Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 27 iulie 2013

Proiectul de sambata - coperta carte

Am o carte de rugaciuni de la stra-bunicul meu, e tare rufoasa, e scris cu creionul chimic pe paginile ei, dar fiind prima mea carte de rugaciuni e si singura constanta, pe care o iau dupa mine, ii stiu fiecare cuvant, virgula -  e personala, e cartea mea de rugaciuni (cand spun cuvintele acestea nu exista alta imagine in capul meu decat, involuntar ea).
Am vrut sa o protejez, si, pentru ca incerc sa ma tot perfectionez in cusutul la masina i-am facut o hainuta.
 Am folosit niste fetru de proasta calitate (nu am gasit nicaieri vatelina), dar si-a facut treaba.


21 de comentarii:

  1. Multumesc Alina, pozele sunt cam inchise, am sa incerc sa fac maine altele mai pe lumina...e de efect si datorita fetrului moale e si placuta la atingere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă! Ai avut o idee minunată :)
    Weekend plăcut, Anca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Anastasia. Am sa ma specializez si sa-i fac hainuta si jurnalului...Un week-end plin de bucurie sa ai!

      Ștergere
  3. E frumoasa coperta! Esti o harnicuta si jumatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Loredana, de cand am asteptat orele acestea libere in care sa pot face ceva sa ma relaxez! Un week-end plin de bucurie sa aveti!

      Ștergere
  4. Superbă coperta! Şi culoarea e potrivită. Şi buline, iubesc bulinele. :) Observ că avem foarfecă la fel. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adelina si mie-mi plac bulinele muuult, mi-ar placea sa am toate culorile:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca, eu cred că gestul în sine e de o rară noblețe, să știi că-mi voi înveli cărțile pe care le iau cu mine în vacanță și asta datorită ție! Faptul că e și frumoasă învelitoarea, întregește acest gest minunat. O duminică așa cum îți dorești! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cartile tale vor fi fericite!!! Mirela eu sunt o calatoare...nu ma leg de obiecte, sunt doar cateva pe care le iau dupa mine, care ma definesc...in afara ca e o carte de unde citeam rugaciuni cand eram copil, ma si face sa zambesc de fiecare data - insemnarile cu acel creion mecanic cuprind data cand a fost prima ninsoare in diferiti ani, cand s-a semanat graul...un fel de jurnal agricol statistic.
    O duminica ca dintr-o poveste si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunata invelitoare de carte, multumesc pentru idee. Mi-ar fi necesare mai multe, eu sunt toata ziua cu cartile in brate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Zina cred ca poti face una-doua de dimensiuni un pic mai mari, sa se potriveasca la mai multe carti...

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai, Anca, cat e de frumoasa! Dar cat e de frumos gestul tau! Acum, aand am fost la Sambata, am gasit la magazinul manastirii niste carti de rugaciuni minunate, legate in piele si de o calitate deosebita, bijuterii, nu alta. Am luat una cadou pentru cumnata mea si inca una pe care exact asa am zis, ca o lasam mostenire la nepoti. Acum vazand postarea asta a ta, imi place sa visez cum peste ani si ani vreo nepotica imi va inveli cu drag cartea de rugaciuni in coperta cu bulinute :)
    Duminica binecuvantata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei Iuliana, sigur vor aprecia, cand vor fi mai mari...ca, am si eu carti legate in piele de la stra-bunici, mare parte bisericesti pe care le-am ciopartit...cand eram copil le-am decupat copertile, pentru ca aveau iconite mici stantate in piele, si-mi faceam medalioane...dar acum...mi-e drag tot ce vine de la oamenii dragi sufletului meu.
      O duminica binecuvantata si tie!

      Ștergere
  11. e foarte reusita!danteluta ii da o nota chic :)

    am facut si eu ceva de genul asta mai de mult :

    http://dulcecasa.blogspot.ro/2010/01/coperta-pentru-jurnalul-de-organizare.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce fruuumoasa si vesela e a ta! Mie mi-a atras atentia si hainuta pentru cutia de tabla in care iti tii creioanele, ce fel de fir ai folosit? E bumbac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!sa stii ca e in stare excelenta, il folosesc in continuare.

      da, firul e bumbac catania, am dat detalii aici, ca m-ai provocat, hihi

      http://dulcecasa.blogspot.ro/2013/07/hainute-decorative-pentru-conserve.html

      Ștergere
  13. Foarte frumoasa a iesit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. :* Loriana dar ce minunatie ti-a mai trecut tie prin capsorul ala plin de idei!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...