianta online? Eu le cumpar de pe https://www.kreativshop.ro/materiale-patchwork/ - pana acum am comandat doar unguresti (sunt cele mai ieftine)
      Am mai descoperit si http://www.fabrix.ro/ dar n-am comandat si am vazut pe breslo un magazin cu materiale suuuper dulci si cu preturi comestibile, dar nu-l mai gasesc, sau nu ma descurc eu cu site-ul breslo...

      Ștergere
    4. Nu are site magazinul respectiv. Este ceva de provincie, simplu si inghesuit.Dar are cam tot ce imi trebuie.Pentru pasmanterii am alta locatie.

      Ștergere
  9. Îmi place foarte mult șorțul pe care l-ai cusut pentru mama ta ! Vei ajunge sa faci perfect și cusăturile rotunjite, fii sigură !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Zina:), are niste culori tare placute...

      Ștergere
  10. Dragalase :) Imi place mai mult cel verde.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte dragute lucrursoarele tale si in ton cu atmosfera blogului: vesela, aproape de poveste, ca si numele. Felicitari! As vrea si eu sa cos la masina macar ca si tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danuta sigur cosi macar ca mine:)) Mai jos de atat inseamna sa nu poti pune ata in ac...Am vazut eu ce talentata esti!

      Ștergere
  12. Sunt foarte dragute;te imbie sa le porti si sa gatesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Nicol, le-am facut cadou asa cu defecte si au avut succes!

      Ștergere
  13. Dragă Anca, îți mulțumesc pentru vizită! Dacă tot te-ai întors din frumoasa vacanță petrecută la Roma, te anunț doar tema poveștii de duminică, o temă aleasă de Tina și numită Parfumul zorilor de zi. Dacă ai timp, dispoziție, etc etc, te așteptăm cu drag la poveste. După care noi mergem în concediu și ne întoarcem în septembrie. O zi superbă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela...eu te vizitez si-ti ceitesc fiece postare. Parfumul zorilor de zi suna minunat! Sper sa reusesc:*

      Ștergere
  14. Ancaaaaa, super frumoase sortuletele realizate!
    Ieri am fost la calcat o ora, in casa unei doamne de la care am invatat muuuulte lucruri.Printre hainele care erau pregatite pentru calcat, am gasit si doua sortulete tare, tare frumusele. si mi-a trecut prin gand sa imi fac si eu unul. :) Astazi spre mirarea mea ma intalnesc cu sortuletele tale :))
    Ai cusut foarte frumos! In momentul in care vrei sa cosi si mai drept, asta in cazul in care trebuie sa faci cusaturi mai late, poti sa insailezi materialul. Cu alte cuvinte, introduci o ata de culoare contrara materialului si cosi cu mana liniute mai mari si cat poti tu de drepte dupa care treci cu masina de cusut peste insailatura ( asa se numeste),iar apoi scoti ata pe care ai cusuto cu mana si ramane frumos doar cusatura dreapta a masinii.Nu stiu daca ai priceput ceva din ce ti-am enumerat eu aici dar daca nu, cauta pe yuo tube ca el te va ajuta mai bine decat mine. :))
    Spor la cusut!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am sa fac! Multumesc, am inteles perfect, numai ca nu stapanesc masina ca sa fac tivul rotund inca, dar am sa ma mai uit la filmulete si o sa si insail. Youtube este profesorul nr.1 - si de crosetat tot de acolo am invatat. :* Multumesc

      Ștergere
  15. Sunt super dragalase! Si vad ca-s cusute frumos. Eu nici acum n-am invata sa cos drept la masina, plus de asta am o masina de cusut simpla si capricioasa, iar in ultima vreme mi s-a tot rupt acul.Mi-e si teama sa mai incerc sa cos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si masina mea e veche, si are doar un tip de cusatura...mama mea are un Singer Mademoiselle si se plangea ca rupe ata...Nu am eu timp cat as vrea sa ma mai joc cu ate si materiale, paote saptamana viitoare:* Oricum trebuie sa perseveram, chiar daca cusaturile sunt imperfecte, lucrurile pe care le facem ne fac sa zambim:*

      Ștergere
  16. Amandoua sunt atat de frumoase si dragalase, ca nu stiu pe care l-as purta :)) Cel verde e mai old-school, imi aduce aminte de bunica; cel cu buline e de poveste, ma duce cu gandul la Scufita Roie :)
    Parca simt un imbold sa ma apuc de chestiile de cusut care ma asteapta in dulap de cateva luni.
    O zi frumoasa si plina de inspiratie!
    Lavinia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc mult Lavinia, si tie la fel! Pune poze sa ma inspi...As vrea sa fac o coperta de agenda si...un penar. Daca sunt acceptabile pun poze!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...