Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 26 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple 6

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 27iulie, 19:55

Ma gandesc: sa completez aceasta pagina, sa-mi iau catrafusele si sa plec acasa ca ajunge pe astazi (acum ma odihnesc la birou:)
Locurile de unde invatam: de pe strada, cand mergem pe jos
Sunt recunoscătoare pentru: faptul ca am intrat la master la buget si pot sa-mi folosesc banii la altceva, pentru florile superbe de pe biroul meu, oamenii minunati din jurul meu, concediul de cateva zile ce sta sa inceapa
Citesc: Omul in cautarea sensului vietii Viktor Frankl - e pe terminate, citesc cate 15 minute dimineata de la 6:45-7 (la capitolul timp nu prea sunt simple lucrurile)
Ceea ce sper:sa am cateva zile de liniste
Ce mai mesteresc: vreau sa cos o coperta de carte si un penar
Ascult: linistea
Unul dintre lucrurile mele preferate: harbuzul
Mi-as dori: sa stau departe de toti si de toate cateva zile
Saptamana viitoare as vrea sa fie linistita, in tihna
Pentru week-end: sa fac dulceata de caise, sa fac ordine, sa cos
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
visez la cateva zile de liniste cu o carte, lucru de mana si o cafea, flori si copaci (sursa pinterest)

14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Loredana, si voua unul plin de bucurie!

      Ștergere
  2. Felicitări, Anca dragă!
    Sper să ţi se-mplinească şi celelalte dorinţe :)
    Weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, eu ma bucur pentru bani pentru ca cei 30milioane/an ii folosesc la o formare pe care mi-o doream sa o fac...Cred ca atunci cand esti tanar e o bucurie mult mai mare sa iei un examen (am trecut acum 10-14 ani prin asta). Acum a fost foarte pragmatica bucuria si mi-am permis sa ma premiez cu ceva nesanatos-Pepsi :).
    Si tie si tuturor sa li se indeplineasca dorintele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru master!
    Sa ai o saptamana cum iti doresti si sa ti se implineasca visele/planurile.
    Frumos coltisor in poza...

    RăspundețiȘtergere
  5. :* Multumesc Corina, la fel doresc tuturor, o saptamana linistta, cu ei si cu cei dragi, in care sa poata sa faca lucrurile amanate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari, Anca! Chiar e o mare realizare masterul la buget si asta nu numai din perspectiva banilor!
    Felicitari si pentru ca te gandesti ca banii aia sa ii investesti in tine. E cea mai buna alegere :)
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc draga mea, Iuliana. Imi doream de mult sa fac formarea asta:* Un week-end cu bucurie si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru masterul la care ai intrat asa cum ti-ai dorit !
    Duminica placuta si o saptamana asa cum ti-o doresti, Anca !

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Zina, o duminica plina de liniste si frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari Anca pentru reusita la Master fara taxa!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Melly, deja m-am inscris la formare:). O duminic binecuvantata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari din toata inima pentru master si pentru formare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc dragele mele! Formarea dureaza 4 ani...spar sa fiu un psiholog bun sau macar un om mai bun la sfarsit:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...